Ανοιγω ενα καινουριο θεμα για να μην ξαναγραψω σ΄εκεινο της αλλαγης ελαστικων και αρχισετε τις γκρινιες.
Φορεσα τελικα σημερα τα Superior 4,56 στο μοσχαρι και μπορω να πω, πως αισθανθηκα την διαφορα. Εχει ανεβει ενα-δυο σκαλια παραπανω απ οτι ηταν με τα μαμα ελαστικα οταν το πρωτοπηρα.
Ομολογω παντως πως το 2,5αρι ετσι (με τα 4,56) επρεπε να βγαινει απ το εργοστασιο. Τωρα μπορεις να το χαρεις μεσα στην πολη αλλα κι εκτος, χωρις να τρεμεις να κανεις μια προσπεραση στην Εθνικη. Παρατηρησα πως με την τεταρτη ταχυτητα, ειναι αρκετα πιο ζωηρο απο πριν. Μπορεις να ανεβεις πλεον απ τα 100 στα 125 χλμ με σχετικη ανεση. Μεγαλη διαφορα στις στροφες δεν παρατηρησα αμιγκος. Ουτως η αλλως πριν, για να μπορεσεις να εχεις μια αποδεκτη αποκριση επρεπε να τις ανεβαζεις στον Θεο, ενω τωρα μπορω να πω πως αρπαζει ικανοποιητικα απο αρκετα χαμηλα ενω μου επιτρεπει πλεον να παιζω με τις ταχυτητες και να τις εναλλασω αντι να κραταω παρατεταμενα την πρωτη και την δευτερα ωστε να του δωσω την επιθυμητη ωθηση. Σε γενικες γραμμες ειμαι πολυ ευχαριστημενος.
Το service του Χρηστου του Γιασιμακου ηταν αψογο. Με την ευκαιρια της εισαγωγης του μοσχαριου, προχωρησα επισης σε καποιες επιπλεον επεμβασουλες. Αλλαξα λαδακια και φιλτρακι μιας κι επιασε αισιως τα 65000 χλμ. Αλλαξα μπουζι και μπουζοκαλωδια παρολο που ο Χρηστος δεν το θεωρουσε ακομα σκοπιμο (Τα ηδη φορεμενα μπουζακια ηταν σε υπεραριστη κατασταση, σαν καινουρια μολονοτι ειχαν αλλαχτει πριν απο 12000 χλμ). Φυσηξαμε και το Κ&Ν φιλτρακι που ειχα φορεσει πριν απο 5000 χλμ το οποιο ηταν επισης σε πολυ καλη κατασταση χωρις να εχει λερωθει ιδιαιτερα. Αυτο μπορω να πω πως με αγχωσε λιγακι και σκεφτομαι να το αντικαταστησω συντομα με το standard φιλτρο γιατι, αν δεν κραταει το φιλτρο βρωμα επειτα απο τοσες εκτος δρομου εξορμησεις τοτε μαλλον δεν την εμποδιζει και πολυ να προχωρησει παραμεσα (Μπορει να ειμαι και υπερβολικος βεβαια). Ισορροπησαμε τα πισω φρενακια και το χειροφρενο τα οποια εδειχναν μια μικρη αποκλιση κατα τον τελευταιο ελεγχο του ΚΤΕΟ και βγαλαμε επισης τα 2 καλυμματα των ταμπουρων που ειχαν αρχισει να ψιλοσκουριαζουν μετα απο 8 χρονια, τα τριψαμε και τα βαψαμε μαυρα με αποτελεσμα να γινουν σαν καινουρια.
Αυτα κυριοι.