από grvit » 26 Αύγ 2003, 21:06
θα πω την άποψη μου αλλά επειδή δεν είμαι fun των jeep,αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος.H Jeep δεν φημίζεται για την ιδιαίτερη συμπάθειά της στο να εξοπλίζει τα αυτοκίνητά της με ελεγχόμενα διαφορικά,τουλάχιστον οχι μέχρι μεχρι πριν κάποια χρόνια.Προτιμούσε να τους δίνει αρκετά κοντές σχέσεις στο μειωτήρα.Το Cherokee νομίζω ηταν το πρώτο που εφοδιάστηκε με ελεγχόμενο κεντρικο διαφορικό και αυτό ηταν περιορισμένης ολίσθησης.Κάποια Wrangler νομίζω οτι εφοδιαζόταν με ελεγχόμενο πίσω διαφορικό,και αυτά ήταν συνήθως τα 4.0L.Απο κει και πέρα ολα τα Jeep έχουν πρόβλημα να βάλουν lockers στον μπροστινό άξονα λόγω του συστήματος τετρακίνησης που διαθέτουν.
Οπως είπα δεν είμαι fun των Jeep και δεν είμαι πολύ καλά κατατοπισμένος.
Νομίζω ομως οτι ο διακόπτης (δεν τον έχω δει ποτέ) που λές ,οχι μόνο δεν μπλοκάρει το (ανύπαρκτο) κεντρικό διαφορικό ,αλλά δεν μπλοκάρει κανένα διαφορικό.Ακόμα όμως και στην περίπτωση που κάτι έχει προστεθεί στον εξοπλισμό του αυτοκινήτου και μπλοκάρεται ,αυτό θα είναι το πίσω διαφορικό ,υπο τον όρο οτι είναι ARB.Μπροστά αποκλείεται να έχει locker.
Πάντως δεν ξέρω κανένα (ισως να μου διαφεύγει) CJ που να έχει κεντρικό διαφορικό.
Σε καμμιά περίπτωση πάντως με ενα κουμπί δεν μπορείς να μπλοκάρεις συγχρόνως 3 διαφορικά.Και να υπήρχε η δυνατότητα να μπλοκαριστούν, σίγουρα θα ειχε τρείς ξεχωριστούς διακόπτες (οπως τα G-Wagen) ή απο τον μοχλό των κοντών το κεντρικό και 2 διακόπτες για τα άλλα 2..Ειναι βλακεία να μπλοκάρουν συγχρόνως με τη μια (θες,δεν θες) και τα τρία.
Τώρα ο φίλος σου ,ή σε δουλεύει,ή τον έχουν δουλέψει,το σίγουρο πάντως είναι οτι δεν έχει ιδέα τι οδηγεί πέραν της μάρκας του αυτοκινήτου.
Αν έχω λάθος ,ας με διορθώσει κάποιος.