Στο βρεγμένο τα BF χονδρικά ως τα 10.000 Km, έχουν καλώς. Μετά η γόμα τους συνήθως σκληραίνει, ειδικά αν το είχες και καλοκαιρινή περίοδο και πήγαινες ταξίδια με 140-160 Km/h "καίγεται" ευκολότερα. Στην πολλή βροχή δεν είναι τόσο επίφοβο, όσο όταν ψιχαλίζει και οι δρόμοι πιάνουν την χαρακτηριστική "γλίτσα".
Σε αυτές τις συνθήκες το ATR, με την πιο μαλακή γόμα, είναι καλύτερο (και ακριβότερο). Όσο πας για πιο heavy duty αποστολές, η πλάστιγγα γέρνει προς το BF Α/Τ. ΤΑ πλαϊνά του ATR είναι πιο μαλακά και ευπαθή σε φυτευτές πέτρες και βραχώδη εδάφη.
Στις χιονο-συνθήκες των παραπάνω φωτογραφιών παίζουν πολλά Μ/Τ, πέραν του προαναφερθέντος STT, όπως ΥΟΚΟ GEO M/T, SIMEX EXTREME TREKKER,MAXXIS,κλπ μαζί με τις αντίστοιχες παραλλαγές τους σε "αναγομωμένα".