Σελίδα 1 από 6

Bελτιώσει κινητήρα σε KIA?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Ιουν 2006, 20:05
από manos77
Ασχολήθηκε κανείς με βελτιώσει κινητήρα σε KIA SPORTAGE 99?
(τσιπ,εκκεντροφορους,εξατμιση,turbo)

Bελτιώσει κινητήρα σε KIA?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Νοέμ 2006, 10:12
από notis
ΑΝ ΚΑΙ ΑΡΓΑ ΤΟ ΕΙΔΑ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΠΗΚΑ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ,ΑΛΛΑ ΑΝ ΘΕΣ ΕΓΩ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΝ
ΑΚΟΜΑ ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Νοέμ 2006, 18:15
από manos77
Ναι με ενδιαφερει γραψε μου ή στειλε μου με πμ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Νοέμ 2006, 09:53
από notis
ΕΓΩ ΕΧΩ ΜΙΚΡΗΝΕΙ ΤΟ ΧΩΡΟ ΚΑΥΣΗΣ 1ΜΜ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΛΟΓΟ ΟΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΦΛΑΤΖΑ ΚΑΦΑΛΗΣ, ΒΑΡΕΛΑΚΙ ΦΙΛΤΡΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΑΛΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΕΙ ΑΕΡΑ ΑΠΟ ΕΞΩ (ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑ ΤΟ ΥΠΑΡΧΟΝ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΚΙΑ) ΑΦΑΙΡΕΣΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΕΡΟΘΥΛΑΚΕΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΜΙΑΣ ΚΑΙ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ, ΤΕΛΙΚΟ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΩΛΗΝΑ, 2ΑΚΙΔΑ ΜΠΟΥΖΙΑ(ΜΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΨΥΛΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΤΑ ΑΦΑΙΡΕΣΑ)
ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΨΥΓΕΙΟ 1,5 ΦΟΡΑ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ, ΑΥΤΑ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΑΩ ΓΙΑ ΛΕΜΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΥΤΗ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΣΠΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ, ΘΑ ΔΩ ΑΠΟ ΝΙΝΟ ΜΑΛΛΟΝ,ΑΥΤΑ ΑΝ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΕΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Νοέμ 2006, 10:18
από fokion
http://www.mx6.com/forums/showthread.ph ... adid=58099

Για περισσότερες πληροφωριες για τον κινητηρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Νοέμ 2006, 10:06
από notis
a maos77 επισης τωρα που το θυμηθηκα υπαρχουν καποια καταστηματα που εχουν ασχοληθει με το sportage
αν θυμαμαι turbo daras einai enas που εχουν τουρμπισει μ light turbo , μικρο intercooler κτλ.
και αν θυμαμαι ειχε 160 -180 αλογα αν κανεισ καποια τηλ θα μαθεις , η πρωτη μετατροπη παει γυρω στα 2000 χιλιαρικα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Νοέμ 2006, 14:05
από fokion
To δικο μας ή το τωρινο?????

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Νοέμ 2006, 17:40
από notis
ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Νοέμ 2006, 23:26
από manos77
notis έγραψε:αν θυμαμαι turbo daras einai enas που εχουν τουρμπισει μ light turbo , μικρο intercooler κτλ. και αν θυμαμαι ειχε 160 -180 αλογα αν κανεισ καποια τηλ θα μαθεις , η πρωτη μετατροπη παει γυρω στα 2000 χιλιαρικα.

