εγω εχω το crd 2,5 με 143 ps και 343 ροπη.ομως δεν εχει full time τετρακινηση.υπαρχει και το 2,8 crd με
150 ps με αυτοματο κιβωτιο και full time.εγω απο καταναλωση εχω απο 9-12 .
απο σερβις κοβουν κωλους. εγω αλλαζω λαδια και φιλτρα καθε 7500.
|
|
|
panosktm έγραψε:εγω εχω το crd 2,5 με 143 ps και 343 ροπη.ομως δεν εχει full time τετρακινηση.υπαρχει και το 2,8 crd με
150 ps με αυτοματο κιβωτιο και full time.εγω απο καταναλωση εχω απο 9-12 .
απο σερβις κοβουν κωλους. εγω αλλαζω λαδια και φιλτρα καθε 7500.
takhs έγραψε:γιατι χωρις αυτοματο ??????? .
Παντως μια οικονομικη λυση ειναι βενζινη με γκαζι , ισως καλυτερη απο ντιζελ. θα την ειχα κανει αλλα δυστυχως στη Κορινθια δεν υπαρχει πρατηριο
takhs έγραψε:γιατι χωρις αυτοματο ??????? .
Παντως μια οικονομικη λυση ειναι βενζινη με γκαζι , ισως καλυτερη απο ντιζελ. θα την ειχα κανει αλλα δυστυχως στη Κορινθια δεν υπαρχει πρατηριο
takhs έγραψε:180 που εχει και κοφτη.
panosktm έγραψε:φιλε snest ποσο εβαλες τις ΟΜΕ?το προβλημα με εμενα οπως εχω διαβασει σε αμερικανικα site ειναι οτι το crd ειναι ποιο βαρυ μπροστα λογω μοτερ μεαποτελεσμα να καθεται η αναρτηση ,να κανει sag δηλαδη οπως το λενε
και καμια εταιρια δεν εχει τοσο σκληρα ελατηρια οσο χρειαζονται.για αυτο το σκεφτομαι ακομα.
στο ταξιδι ειναι ανετο η εχει γινει ψιλοβαρκα?
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες