Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Santa fe 2.7 V6 & CRDi 2.O

SANTA FE CRDI 2004.

Δημοσίευσηαπό santafe » 23 Νοέμ 2007, 20:52

και εγω santa fe crdi 2004,me 158.000 και αλλαξα στις 45.000 και στις 90.000 και στις 135.000 ιμαντα στο τακτικο service,
και ολα καλα...
Άβαταρ μέλους
santafe
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 30 Δεκ 2005, 20:02

Re: SANTA FE CRDI 2004.

Δημοσίευσηαπό almak » 25 Νοέμ 2007, 03:11

santagt έγραψε:Γεια χαρα .Εχω το Santa fe crdi 2004 και στο σερβις για τα τρεια χρονια ειχα 25.000 χλμ. μου ειπαν να αλλαξω ιμαντα εκκεντροφορου αλλα τους ειπα οχι αφου ο ιμαντας αλλαζει συνηθως καθε 45,000 χλμ.(Σε παλαιοτερο αυτοκινητο αλλαζε καθε 100.000 χλ. Τι γνωμει εχετε εσεις ?
Εγώ θα τον αλλάξω στα 60.000 .
Τώρα στα 45000 άλλαξα μόνο λάδια.
Το σέρβις βέβαια έλεγε η αλλαγή ιμάντα κτλ στα 45000 ....αλλά δεν παν να κάνουν τούμπες λέω εγώ 8)
Αλέξανδρος Μακρής / Santa Fe 2.7 V6
Πρόεδρος B.R.A.T. (τομέας Ψυχραιμίας)
www.braters.gr
Άβαταρ μέλους
almak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 342
Εγγραφή: 18 Μάιος 2005, 15:12
Τοποθεσία: Aχαρναί

ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ?ΠΟΙΑ ΕΒΑΛΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ.

Δημοσίευσηαπό santafe » 09 Φεβ 2008, 12:21

almak έγραψε:Αλλαγή ελατηρίων και αμορτισέρ με αποτέλεσμα +2,5cm και λίγο πιο σκληρή ανάρτηση.
Άβαταρ μέλους
santafe
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 30 Δεκ 2005, 20:02

Δημοσίευσηαπό Santa » 16 Φεβ 2008, 17:27

Παιδιά μπορείτε πλέον να μάθετε περισσότερα για το Santa fe σας στο Santafeclub.

Κλίκ εδώ-> http://www.santafeclub.gr
Εικόνα
<b>Παναγιώτης </b>
www.netfocus.gr
shop.netfocus.gr
Άβαταρ μέλους
Santa
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 416
Εγγραφή: 01 Απρ 2006, 20:30
Τοποθεσία: Ag.Paraskevi Athens

Re: ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ?ΠΟΙΑ ΕΒΑΛΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ.

Δημοσίευσηαπό almak » 22 Φεβ 2008, 20:11

santafe έγραψε:
almak έγραψε:Αλλαγή ελατηρίων και αμορτισέρ με αποτέλεσμα +2,5cm και λίγο πιο σκληρή ανάρτηση.
ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ?ΠΟΙΑ ΕΒΑΛΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ.

OME αλλά για να μπουν θέλει πατέντα για τα μπροστινά.
Αλέξανδρος Μακρής / Santa Fe 2.7 V6
Πρόεδρος B.R.A.T. (τομέας Ψυχραιμίας)
www.braters.gr
Άβαταρ μέλους
almak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 342
Εγγραφή: 18 Μάιος 2005, 15:12
Τοποθεσία: Aχαρναί

Re: ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ?ΠΟΙΑ ΕΒΑΛΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ.

Δημοσίευσηαπό dim75 » 21 Απρ 2009, 00:26

δόξα τω θεώ το θηρίο εκτός από απολαυστικό στην οδήγηση είναι και ιδιαίτερα αξιόπιστο, ιδίως σε σχέση με τα άλλα suv για τα οποία γράφονται τα απίστευτα σε ανάλογα forums
Άβαταρ μέλους
dim75
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 89
Εγγραφή: 17 Απρ 2009, 14:17

Δημοσίευσηαπό almak » 24 Ιουν 2009, 14:31

Έως σήμερα όλα μια χαρά.......μοντέλο 3/2005
Όποια ζημιά έχω είναι από κακή χρήση , όπως το κόψιμο από 2 φούσκες ιμιαξονίων ( μάζεψα κάτι συρματόσχινα και μου έκοψαν σαν φέτα τις φούσκες).
Αγορά και τοποθέτηση γύρω στο 300άρι , σε ευρά φυσικά :twisted:
Αλέξανδρος Μακρής / Santa Fe 2.7 V6
Πρόεδρος B.R.A.T. (τομέας Ψυχραιμίας)
www.braters.gr
Άβαταρ μέλους
almak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 342
Εγγραφή: 18 Μάιος 2005, 15:12
Τοποθεσία: Aχαρναί

Δημοσίευσηαπό almak » 13 Οκτ 2009, 00:49

:D :D :D :D :D :D :D :D :D
Αλέξανδρος Μακρής / Santa Fe 2.7 V6
Πρόεδρος B.R.A.T. (τομέας Ψυχραιμίας)
www.braters.gr
Άβαταρ μέλους
almak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 342
Εγγραφή: 18 Μάιος 2005, 15:12
Τοποθεσία: Aχαρναί

Δημοσίευσηαπό almak » 22 Νοέμ 2010, 15:55

Aλλαγή σταυρού.
Αλλαγή σωλήνας υψηλήε πίεσης υδραυλικού τιμονιού.
Η τρόμπα βενζίνης βγάζει ένα σφύριγμα που για την ώρα το αφήνουμε έως να την δούμε στο προκαθορισμένο ΄σερβις.
Μπιλιοφόροι (εκεί που είχαν κοπεί οι φούσκες) μάλλον παραδίδουν το πνεύμα τους.
Δεν θέλω να τρομάξω κόσμο ...........όλα τα παραπάνω είναι λογικές συνέπειες της συμμετοχής του αυτοκινήτου σε αγώνες εκτός δρόμου.
:D :D :D
Αλέξανδρος Μακρής / Santa Fe 2.7 V6
Πρόεδρος B.R.A.T. (τομέας Ψυχραιμίας)
www.braters.gr
Άβαταρ μέλους
almak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 342
Εγγραφή: 18 Μάιος 2005, 15:12
Τοποθεσία: Aχαρναί

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 22 Νοέμ 2010, 16:12

almak έγραψε:Η τρόμπα βενζίνης βγάζει ένα σφύριγμα που για την ώρα το αφήνουμε έως να την δούμε στο προκαθορισμένο ΄σερβις.


Αμα σφυρίζει, ψάξε να βρείς μοτεράκι στο εμπόριο, για να μην σφυρίξεις και εσύ όταν σου πουν την τιμή στην αντιπροσωπεία...

Ψάξε στο Internet να βρείς το μοτεράκι σου και τρέχα Σπύρου Πάτση - Ηλία Ηλιού...

Επίσης, μην πληρώσεις πάνω από 50 ευρώ γιατί ο καθένας τα πουλάει όσο θέλει αυτά τα τρομερά μοτεράκια...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 22 Νοέμ 2010, 16:15

και πρόσεξε και τις προδιαγραφές του μοτέρ (πίεση) να ταιριάζει με τα του δικού σου...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Kia & Hyundai

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες

cron