Σελίδα 6 από 6

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 31 Μαρ 2007, 11:31
από f.kiska
Νικητα Παναγιωτη χαθηκαμε.κανονιστε καμια συναντηση. :P

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Ιουν 2007, 23:37
από norfanfulvia
giorgio έγραψε:Καταρχήν γεια σας σε όλους.Ειμαι νέος στο site και ισως για αυτό εχω αρκετές απορίες. Εχω ενα sorento diesel 2,5 CRDI απο το 2004.Βρίσκω πολύ ενδιαφέρουσα την περίπτωση αυξησης της ιπποδύναμης.Τυχαία ειχα ρωτήσει στην ΚΙΑ Πάτρας και μου είχαν προτεινει ενα κιτ των 550 ευρώ που αυξάνει σε 170 ίππους.Δεν το έβαλα αλλά το σκέφτομαι.Δεν ρώτησα για εγγύηση.
τα κόκκινα κρανάκια τι σημαίνουν;

Σε άλλη αντιπροσωπεία που ρώτησα δεν έχουν τίποτα υπόψη. Είναι σίγουρο για την Πάτρα? Συνεχίζει να ισχύει η εγγύηση?
Επίσης δείτε αυτό
www.tdc-technologies.com and more specifically in: http://www.tdc-technologies.com/Vehicle ... st-Kia.htm)
Για αυτό ρώτησα και κάποιον στην Bosch Αγγλίας και το βρίσκει πολύ καλό. Αλλά έχει κανένας εμπειρία από πολλά χιλιόμετρα?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Ιουν 2007, 12:17
από donald
f.kiska έγραψε:φιλε donald στην λαγκαδα οπως μπενεις θεσσαλονικη στο αριστερο σου χερι ακριβως πριν το στρατοπεδο με 170 Ευρο.εκει εβαλα τα δικα μου.


Εκεί έβαλα και τις δικές μου αλλά δεν με άρεσε καθόλου η δουλειά του γιατί με γρατσούνισε τα τζάμια από έξω. :evil: :evil:

Αύξηση Ισχύος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Ιουν 2007, 17:27
από norfanfulvia
aenaon02 έγραψε:Που ? στο σπιτι σου μονος σου ( ειναι πανευκολο )
Ποτε ? 20 ημερες απο την ημερα πληρωμης :) :) :)
Καταναλωση ? περιπου η ιδια,εξαλου εχει και on-of οπως σου ειπα, οποτε οταν δεν το θες το κλεινεις ....( εγω προσωπικα βασικα μονο μια φορα το εκλεισα για κανα 2 χιλιομετρα .... :P μετα δεν αντεξα και το ξαναεβαλα διοτι μου φαινοταν ψωφιο :? )

Οτι αλλο θες ρωτα ... :P
( Μπορει να αργω λιγο τωρα τελευτεα στις απαντησεις λογω φορτου εργασιας αλλα εδω ειμαστε δεν φυγαμε 8) )

Μήπως υπάρχει κάποιο φυλλάδιο ή σελίδα στο δίκτυο όπου μπορεί κανείς να δεί τεχνικά χαρακτηριστικά και πως λειτουργεί? Το έχεις δοκιμάσει για πολλά χιλιόμετρα (>60000) και με φορτίο χωρίς πρόβλημα? Τι γίνεται με την εγγύηση του Δάβαρη? Έχει σχέση με αυτά κατωτέρω? (http://www.automotivesynergy.com/typhoo ... n_rail.htm
Επίσης, www.tdc-technologies.com and more specifically in: http://www.tdc-technologies.com/Vehicle ... st-Kia.htm)
Για το β'ρώτησα και κάποιον στην Bosch Αγγλίας και το βρίσκει πολύ καλό. Ευχαριστώ :?:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Ιουν 2007, 13:18
από g@st
Τα 170 άλογα του νέου SORENTO αποδείχτηκαν πολύ "διψασμένα"
αφου για να σύρουν το κάρο αξιοπρεπώς χρειάζονται απο 12 έως και
14 Litra Diesel, σε αντίθεση με 7,8 L. που δίνει ο κατασκευαστής
φίλος που το αγόρασε οδύρεται και ζητάει εξηγήσεις απο την αντιπροσωπεία
η δυνατόν και επιστροφή των χρήμάτων (ανακάλυψε κανονισμό τη Ε.Ε.).

