Σελίδα 2 από 2

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Μαρ 2006, 19:50
από vriolas
40 εουρο. Πολλα λιγα δεν ξερω, στο αουντι το 80 που εχω και τα αλλαζω εγω βαζω με 25 εουρο το κιλο, Ισως γιάυτο να εχει 750,000χλμ(καλα διαβαζετε) απροβληματιστα !!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Μαρ 2006, 12:58
από rav4cat
τιιιιιιιιιι;;;;;;

25€ το λιτρο;;; καθε πόσα χμ;


Για το ότι τα diesel "τρωνε" λάδι και κάτι παρόμοια που διάβασα παραπάνω, σας λέω με συγουριά λογω εμπειρίας και γνώσης ότι ισχύει ακριβώς το αντίθετο!
Πήραμε diesel για να ΜΗΝ αλλάζουμε λάδια και να ΜΗΝ κάνουμε τα service των βενζινικίνητων.
Απο εκει και πέρα, βάση χρήσης ο καθένας κάνει ότι νομίζει καλύτερο και συμφωνώ. Αλλά 15000χμ για diesel μοτερ είναι... πρωινό διαίτης ;)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Μαρ 2006, 18:01
από vayero4_4
rav4cat, οταν εγραψα οτι τρωνε τα λαδια εννοουσα οτι τα καταστρεφουν πιο γρηγορα απο τους αντιστοιχους βενζινοκινητηρες. Ας μην ξεχναμε οτι οι πετρελαιοκινητηρες ανεβαζουν πολυ θερμοκρασια κατα τη λειτουργια τους, ειδικα η τουρμπινα (αν ειναι υπερτροφοδοτουμενοι) μπορει να φτασει και τους 500 βαθμους C μετα απο παρατεταμενη χρηση. Επισης κατα κανονα, τα λαδια για diesel ειναι πιο λεπτορευστα (αρα και πιο "ευπαθη") απο τα αντιστοιχα για βενζινοκινητηρες. Τα λαδια αυτα ψυχουν και τον κινητηρα, και το turbo και την αντλια υψηλης πιεσης για το common-rail.

Οσον αφορα τις αλλαγες τωρα, και στο Sorento λεει το βιβλιο αλλαγη λαδιων στις 15.000 χλμ. Εγω τα αλλαζω στις 7.500. Οπως ειπες ειναι θεμα χρησης, οι ταριφες ας πουμε, που κανουν πολλες ωρες λειτουργιας αλλά λιγοτερα χιλιομετρα λογω κινησης, αλλαζουν λαδια καθε 5.000 χλμ. Σημερα αλλαξα και φιλτρο καυσιμου, 2η φορα στις 31.000 χλμ, ειχα ξανα-αλλαξει στις 15.000. Το βιβλιο λεει καθε 45.000, εγω ομως δεν εμπιστευομαι τα ελληνικα πετρολαδα... Πεστε με φοβητσιαρη αλλά προτιμω να αλλαζω το φιλτρο πιο νωρις, παρα να με αφησει σε καμια βουνοκορφη, ή ακομα χειροτερα μεσα σε καμια λασπολιμνη. Ενας φιλος με Santa-Fe που την πατησε αναλογως (γυρισε απο Βασιλιτσα - Γιαννενα με 50 χλμ/ωρα και κατω απο τις 2000 στρ/λεπτο λογω βουλωμενου φιλτρου) κυκλοφοραει τωρα με εξτρα φιλτρο στο πορτ-μπαγκαζ, για ασφαλεια 8) 8) 8)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Μαρ 2006, 23:36
από vriolas
rav4cat έγραψε:τιιιιιιιιιι;;;;;;

25€ το λιτρο;;; καθε πόσα χμ; ;)


Η αλλαγη γίνεται καθε 10.000χλμ ακριβά λιγο αλλα αξιζε τον κόπο τοσα χρονια.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Ιούλ 2006, 02:52
από s4ris4
Είχα ίδιο πρόβλημα σε Cherokee CRD .. Σε πολύ κρύο, επειδή γενικά δεν μπαίνουν αρκετά πρόσθετα αντιψυκτικά στο πετρέλαιο παγώνει...Η φάση είναι ότι μου μεινε έξω από βενζινάδικο...Η καλύτερη διαφήμιση..Ρώτησα ταξιτζή γι αυτό και μου είπε ότι το χειμώνα έβαζε λίγο κηροζίνη στο τεπόζιτο, που είναι πιο ελαφρύ μίγμα αλλά όχι τόσο ελαφρύ όσο η βενζίνη για να κάψει την αντλία..Μάλλον έχει δίκιο γιατί και βενζίνη που μου μπήκε κατά λάθος σε αναλογία 80 πετρέλαιο 20 βενζίνη δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα.