Σελίδα 8 από 43

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Απρ 2007, 18:17
από MauroPaltoudias
tucson2.0lt έγραψε:Δηλαδη τα cooper κατι σαν 40-60(ασφαλτο-χωμα) αν καταλαβα καλα.....ενω τα dueler 694 ειναι πιο ισοροπημενα δηλαδη ανταποκρινονται πιο καλα στην ασφαλτο,με λιγα λογια ειναι πραγματικα 50-50.Αν κανω λαθος πες μου.


Πρακτικά (λόγω γεωμετρίας ή καλύτερα ψηλότερου "τακουνιού") ναι, έτσι είναι. Ουσιαστικά, έχουν καλύτερη συμπεριφορά σε χιόνι και λάσπη αλλά υστερούν σε βρεγμένο οδόστρωμα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Απρ 2007, 13:28
από Researcher
Παιδιά, είδα πρόσφατα και τα YOKOHAMA Geolandar A/T+II (GEO011) και οι εσωτερικές χαράξεις στα τακούνια είναι φοβερές,...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Ιουν 2007, 15:32
από tucson2.0lt
Καθε ποτε πρεπει να κανουμε συντηρηση στο ερ-κοντισιον (ελεγχος φρεον, απολυμανση αεραγωγων κτλ)? Το ξερω οτι εξαρταται απο την χρηση αλλα....αν ξερει κανεις κατι παραπανω ας πει.


Και μην θυμομαστε το ερ-κοντισιον μονο το καλοκαιρι..Η μεγαλυτερη φθορα του ειναι η αχρηστια!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Ιούλ 2007, 08:47
από Researcher
Για τον φίλο μου tucson2.0lt παραθέτω την ιστορία όπως μου το ζήτησε.

Παραλία Θάψα (Ευβοια). Φτάνω, βρίσκω τον JLand, διάλογος:
-Έλα βάλτο μαζί με τα δικά μας!
-Ρε, σίγουρα μπαίνει?
-Ναι ρε ! τι λες τώρα!
-ΟΚ τότε!
Βάζω πρώτη και ξεκινάω, διανύω μια απόσταση 100-120μ στην"άμμο" και παρκάρω πίσω από τα υπόλοιπα. Δεν υπήρχε ιδιαίτερη δυσκολία να πάω αλλά το σοκ το έπαθα όταν κατέβηκα και είδα το πόσο χωμένο ήταν το αμάξι (λόγω βάρους) σε αυτή την περιέργη ψιλοαμμοβοτσαλοχάλικο" παραλία! Φαντάσου ότι πάταγες και το πόδι βούλιαζε τρελά και με σχετική δυσκολία περπάταγες!
-Ευτυχώς που έχεις εργάτη του είπα! (άρχιζα να προβλέπω το μέλλον βλέπεις)
Περάσαμε φανταστικά με τα υπόλοιπα παιδιά (jimnyclub.com) και μετά το διήμερο ήρθε και η ώρα του γυρισμού!.....
Έχοντας την φαεινή ιδέα ότι με όπισθεν θα έβγαινα πιο εύκολα,...έκανα το λάθος!!! (μ@λ@κία κοινώς)!
Το αμάξι μην έχωντας φόρα και μη βλέπωντας που πατάει ακριβώς (λόγω όπισθεν), έπεσε μέσα στις μεγάλες ροδιές και ψιλοχαντάκια που είχαν δημιουργηθεί από τα προηγούμενα αυτοκίνητα με αποτέλεσμα να κάτσει με την κοιλιά! και αυτό ήταν το τέλος!
Το δεύτερο λάθος ήταν ότι δεν είχα συνειδητοποιήσει το μέγεθος του κολλήματος και το πρέσσαρα με αποτέλεσμα τα παιδιά που ήταν απέξω να μου κάνουν νόημα να σταματήσω γιατί ο συμπλέκτης άρχιζε και μύριζε (και απ΄ότι μου είπανε, ψιλοκάπνισε κιόλας!).
Φυσικά μετά ήρθαν τα παιδιά και με πολύ σπρώξιμο και με την βοήθεια του εργάτη του JLand, βγήκε τελικά!
Σας παραθέτω και κάποιες φωτογραφίες, έτσι για την ιστορία, αφού μια φωτογραφία είναι όσο χίλιες λέξεις!

Γιαυτό έγραψα στον SUV πριν (ΑΡΓΟ-ΓΡΗΓΟΡΟ), ότι μερικές φορές μην τα ρίχνουμε όλα στο αυτοκίνητο όταν οι ίδιοι δεν ξέρουμε να το χειριστούμε καλά τόσο αυτό όσο και τις εκάστοτε καταστάσεις....βέβαια και η έλλειψη ενός μικρού 'σηκώματος" και ενός πιο κατάλληλου ελαστικού επιδείνωσαν το "πρόβλημα"....

Αυτά για την ιστορία....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Ιούλ 2007, 11:16
από teroulas
Φιλε μου στην ίδια παραλία πήγα με το τεριος περισυ
Δεν το έβαλα τόσο βαθιά όσο εσύ αλλά πήγα στην αριστερή πλευρά
Δεν αντιμετώπισα πρόβλημα , εκεί που είσαι εσύ δεν θα έβαζα ποτέ αμάξι χωρίς LOW

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Ιούλ 2007, 11:29
από Researcher
teroulas έγραψε: εκεί που είσαι εσύ δεν θα έβαζα ποτέ αμάξι χωρίς LOW


καλά! τώρα μου το λες?????? χαχαχα!
το αργό βοηθάει δεν λέω, αλλά τι να το κάνεις αν η ρόδα είναι βαθιά μέσα και η κοιλιά "πατήσει"?
....θα στο πω τραγουδιστά: τώρα είναι αργά.....!!!!