Το προηγούμενο μοντέλο που είμαι κάτοχος το ανώτερο απ΄οτι έχω
διαπιστώσει (με pauer box ) καίει περίπου 8 με 9 L.
Αν κάποιος εχει κάνει κάποια σωστή μέτρηση ας μας το πεί απο περιέργεια
έτσι να ξέρουμε.

Α και κάτι άλλο Το V-Pauer Diesel ΝΟΘΕΥΕΤΑΙ ??? κάτι δεν πάει καλά.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Ιουν 2007, 14:30
από vriolas
Εμένα εχει σταθεροποιηθει στα 10lt/100km σε καθε γεμισμα το ιδιο.....

Re: Αύξηση Ισχύος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Ιουν 2007, 21:49
από panayiotis
norfanfulvia έγραψε:
aenaon02 έγραψε:Που ? στο σπιτι σου μονος σου ( ειναι πανευκολο )
Ποτε ? 20 ημερες απο την ημερα πληρωμης :) :) :)
Καταναλωση ? περιπου η ιδια,εξαλου εχει και on-of οπως σου ειπα, οποτε οταν δεν το θες το κλεινεις ....( εγω προσωπικα βασικα μονο μια φορα το εκλεισα για κανα 2 χιλιομετρα .... :P μετα δεν αντεξα και το ξαναεβαλα διοτι μου φαινοταν ψωφιο :? )

Οτι αλλο θες ρωτα ... :P
( Μπορει να αργω λιγο τωρα τελευτεα στις απαντησεις λογω φορτου εργασιας αλλα εδω ειμαστε δεν φυγαμε 8) )

Μήπως υπάρχει κάποιο φυλλάδιο ή σελίδα στο δίκτυο όπου μπορεί κανείς να δεί τεχνικά χαρακτηριστικά και πως λειτουργεί? Το έχεις δοκιμάσει για πολλά χιλιόμετρα (>60000) και με φορτίο χωρίς πρόβλημα? Τι γίνεται με την εγγύηση του Δάβαρη? Έχει σχέση με αυτά κατωτέρω? (http://www.automotivesynergy.com/typhoo ... n_rail.htm
Επίσης, www.tdc-technologies.com and more specifically in: http://www.tdc-technologies.com/Vehicle ... st-Kia.htm)
Για το β'ρώτησα και κάποιον στην Bosch Αγγλίας και το βρίσκει πολύ καλό. Ευχαριστώ :?:

ολα αυτα εχουν το ιδιο chip,αρα σε γενικες γραμμες κανουν το ιδιο με τον ιδιο τροπο.
Παντως οσοι το εχουν βαλει Ευρωπη και Ελλαδα και σε σορεντο αλλα και σε αλλα αυτοκινητα δεν εχουν προβληματα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Ιουν 2007, 21:50
από panayiotis
vriolas έγραψε:Εμένα εχει σταθεροποιηθει στα 10lt/100km σε καθε γεμισμα το ιδιο.....

Και σε μενα ακριβως το ιδιο 10 λιτρα/100 χμ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Ιουν 2007, 16:12
από kozagio
γειασας μετα απο καιρο..... το θεμα εγγυηση - power-box ειναι λιγακι γκριζο... ισως η αντιπροσωπεια το δεχθει αλλα αν δεν το δεχθει και παθεις κατι τοτε το βγαζεις και μετα τους το πηγαινεις χωρις το μαγικο κουτακι.... το δικο μου power-box το εχω τοποθετησει μεσα στη καμπινα και το ανοιγω οποτε θελω... προσωπικα το εχω κανει και εν κινησει αν και ο νικητας οταν το ακουσε ανατριχιασε λιγο... παντος μετα απο 12000 χλμ δεν μου εχει βγαλει κανενα προβλημα... η καταναλωση και εμενα ειναι στα 10 λιτρα / 100 χλμ ..... παιδια δεν εχω κανει τιποτα απο αυτα που ελεγα γιατι ο νεογεννητος βλαστος της οικογενειας δεν μου εχει αφησει κανενα περιθωριο για δοκιμες :baaaby: :baaaby:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Ιούλ 2007, 12:05
από g@st
Αν αποφασίσει το PAUER BOX να τα "παίξει" ποια είναι τα συμπτώματα - ακινητοποίηται το όχημα? συνεχίζει να κινήται χώρις την
βοήθεια του? η κάτι άλλο? ζητάω τα "ΦΩΤΑ ΣΑΣ"