Αν ειναι για τοσα αξιζει γιατι περνει και πολλη ροπη χαμηλα. Τι εννοεις πρωτη μετατροπη;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Νοέμ 2006, 11:26
από notis
πρωτη μετατροπη ειναι πρωτου σταδιου ας πουμε, χταποδι - εξατμιση ,εισαγωγη , λιανισμα καπακι, φιλτρα αερος, νεα χαρτογραφηση, και κατι με την αντλια βενζινης η την εισαγωγη δεν θυμαμαι. μπορει και καποια ακομα..
αυτη η μετατροπη μου ειχε δωσει προσφορα εμμενα γυρω στα 2000 χιλιαρικα περιπου. (+- 150 ιππους)
τωρα οσο αφορα το light turbo πρεπει να γινουν ολα αυτα και συν τουρμπινα , ιντερκουλερ , δυο μπεκ βενζινης επιπλεον , και ενα εγκεφαλακι διαχειρισης καυσιμου (για τα μπεκ ) μπορει και κατι να ξεχναω.
ιπποι γυρω στους 180 ροπη 26 kg και επιπλεον 2000 ευρω νομιζω.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Νοέμ 2006, 11:31
από notis
αν επαιρνες παλια καποια περιοδικα ειχε μεσα το κια με Light turbo και στις φωτογραφιες απο τα αυτοκινητα που ειχαν φτιαξει, κανε μερικα τηλ εχουν ασχοληθει αρκετοι μαυτον τον κινητηρα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Νοέμ 2006, 09:51
από fokion
Notis εισαι σιγουρος 100% οτι εχουν κανει μετατροπη-βελτιωση με κομπρεσορα στο μοτερ του ΚΙΑ και ΣΕ Kia???

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Νοέμ 2006, 10:12
από sportagek1k
ΚΑΛΗΜΕΡΑ
ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΚΙΑ SPORTAGE ΣΤΗΝ ΧΑΛΚΙΔΑ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΕΧΕΙ 147 ΑΛΟΓΑ
ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΤΟ ΑΥΤ/ΤΟ ΤΡΕΧΕΙ ΣΕ ΑΓΩΝΕΣ RALLY ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟΣΟ Η ΥΠΟΔΥΝΑΜΗ ΟΣΟ ΚΑΙ Η ΡΟΠΗ ΤΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΑΡΚΕΤΑ ΜΕΓΑΛΟ
ΑΡΙΘΜΟ ΣΤΡΟΦΩΝ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΓΙΑ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΧΡΗΣΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Νοέμ 2006, 10:30
από notis
fokion έγραψε:Notis εισαι σιγουρος 100% οτι εχουν κανει μετατροπη-βελτιωση με κομπρεσορα στο μοτερ του ΚΙΑ και ΣΕ Kia???

FOKION 100% ΤΟ ΕΧΩ ΔΕΙ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΧΩ ΜΠΕΙ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ, ΚΑΠΟΤΕ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΠΑΠΡΑΣ ΠΟΥ Η ΚΙΑ ΕΙΧΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΚΑΠΟΥ ΣΤΗΝ ΠΕΤΡΟΥ ΡΑΛΗ ΕΚΕΙ ΤΟ ΕΙΧΑ ΠΡΩΤΟ ΔΕΙ,
ΟΧΙ ΚΟΜΠΡΕΣΣΟΡΑ ΤΟΥΡΜΠΟ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Νοέμ 2006, 10:32
από notis
sportagek1k έγραψε:ΚΑΛΗΜΕΡΑ
ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΚΙΑ SPORTAGE ΣΤΗΝ ΧΑΛΚΙΔΑ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΕΧΕΙ 147 ΑΛΟΓΑ
ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΤΟ ΑΥΤ/ΤΟ ΤΡΕΧΕΙ ΣΕ ΑΓΩΝΕΣ RALLY ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟΣΟ Η ΥΠΟΔΥΝΑΜΗ ΟΣΟ ΚΑΙ Η ΡΟΠΗ ΤΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΑΡΚΕΤΑ ΜΕΓΑΛΟ
ΑΡΙΘΜΟ ΣΤΡΟΦΩΝ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΓΙΑ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΧΡΗΣΗ

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΑΥΡΟ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ?
ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 150 -160 ΑΛΟΓΑ ΤΡΕΧΕΙ ΣΕ ΑΓΩΝΕΣ ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΤΟ ΤΟΥΡΠΟ ΤΟ ΕΧΕΙ ΦΤΙΑΞΕΙ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΑