Σελίδα 3 από 38

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Μαρ 2008, 16:32
από yannis24
ο δεικτης που εχει μπει μεσα στο αυτοκινητο με τα φωτακια....
τωρα που ειναι ολα πρασινα σημαινει οτι ειμαι φουλ υγραεριο...ειναι τα 4 πρασινα και το τελευταιο κοκκινο.....σημαινει οτι τελειωνει το υγραεριο...
το απο κατω φωτακι που ειναι μονο του εινα η ενδειξη με το τι δουλευεις ...οταν ειναι μονιμως πρασινο σημαινει υγραεριο....οταν αναβοσβηνει σημαινει βενζινη...
το B/G ειναι το κουμπακι που γινεται η εναλλαγη απο βενζινη σε υγραεριο !!


Εικόνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Μαρ 2008, 16:33
από yannis24
τα μπεκακακια στους κυλινδρους του κινητηρα...
ειναι με κλιπ και μπαινουν - βγαινουν ευκολα και ανετα :
ειναι 6 γιατι το αμαξι ειναι V6....αμα ηταν V8 θα υπηρχαν 8 τετοια

Εικόνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Μαρ 2008, 16:35
από yannis24
ο εγκεφαλος του ολου συστηματος... !
απο εδω προγραματιζονται τα παντα :



Εικόνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Μαρ 2008, 16:36
από yannis24
εδω ειναι το συστημα που μετατρεπει το υγραεριο απο αερια μορφη σε υγρη .....
εχει μεσα εινα φιλτρακι που καθε 15000 θελει αλλαγη

Εικόνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Μαρ 2008, 18:22
από ilka71
τι να πω....37 ευρω για 70 λιτρα ενω εγω δινω 78 ευρω για να το γεμισω.μια χαρα το γκαζι σιγουρα μονο το κοστος εγκαταστασης σκεφτομαι τιποτα αλλο!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Μαρ 2008, 01:31
από HP
Να ζητήσεις άτοκες δόσεις, εδω κάνουν μέχρι 12 νομίζω.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Μαρ 2008, 15:29
από kolpano
Καλησπέρα,

το κακό με το cherokee 3.7 είναι ότι η δεξαμενή - "θερμοσίφωνο" μπαίνει στο πορτμπαγκαζ και όχι στη θέση της ρεζέρβας όπως στο grand και :

1. "Τρώει" χώρο
2. Ακόμα και αν διπλώσεις τα καθίσματα , το "θερμοσίφωνο" σου χαλάει τον επίπεδο χώρο

Έχει ρωτήσει κανείς για 3.7 το κόστος εγκατάστασης? Παλιότερα μου είχαν πεί ότι θα είναι "πανω-κάτω" στα 1500 ευρώ.

Επίσης στο 3.7 υποθέτω ότι και πάλι μπορείς να αφαιρέσεις το όλο σύστημα αν ο επόμενος αγοραστής δεν θέλει υγραέριο - άρα πάλι υποθέτω ότι δεν γίνονται τρύπες στο χώρο της δεξαμενής?

Ξέρει κάποιος περισσότερα? Αλλιώς θα τους τηλεφωνήσω και θα ενημερώσω το forum.

Kolpano.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Μαρ 2008, 22:50
από diamond
για να περάσει τις σωληνώσεις του νέου ντεπόζιτου δεν τρυπάει τίποτα?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Μαρ 2008, 23:14
από yannis24
οπως ανεφερα και πιο πριν, το ολο συστημα απλως δενει πανω στην μηχανη του αυτοκινητου σας....
δεν τρυπανε, κοβουνε ή ραβουν τιποτα !!!!!
το μονο που μπορει να τρυπησουν ειναι το σημειο που θα βγαλουν την βαλβιδα του ανεφοδιασμου !!

ρε παιδια....πριν ρωταμε τα ιδια και τα ιδια....μπειτε σε ενα κοπο να διαβασετε αυτα που γραφω παραπανω.....και αν δε σας καλυπτω....τοτε ρωτηστε ....................


ειπα και παραπανω οτι το ολο συστημα ΑΜΑ ποτε αλλαξετε αυτοκινητο ειναι δυνατον να το βγαλετε και να το βαλετε στο καινουργιο.....
οποτε.....................ακομα και αμα ο αγοραστης του αμαξιου σας δεν το θελει ( που κατ ατην προσωπικη μου αποψη .....ΔΕΝ υπαρχει τετοια περιπτωση ( , το βγαζετε, και το βαζετε στο καινουργιο σας αυτοκινητο !!!)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Μαρ 2008, 23:32
από yannis24
καποιες πρωτες εντυπωσεις απο τα πρωτα 100 κμ που εκανα :

Στην οδηγηση δεν καταλαβενεις απολυτως τιποτα ! ΔΕΝ υπαρχει καμια διαφορα ουτε στην αποκριση οτυ γκαζιου ουτε τιποτα !!
Η καταναλωση μου ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ TRIP COMPUTER του αυτοκινητου μου ηταν ακριβως στα επιπεδα που ηταν και πιο πριν !!

μετα απο 105κμ μου εσβησε το ενα απο τα 5 λαμπακια που μου δειχνουν την σταθμη του ρεζερβουαρ του υγραεριου !
Ο δεικτης της βενζινης ΔΕΝ εχει κουνηθει καθολου απο την θεση του !

