Σελίδα 1 από 7

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ 3.7

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Φεβ 2008, 11:12
από geop
Μόλις πήρα και γω το 3.7 renegade L 2005 από αντιπροσωπεία με 30.000 χλμ και ρε παιδιά θέλω να σας κάνω μερικές ερωτήσεις.
Κατ' αρχήν το trip computer είναι αντικειμενικό στην οδήγηση στην πόλη και αν όχι καίει λιγότερο ή περισσότερο (γιατί εμένα μου βγάζει κάτι εικοσάρια) ?
Το O/OFF στον λεβιέ των ταχυτήτων πότε πρέπει να χρησιμοποιείται και όταν χρησιμοποιείται έχει μεγαλύτερη κατανάλωση ?
Στα 40.000 χλμ το service τι περιλαμβάνει και πόσο κοστίζει περίπου το κάθε service ?
Επειδή έχω ένα χρόνο εγγύηση από αντιπροσωπεία πρέπει να το πάω εκεί ?
Σε σαμαράκια μου κάνουν ένα θόρυβο "κάποιες" φορές μάλλον τα μπροστινά αμορτισέρ είναι φυσιολογικό ?
Πάντως 200 χλμ στην εθνική οδό έκαψε 26 ευρώ (13lt/100 km) με ταχύτητες γύρω στα 120 χλμ. Με 140χλμ μέσο όρο τι κατανάλωση έχει στην Εθνική ?
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ

Re: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ 3.7

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Φεβ 2008, 11:33
από BILLJEEP
geop έγραψε:Σε σαμαράκια μου κάνουν ένα θόρυβο "κάποιες" φορές μάλλον τα μπροστινά αμορτισέρ είναι φυσιολογικό?


Θα σου απαντησω γι' αυτο. Ο θορυβος που ακους ωφειλεται στα λαστιχα της αντιστρεπτικης. εχουν ξεραθει.
Εφοσον εισαι στην εγγυηση πηγαινε να σου τα αλλαξουν,και οχι να στα γρασαρουν.
18€ εχουν και τα δυο, αλλα γιατι να τα χρεωθεις εσυ?

Re: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ 3.7

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Φεβ 2008, 11:48
από kire612002
geop έγραψε:Το O/OFF στον λεβιέ των ταχυτήτων πότε πρέπει να χρησιμοποιείται και όταν χρησιμοποιείται έχει μεγαλύτερη κατανάλωση ?


Ειχα και εγω την απορια και μου λυθηκε με τις απαντησεις των φιλων παρακατω

http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-8407.html

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Φεβ 2008, 11:48
από nickpar
ΦΙΛΕ geop ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΣΤHN ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΩΝ CHEROKEE..
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΦΙΛΟΣ BILLJEEP ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ..
πχ...ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ..ΒΑΣΕΙΣ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ? ΚΛΠ Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΕΚΤΟΣ ΠΟΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΟΥΤΕ ΤΟΥ ΠΑΠΑ ΜΗΝ ΤΟ ΠΕΙΣ!!!
ΤΟ Ο/OFF ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙΣ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΕΚΤΟΣ (OFF) ΔΗΛΑΔΗ ΠΑΣ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ...ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΗ ΑΝ ΔΕΝ ΘΕΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ KICK DOWN ..KAI ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΟΡΕΙΝΟ ΔΊΚΤΥΌ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΝΕΒΟΚΑΤΕΒΑΣΜΑΤΑ ..
:salute: :salute: :salute:

Re: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ 3.7

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Φεβ 2008, 11:51
από kostas_renegade
διάβασε και το τοπικ " overdrive cherokee 02" για να μη ξαναγράφω...

στα 40.000 που έκανα εγώ επίσημο service εδώ και 1 μήνα πλήρωσα 150 ευρώ περίπου με υπολογισμένη μέσα έκπτωση 20%. Τι περιλαμβάνει? Check up, φιλτρα, λάδια εαν χρήζουν αλλαγής, μλκιες βασικά..
το τριπ κομπιούτερ βασικά θα σου πρότεινα να μην το εμπιστεύεσαι στα τελευταία του ντεπόζιτου γιατί μπορεί ή να σε τρομάξει χωρία λόγο, ή να σε αφλησει από βενζίνη. Προσωπική μου εκτίμηση σαν ένδειξη κατανάλωσης δεν είναι αρκετά κακό. Πολλές φορές δηλαδή που έχω διαιρέσει τα χιλιόμετρα που έχω κάνει με τη βενζίνη που έκαψα, βγάζει περίπου το ίδιο νούμερο...

Billjeep, εαν δεν αλλάξω αυτά τα λαστιχάκια (επειδή τρίζουν και σε μένα μπροστά στα σαμαράκια), παίζει να φθαρεί τίποτα και να γίνει ζημιά??

Re: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ 3.7

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Φεβ 2008, 12:01
από diamond
kostas_renegade έγραψε:διάβασε και το τοπικ " overdrive cherokee 02" για να μη ξαναγράφω...

