vayero4_4 έγραψε:Οχι ρε Νικητα, μη μασας. Αυτο που λεω ειναι πως, οπως ολοι οι συμπλεκτες, ετσι και ο κεντρικος εχει τη φθορα του. Δεν ξερω πως θα συμπεριφερεται οταν φθαρει αρκετα και αρχισει να "πατιναρει" (μετα απο σκληρη χρηση ετων φανταζομαι), πιθανον στα ζορικα να σε κρεμαει. Εκει ειναι και η διαφορα με το απλο γραναζι που ειτε κουμπωνει και περνας αερατος, ή δεν κουμπωνει και πας αδιαβαστος
Ξαναλεω, μαλλον θελει πολυ σκληρη μεταχειριση για να αρχισει να χαλαει τοσο που να σου φαινεται. Σε οποιαδηποτε περιπτωση και φυσικα αμα δεις μεγαλη αλλαγη στη συμπεριφορα, ας εχεις απο κοντα τα μαστορια στο συνεργειο για να στον αλλαξουν λιγες μερες πριν το τελος της εγγυησης
Επίσης δε χανεις τπτ να κανεις βολτιτσα προς τον Παναγιωτη, να πιεις εναν καφε και να γυρισεις με ενα ακομη κουμπακι στο ταμπλο σου που θα γραφει τη μαγικη λεξη "LOCK"
Πλακα - πλακα, ο Παναγιωτης πρεπει να το κανει μπιζνα μου φαινεται!
Αυτα ειπα και εγω στο Νικητα απο το τηλεφωνο.
Μη μασας ρε Νικητα,αυτος ειναι ο φυσιολογικος τροπος λειτουργιας του και οι μηχανικοι που τον σχεδιασαν γι'αυτο το λογο τον σχεδιασαν.Να τριβεται.
Ενα πραγμα μονο δεν μου αρεσει ,που τριβεται σχεδον συνεχεια(σχεδον ποτε το αυτοκινητο δεν πηγαινει καθαρα πισωκινητα).
Γι'αυτο και εγω εβαλα το κιτ με την επιλογη καθαρα πισωκινητο ή Lock.
Μου κανει ομως εντυπωση που στην Αμερικη το TOD το δινουνε με 10 χρονια εγγυηση μηχανη και σασμαν-κιβωτιο μεταφορας.Μαλλον θα αντεξει πολυ.
Εσυ ομως Νικητα γιατι αγχωνεσαι?
Αληθεια εσυ Αλεξανδρε το δικο σου εχει το ιδιο στησιμο, αλλα ειναι καθαρα πισωκινητο.
Ειχες ποτε προβλημα ευσταθειας?Σε φυσιολογικα πλαισια μιλαω,δεν εχουμε ερπετο να μπαινουμε με 200 στη στροφη.