Σελίδα 4 από 4

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Αύγ 2006, 19:37
από kyran
εσεις μπορει να με κοροιδευετε αλλα εγω για το καλο σας το κανω να εχετε μια data base με τις ζημιες που εχω παθει για να μη τραβατε τα ιδια!!! Λοιπον αφου αλλαξαμε βαση φιλτρου πετρελαιου, τσιμουχα,τα 4 μπεκ και τον θερμοστατη ηρθε η ωρα να αλλαξουμε και την βαλβιδα καυσαεριων!!! ναι ναι κυριοι μαλλον αυτο ηταν το προβλημα . και λεω μαλλον γιατι αν δε το καβαλησω να δω οτι παει οπως παλια θα συνεχισω να αμφιβαλω. το αυτοκινητο θα ειναι ετοιμο την Δευτερα ειπαν.
το προβλημα που παρουσιαζε ηταν το εξης:¨εβγαζε πολλα καυσαερια με ασχημη μυρωδια (ακαυστο) και το αυτοκινητο δε τραβαγε με τιποτα,μεγαλη καταναλωση , δεν ακουγοταν η τουρμπινα να σφυριζει και σηκωνε θερμοκρασια αλλα μονο στην εθνικη οδο και οχι στα στροφιλικια της βορειας ευβοιας.
το κακο ειναι οτι στην Ελλαδα δεν εχουμε ακομα καλους πετρελαιαδες μαστορους και πηγαιναμε ψαχνοντας... αρα καλα κανω εγω και γραφω εδω τα προβληματα και ας με κοροιδευουν μερικοι μερικοι.
την καταρα μου να εχουν να πανε για μπαρμπεκιου και να ειναι ζεστες οι μπυρες τους χααααααααα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Σεπ 2006, 22:06
από axbab
Άρα μήπως είναι καλό αφού τα πετρέλαια είναι μάπα να βάζουμε μόνοι μας 2 μπουκαλάκια λάδι 2Τ σε κάθε 4 εως 5 γεμίσματα για να υπάρχει καλύτερη λίπανση στοα μπέκ? Τί λέτε? Ξέρω κάποιους με νέας τεχνολογίας τζιπ όπως και τα δικά μας που το κάνουν αυτό συχνά...Υπάρχει τεκμηριωμένη απάντηση?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Σεπ 2006, 11:38
από kyran
λες ??
εγω πριν 3 μερες μαλωνα με τον θειο μου που ηταν χρονια μηχανικος στα DAF και ελεγε το ιδιο με εσενα ενω εγω χτυπιομουνα οτι ειναι νεας τεχνολογιας οι κινητηρες μας και δεν χρειαζετε. λες να ειχε δικιο ο θειος μου?? και αν οχι λαδι , υπαρχουν κατι μπουκαλακια στα βενζιναδικα που προστατευουν τα μπεκ και δεν αφηνουν το πετρελαιο να αφριζει. λες να αρχισουμε να τα χρησιμοποιουμε??

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Σεπ 2006, 12:10
από vayero4_4
Θεωρητικα παντα τα καινουρια πετρολαδα εχουν μεσα ολα τα συστατικα που χρειαζονται για τη λιπανση του κινητηρα. Υπαρχουν μερικα σκευασματα που λενε οτι καθαριζουν τα μπεκ κλπ κλπ, ειναι ομως ακριβα (9-10 ευρα το μπουκαλακι) και καθε μπουκαλακι κανει για 20 λιτρα καυσιμου περιπου. Σε μας π.χ. πρεπει για ενα φουλαρισμα των 80 λιτρων να βαλουμε μεσα 4 μπουκαλακια τετοια, οποτε μαλλον δε συνισταται για συχνη χρηση. Δεν ξερω αν στην Κορινθο δεν εχουν καλα πετρελαια, δεν ξερω αν ο kyran δοκιμασε αλλες μαρκες ή αλλα βενζιναδικα, δεν ξερω αν επεσε σε εκτεταμενη νοθεια με θερμανσης (που ως γνωστον ειναι το κινησης μειον τα λιπαντικα), τι να πω...

Εγω 2 χρονια τωρα (εχω αναφερθει παλιοτερα παλι αλλα επαναληψις μητηρ μαθησεως) βαζω μονο ΒΡ. Εχω δοκιμασει και Shell (ψοφιο το καρο, σαν καρο αληθινο), ΕΚΟ (μυριζε σαν σπιρτα απο το θειαφι) και AVIN (παρομοιο σε αποδοση με το ΒΡ αλλα μυριζε λιγο περισσοτερο, ειναι και μακρια το αγαπημενο μου βενζιναδικο και δε με βολευει). Μια φορα στην Καλαματα φετος το καλοκαιρι εβαλα και KMOil κατοπιν υποδειξεως του Παναγιωτη. Μια φορα που πηγα σε γερο κρυο και μασησα εριξα μεσα 2 τετοια μπουκαλακια (που μαλλον εχουν σαν κυριο συστατικο το καθαρο πετρελαιο) αλλα εκτοτε δεν το ξαναπειραξα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Σεπ 2006, 12:42
από fokion
Οτι λεω το λεω σε καθαρα υποθετικη και θεωρητικη βαση καθοτι δεν εχω την απαιτουμενη εμπειρια...

Το νου σας λοιπον στα μπεκ σας διοτι....
τα νεας τεχνολογιας μπεκ, περαν απο τις υψηλωτερες πιεσεις που δουλευουν εχουν και μικροτερες "τρυπες" για καλυτερη διασπορα και "σπασιμο" του πετρελαιου. Τα μη ειδικα πρόσθετα μπορουν να κανουν το ιδιο??? τα φορτηγα εχουν κατι μπεκ νααααααα με το συμπαθειο...

Για το ανωτερο λογο συμαντικα επεισεις ειναι και τα "καταλοιπα" Λαδι 2Τ οκ.... και δε μου λετε? Θα το "ξεκαπνιζετε" κιολας????? Τσιμουχες? Θα αντεξουν?