στα 40.000 που έκανα εγώ επίσημο service εδώ και 1 μήνα πλήρωσα 150 ευρώ περίπου με υπολογισμένη μέσα έκπτωση 20%. Τι περιλαμβάνει? Check up, φιλτρα, λάδια εαν χρήζουν αλλαγής, μλκιες βασικά..


Τι σημαίνει αν χρήζουν αλλαγής και για ποια λάδια μιλάς (της μηχανής ή τις βαλβολίνες)

Γιατί αν δεν άλλαξες λάδια και πλήρωσες 150 € με έκπτωση για φίλτρα και check up μάλλον ακριβά είναι

Re: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ 3.7

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Φεβ 2008, 12:49
από kostas_renegade
εχουμε και λέμε: λιπαντικό κινητήρα: 5 επί 9.16= 45.8
φιλτρα αέρα και λαδιού μαζί= 32
εργατικά 75
σύνολο περίπου 150 ευρώ

σχετικά με το εαν χρήζουν αλλαγής αναφέρθηκα στα φίλτρα. Λαδια θα σου αλλάξουν έτσι κι αλλιως εφ όσον είσαι γι απρογραμματισμένο σερβις, εκτός και εαν τους πεις ότι για κάποιο λόγο τα έχεις αλλάξει πρόσφατα.

Re: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ 3.7

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Φεβ 2008, 13:19
από kostas_renegade
εχουμε και λέμε: λιπαντικό κινητήρα: 5 επί 9.16= 45.8
φιλτρα αέρα και λαδιού μαζί= 32
εργατικά 75
σύνολο περίπου 150 ευρώ

σχετικά με το εαν χρήζουν αλλαγής αναφέρθηκα στα φίλτρα. Λαδια θα σου αλλάξουν έτσι κι αλλιως εφ όσον είσαι γι απρογραμματισμένο σερβις, εκτός και εαν τους πεις ότι για κάποιο λόγο τα έχεις αλλάξει πρόσφατα.

Re: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ 3.7

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Φεβ 2008, 13:52
από BILLJEEP
kostas-renegate έγραψε:Billjeep, εαν δεν αλλάξω αυτά τα λαστιχάκια (επειδή τρίζουν και σε μένα μπροστά στα σαμαράκια), παίζει να φθαρεί τίποτα και να γίνει ζημιά??


Τιποτα δεν παθαινει, αλλα δεν σου σπαει τα α@@@@ια ο θορυβος?
Ενα 18αρακι με καστανια, βγαζεις πρωτα το ενα το καθαριζεις, το τριβεις με γιαλοχαρτακι και το περνας βαζελινη για να μαλακωσει, μετα το αλλο και τελος ο θορυβος. :D :D

Re: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ 3.7

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Φεβ 2008, 15:38
από ZooL
geop έγραψε:Μόλις πήρα και γω το 3.7 renegade L 2005...
Απέκτησα αδελφάκι :) Καλώς ήλθες!

geop έγραψε:Σε σαμαράκια μου κάνουν ένα θόρυβο "κάποιες" φορές μάλλον τα μπροστινά αμορτισέρ είναι φυσιολογικό ?
Ακούω κι εγώ τέτοιους θορύβους. Συμβαίνει όμως μόνο το χειμώνα και μόνο όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο - με το που ζεσταθεί δεν ξανακούω τίποτα. Έχω καταλήξει λοιπόν πως είναι τα αμορτισέρ που θέλουν λίγο χρόνο να έρθουν σε θερμοκρασία λειτουργίας. Μήπως είναι κάτι παρόμοιο?

geop έγραψε:Πάντως 200 χλμ στην εθνική οδό έκαψε 26 ευρώ (13lt/100 km) με ταχύτητες γύρω στα 120 χλμ. Με 140χλμ μέσο όρο τι κατανάλωση έχει στην Εθνική ?
Και για μένα, αυτή είναι η κατανάλωση του 3.7 στα 120km/h. Με 140km/h στο κοντέρ, ανεβαίνει λίγο πάνω από τα 14lt/100km. Και συμφωνώ με τον Κώστα, πως οι τιμές κατανάλωσης του trip computer είναι σε γενικές γραμμές πολύ κοντά στις πραγματικές.

Καλώς ήλθες και πάλι, happy jeeping!

Χ.

Re: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ 3.7

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Φεβ 2008, 20:40
από geop
Ναι ρε ΖοοL και δίδυμο κι' όλας.
Οσον αφορά τα αμορτισέρ ακριβώς όπως περιγράφεις , μόλις λίγο ζεσταθούν σταματάει ο θόρυβος.
SERVICE όπως βλέπω πάνω κάτω οι περισσότεροι το κάνουν στην αντιπροσωπεία έτσι ?