Κυκλοφορούν στην αγορά "λένε" PAUER BOX που είναι εφοδιαζμένα
με leed λειτουργίας, on - off διακόπτες ακόμη και τηλεκοντρόλ και
που κοστίζουν έως και 1000 €.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Ιούλ 2007, 20:37
από panayiotis
Υποθετω οτι μενει ανοιχτο το κυκλωμα και ετσι το οχημα ακινητοποιειται

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Ιούλ 2007, 00:36
από kyran
το δικο μου powerbox αν σβησει καποια στιγμη(εχει γινει αρκετες φορες) περιμενεις 10 δευτερολεπτα ξαναβαζεις μπροστα και φευγεις. εχει διακοπτη on/off οποτε οταν δεν το χρειαζεσαι το εχεις κλειστο και ειναι σαν να μην υπαρχει . ε και αμα στη δωσει και πολυ το βγαζεις σε χρονο dt μιας και η τοποθετηση του ειναι παρα πολυ απλη.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Ιούλ 2007, 11:17
από g@st
Sory για τα ερωτιματικά, σε περίπτωση ακινητοποίησης "αρα"
πρέπει πρώτα να τσεκάρης το P.B για όποιον δεν έχει ενδείξεις
μη λειτουργίας.

Καλό το κουτί με τα αλογάκια αλλα διμιουργεί κάποια ανασφάλεια
αν κάποιος ξέρει κατι ποιό ολοκληρομένο P.B. και δεν του κάνει
κόπο το λέει

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Ιούλ 2007, 22:09
από kozagio
ολα τα power box λειτουργουν με τον ιδιο τροπο... απλα κοροιδευουν τον εγκαφαλο οτι η πιεση του πετρελαιου ειναι χαμηλη και ο εγκεφαλος αυξανει την πιεση. αν τωρα το μαγικο κουτι καει τοτε θα πρεπει να ξαναβαλεις την φισα στη θεση της και νατο βγαλεις εκτος και πιθανον να χρειαστει ν αλαξεις και την ασφαλεια του συστηματος τροφοδοσιας για να κινηθεις ξανα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Ιούλ 2007, 22:21
από norfanfulvia
kozagio έγραψε:ολα τα power box λειτουργουν με τον ιδιο τροπο... απλα κοροιδευουν τον εγκαφαλο οτι η πιεση του πετρελαιου ειναι χαμηλη και ο εγκεφαλος αυξανει την πιεση. αν τωρα το μαγικο κουτι καει τοτε θα πρεπει να ξαναβαλεις την φισα στη θεση της και νατο βγαλεις εκτος και πιθανον να χρειαστει ν αλαξεις και την ασφαλεια του συστηματος τροφοδοσιας για να κινηθεις ξανα

Τελικά έχει βρεθεί κάποιο μαγικό κουτί που δεν κάνει διακοπές? Είχα ακούσει για κάποιο που βάζει η ΚΙΑ στην Πάτρα και μου είπαν ότι έχει δοκιμασθεί αρκετά (autotech powerbox), εγώ από την Bosch έχω θετική απάντηση για
www.tdc-technologies.com and more specifically in: http://www.tdc-technologies.com/Vehicle ... st-Kia.htm)
Υπάρχει http://www.automotivesynergy.com/typhoo ... n_rail.htm
http://www.psipowerbox.com/cms/find-your-vehicle.html
Στην Αγγλία σε ανάλογα με το δικό μας site δίνουν το www.automotivesynergy.com/ ΔΕΙΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΓΓΛΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ
Αλλά έχει κανένας εμπειρία από πολλά χιλιόμετρα?

RE: Powerbox tuning booster
Besides the power box, for those living in Malaysia there is a readily service available for tuning up your sorento from 140 - 180 hp with about an additional 75nM
I got my car tuned. Its at 180hp + 10 - 15 hp from the K&N drop in I added.
Have not taken it for a dyno test yet,.should be clocking in about 190-195hp
Its a really cool upgrade.
www.automotivesynergy.com/
The rev's are much smoother and the pick up is much better. Wish the car was stock the way I have it now after upgrading it.
The powerbox was about 1482MYR(Malaysian Ringgit - excluding shipment) My upgrade cost me 1600MYR which was worth it with more power and nM to add