Το αυτοκινητο οταν ειναι ζεστο ( ακομα και μετα απο μια ωρα σταματημενο ) γυρναει σχεδον αμεσως σε υγραεριο ΜΟΝΟ ΤΟΥ, και εφοσον οι στροφες του κινητηρα ανεβουν πανω απο 1200 !!
τι σημαινει αυτο :
Οτι με το που το βαζω μπροστα ( ξεκιναει ΠΑΝΤΑ με βενζινη) του πατουσα μια γκαζια ( και αμα ηταν ζεστο ), γυρναγε στο υγραεριο αμεσως !!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Μαρ 2008, 23:33
από HP
το κακό με το cherokee 3.7 είναι ότι η δεξαμενή - "θερμοσίφωνο" μπαίνει στο πορτμπαγκαζ και όχι στη θέση της ρεζέρβας όπως στο grand και :

1. "Τρώει" χώρο
2. Ακόμα και αν διπλώσεις τα καθίσματα , το "θερμοσίφωνο" σου χαλάει τον επίπεδο χώρο

Έχει ρωτήσει κανείς για 3.7 το κόστος εγκατάστασης? Παλιότερα μου είχαν πεί ότι θα είναι "πανω-κάτω" στα 1500 ευρώ.

Επίσης στο 3.7 υποθέτω ότι και πάλι μπορείς να αφαιρέσεις το όλο σύστημα αν ο επόμενος αγοραστής δεν θέλει υγραέριο - άρα πάλι υποθέτω ότι δεν γίνονται τρύπες στο χώρο της δεξαμενής?

Ξέρει κάποιος περισσότερα? Αλλιώς θα τους τηλεφωνήσω και θα ενημερώσω το forum.

Για κάθε μέρα ούτε που με νοιάζει, και δεν μπορείς να φανταστείς πόσο με ενοχλεί να χρησημοποιώ βενζίνη, για καλοκαίρι έχω μπαγκαζιέρα
και μην ξεχνάτε ότι δεν νοθεύουν το υγραέριο γιατί έχουν 40 τοις εκατό κέρδος :P :P :P :P :P :P

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Μαρ 2008, 09:51
από yannis24
κατι αλλο που πρεπει να αναφερω εδω ειναι οτι το κοστος του ρεζερβουαρ του κυκλικου ειναι μεγαλυτερο απο το ρεζερβουαρ- θερμοσιφωνα...
οποτε οταν ζητατε προσφορες να διευκρινιζετε τι ακριβως θελετε γιατι μπορει να σας λεει €1500 με το ρεζερβουαρ-θερμοσιφωνα ΑΛΛΑ το κοστος με το αλλο ρεζερβουαρ θα ειναι €1700 !! ( οι τιμες ειναι για παραδειγμα !!)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Μαρ 2008, 10:14
από diamond
yannis24 έγραψε:οπως ανεφερα και πιο πριν, το ολο συστημα απλως δενει πανω στην μηχανη του αυτοκινητου σας....
δεν τρυπανε, κοβουνε ή ραβουν τιποτα !!!!!
το μονο που μπορει να τρυπησουν ειναι το σημειο που θα βγαλουν την βαλβιδα του ανεφοδιασμου !!

ρε παιδια....πριν ρωταμε τα ιδια και τα ιδια....μπειτε σε ενα κοπο να διαβασετε αυτα που γραφω παραπανω.....και αν δε σας καλυπτω....τοτε ρωτηστε ....................


ειπα και παραπανω οτι το ολο συστημα ΑΜΑ ποτε αλλαξετε αυτοκινητο ειναι δυνατον να το βγαλετε και να το βαλετε στο καινουργιο.....
οποτε.....................ακομα και αμα ο αγοραστης του αμαξιου σας δεν το θελει ( που κατ ατην προσωπικη μου αποψη .....ΔΕΝ υπαρχει τετοια περιπτωση ( , το βγαζετε, και το βαζετε στο καινουργιο σας αυτοκινητο !!!)


Διαβάζω με πολύ προσοχή τα όσα γράφεις γιατί με ενδιαφέρει το θέμα απλά δεν μπορώ να εξηγήσω πως τοποθετεί ένα καινούργιο ντεπόζιτο στο χώρο αποσκευών και χωρίς τρύπημα φτάνει στον κινητήρα. Σίγουρα θα ρωτήσω και εκεί αλλά μιας και το έφτιαξες αν μπορείς μου δίνεις μια εξήγηση.

Παρεπιπτώντος μυρωδιές έχεις?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Μαρ 2008, 10:31
από yannis24
λοιπον ...
Μυρωδιες ΔΕΝ εχω καμια....στην αρχη μαλιστα, ειχα κλεισει τα παραθυρα τελειως, και σκοπιμα προσπαθουσα να μυρισω κατι ....δεν υπαρχει καμια μα καμια μυρωδια......

Για την αλλη σου ερωτηση ....

το ντεποζιτο οπως μπορεις να δεις και στην πρωτη φωτογραφια που εβαλα εγω, υπαρχει στον χωρο που ηταν η ρεζερβα μου !
απο εκει εχει γινει μια πολυ μικρη τρυπουλα στο αυτοκινητο ( ναι οντως, τρυπαει εδω !!! ) και βγαινει προς τα εξω ( στο δικο μου ειναι ακριβως απο κατω - αριστερα ) το σημειο του ανεφοδιασμου ....απο αυτο δεν σας εχω βαλει φωτογραφια...υποσχομαι να βαλω μια συντομα.....

απο την ιδια τρυπουλα βγαινει και το σωληνακι που φερνει το υγραεριο στον κινητηρα μπροστα.....τα παιδια εκει το πηγαινουν παραλληλα με το σωληνακι της βενζινης και το φερνουν μπροστα στον κινητηρα !
Απο τον χωρο της καμπινας δεν περναει τιποτα απολυτως.....Εκτος απο το ρεζερβουαρ του υγραεριου, ολα τα αλλα ειναι εκτος καμπινας !

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Μαρ 2008, 11:00
από diamond
καλύφθηκα.
ευχαριστώ