Re: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ 3.7

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Μάιος 2008, 10:55
από ermis1975
Επειδή είμαι στο τσάκ να πάρω το 3.7, έχω μερικές απορίες.
Εχω βρεί κάποια στην αντιπροσωπεία (Αττική). Είναι ελληνικά και δίνουν 1 χρόνο εγγύηση. Τα χλμ είναι 82000 και είναι του 2002. Σας φαίνονται πολλά? Η είναι νορμάλ και πόσα χλμ "κραταει" ενα μοτέρ! Να τα προτιμήσω και να μή ψάξω σε μάντρες ? Παρατήρησα οτι κυκλοφοδούν εισαγωγής με 60-70000χλμ αλλά όταν δείς πχ το δερμάτινο κάθισμα οδηγού, φαίνεται πολύ πιο φθαρμένο σε σχέση με της αντιπροσωπείας!!
Επίσης το σασμάν είναι και σειριακό?.. Η μόνο για 1η και 2α? Η 4κίνιση μπλοκάρει και εν κινίση?...
Υπάρχει κάτι που πρέπει να προσέξω πρίν το πάρω... κάτι να τους επισημάνω?.. Φοβάμαι το A/C πχ και τα ηλεκτρικά μήπως κάτι δε λειτουργεί κάτι και πουν μετά αυτό δε το καλύπτουμε, δε φτιάχνεται κλπ...
Κάτι που δε μου αρέσει είναι το RCD-Κασετα... θυμίζει παλιές εποχές!.. σε κάποια έχω δεί μόνο RCD, αλλάζει εύκολα? Υπάρχει τώρα? Επίσης τα φώτα οροφής για να βάλω πόσο περίπου κοστίζουν?
Η κατανάλωση έχω ακούσει...και σίγουρα είναι μεγάλη. Αλλά η χρήση που θα του κάνω είναι κυρίως για εκδρομές και σπάνια πόλη (μια και κυκλοφορώ πολύ με μηχανή).
Αν βάλω λαστιχάκια τύπου Scorpio ATR δε θα ρίξουν κατανάλωση. Περισσότερο πάω σε χιόνια.
Πολλές ερωτήσεις...αλλά ψάχνομαι λίγο..

Re: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ 3.7

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Μάιος 2008, 00:23
από ZooL
ermis1975 έγραψε:Τα χλμ είναι 82000 και είναι του 2002. Σας φαίνονται πολλά? Η είναι νορμάλ και πόσα χλμ "κραταει" ενα μοτέρ!

Νορμάλ μάλλον είναι - ο μέσος όρος για την Ελλάδα είναι περίπου 15k χλμ /χρόνο.
Το μοτέρ αυτό γενικά δεν έχει "όριο ζωής" - με τη σωστή φροντίδα, σύμφωνα και με τους Αμερικάνους συνάδελφους στα fora, μπορεί να κάνει άνετα αρκετές εκατοντάδες χιλιόμετρα.


ermis1975 έγραψε:Επίσης το σασμάν είναι και σειριακό?.. Η μόνο για 1η και 2α? Η 4κίνιση μπλοκάρει και εν κινίση?...

Σειριακό όχι, δεν είναι - δες και την απάντηση στο άλλο topic που ρώτησες.
Η τετρακίνηση εμπλέκεται εν κινήσει - για να βάλεις κοντές πρέπει πρακτικά να σταματήσεις (να τσουλάς ελάχιστα).


ermis1975 έγραψε:Υπάρχει κάτι που πρέπει να προσέξω πρίν το πάρω... κάτι να τους επισημάνω?..

Τσέκαρε να έχουν γίνει τα διάφορα recalls - δες τα ανάλογα threads εδώ μέσα. Ψάξε και στο jeep.com να βρεις τη σελίδα όπου δίνοντας το VIN του αυτοκινήτου μπορείς να δεις το recall-history του. Στα KJ tο VIN υπάρχει σε ένα ταμπελάκι στην βάση της κολόνας του παρμπριζ από την πλευρά του οδηγού - φαίνεται απ' έξω.


Καλό ψάξιμο :)

Χ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Μάιος 2008, 07:59
από SKARTOS
Τσεκάρετε και οι δύο (που τα αγοράσατε τώρα), άν έχει γίνει η ανάκληση τών Lower Ball Joint, όπως επίσης μήν ξεχνάτε και αυτό http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-8732.html

Άν έχουν το ίδιο πρόβλημα τα αυτοκίνητά σας, να τους υποχρεώσετε να το φτιάξουν, γιατί στην αντιπροσωπεία χρεώνουν 650 €.
Καλημέρα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Μάιος 2008, 10:05
από ermis1975
Εγώ που το έχω βρεί στην αντιπροσωπεία!?. και εχει 1 ετος εγγύηση, δεν πρέπει να τα έχουν δεί και επισκευάσει αυτά..?
Γιατί καταλαβαίνω ενα μεταχειρισμένο οκ το πάς αντιπροσωπεία συνήθως για έλεγχο.. Οταν όμως πρόκειται να το αγοράσεισ απο τους ίδιους.. ? τους εμπιστεύεσαι?!
Για τα υπόλοιπα που ρώτισα κανεις?.. Επίσης το δέρμα φθείρεται εύκολα? Σε πολλά που έχω δεί ΄δε μου αρέσει!.. Αερόσακους 4 ποιά μοντέλα έχουν. ?