...δεν πειράζει, άλλη μια εμπειρία προστέθηκε, έτσι για να μαθαίνουμε...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Ιούλ 2007, 14:03
από tucson2.0lt
Ευχαριστω που κανες τον κοπο να γραψεις....

Οντως ειναι πολυ βαρυ και χωνεται ευκολα στην αμμο.
Πριν μπεις στην αμμο εβγαλες λιγο αερα απο τα λαστιχα?
Υποθετω οτι ειχες tcs-off και πατημενο το 4wd?
Αν βλεπω καλα στη φωτο to jimny φοραει τρακτερωτα λαστιχα,σιγουρα καλυτερα απο τα ασφαλτινα του τουσον.. για τετοιες φασεις:!:
Τωρα για το low σιγουρα θα βοηθουσε...αλλα αν το αμαξι εχει κατσει με τη κοιλια και οι τροχοι ειναι σχεδον στον αερα τοτε που θα βοηθουσε?

Και τελος ο συμπλεκτης μετα απο αυτο δουλευει καλα ή ........ παρεδωσε το πνευμα? :)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Ιούλ 2007, 14:26
από Researcher
Αέρα δεν έβγαλα (δυστυχώς), και φυσικά είχα 4χ4 locked και TCS off.
Σου λέω μπήκα μια χαρά αλλά το θέμα ήταν ότι έβαλα όπισθεν και έτσι όπως ήταν και λίγο ανηφορικά στον γυρισμό, αυτό και χώθηκε και έμεινε στον αέρα στο "χαντάκι"....
Ο συμπλέκτης είναι μια χαρά καθώς και από ερωτησή μου σε αρμόδιο μου είπε ότι έτσι είναι φτιαγμένος γιαυτό δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας (στα ζόρια μυρίζει κι αν ήταν σκάρτος η εταιρία δεν θα τον έβαζε)....αλλά για μένα ισχύει το.....ποτέ δεν ξέρεις!
Κι αν σου κάτσει που λέμε? χεχεχε

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Ιούλ 2007, 14:37
από pskoul
Τα Mud λάστιχα δεν κάνουν για αμμό.

Παναγιώτης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Ιούλ 2007, 00:51
από mprizolas
Σε τέτοια σημεία μόνο αμάξια με LOW μάγκες ......

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Ιούλ 2007, 01:36
από almak
Στην άμμο το πιο σημαντικό είναι να έχεις φαρδιά λάστιχα για να μην βουλιάζεις εύκολα :wink:
Τα κοντά(low) βοηθούν να μην καπνίσεις τον συμπλέχτη.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Ιούλ 2007, 03:39
από mprizolas
Μωρέ και με τα κοντά τον καπνίζεις για χαβαλέ το συμπλέκτη αν το κοιλιοκάτσεις :twisted: :twisted:

Το Tucson έχει 235/60/16 αν δεν κάνω λάθος , οπότε αν θέλει ο φίλος μας να το πηγαίνει σε τέτοια σημεία πρέπει 1 ) Να κατεβάζει λίγο την πίεση στα ελαστικά του και 2) να φροντίζει να σταματάει σε κατηφορικό σημείο για να μπορεί να ξεκινήσει ευκολα , και όταν πάρει φόρα να μη σταματά αν δεν πατήσει σε στέρεο έδαφος :wink:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Ιούλ 2007, 08:13
από xtrail
Στην άμμο επίσης ειναι καλό να μην ξαναπερνας από τα αυλάκια που έκανες εσύ ή άλλοι γιατί τα σημεία έχουν ήδη σκαφτεί. Επίσης η κακή ορατότητα σε κάνει να κόβεις πράγμα επίσης κακό. Και το μεγαλύτερο λάθος ειναι αν καταλάβεις πως κολλας εσύ να πατάς γκάζι για να ξεκολλήσεις...τότε σκάβεις (τον λάκκο σου :D )

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Ιούλ 2007, 18:15
από Dorian
Πονεμένοι βενζινόπληχτοι συμφορουμήτες και συμφορουμήτησες.
Χαμογέλασα με το 11-15 λιτ/100χλμ, τουτέστιν 40% απόκλιση.
Αυτό δεν το λέμε
Το πληρώνουμε και κλαίμε

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Ιούλ 2007, 02:43
από tucson2.0lt
Dorian έγραψε:Πονεμένοι βενζινόπληχτοι συμφορουμήτες και συμφορουμήτησες.
Χαμογέλασα με το 11-15 λιτ/100χλμ, τουτέστιν 40% απόκλιση.
Αυτό δεν το λέμε
Το πληρώνουμε και κλαίμε


Ενταξει μωρε.SUV θελαμε!
Ενταξει τωρα και πανω απο 12 πρεπει να το επιδιωξεις για να το πετυχεις.Για το διλιτρο λεμε.Εχει ανοιξει η μηχανη και επεσε η καταναλωση.Δεν το περιμενα! :P