Σελίδα 2 από 2

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Ιούλ 2006, 13:49
από panayiotis
donald έγραψε:Δηλαδή για να καταλάβω (γιατί δεν το πήγα ακόμη για το 1ο σέρβις) δεν φοράει το αμάξι αυτό το φίλτρο με την αγορά του(αμάξι των 39.000€): Άμα μου το πούνε αυτό δεν ξέρω πως θα αντιδράσω την στιγμή κιόλας που μέσα στο βιβλίο με τις οδηγίες χρήσης τονίζεται η αλλαγή του φίλτρου σε τακτά χρονικά διαστήματα. :phear:

Donald στο βιβλιο σερβις δεν αναφερεται πουθενα.
Για να μην πω για το οτι σου λενε να κανεις το τυπικο σερβις ειτε κανεις off-road ειτε κινεισαι σαν απλο ΙΧ.Μονο που στο σερβις μανιουαλ που το εχουνε υποτιθεται μονο τα συνεργεια τονιζει ρητα οτι οταν κανεις 4χ4 τα διαστηματα συντηρησης μειωνονται στο μισο.
Κατα τα αλλα μας υποχρεωσανε με το 10ετες σερβις που ομως το πληρωσα 1500 ευρω.
Το μετανιωσα ηταν η χειροτερη επιλογη που εκανα.Δεν ξερω τι βαζουνε στους αλλους νομους εδω κατω τα λαδια ειναι τα χειροτερα που υπαρχουν (απλα ορυκτελαια 2,5 ευρω το λιτρο).

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Ιούλ 2006, 13:51
από panayiotis
kyran έγραψε:μαζι σου donald .βαρα τους αλυπητα...αλλα δεν φταινε αυτοι..πρεπει να ερθεις κατω στην Αθηνα να παμε στην κεντρικη αντιπροσωπεια να δειρουμε :punch:

Μην εξαπτεστε βρε παιδια,και στο εξωτερικο ετσι τα δινουνε χωρις pollen filter.Αυτο βεβαια δεν τους δικαιολογει σε καμμια περιπτωση γι αυτο μαζι σας και γω.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Ιούλ 2006, 09:53
από vayero4_4
Παντως πολλα πραγματα ειναι και θεμα συννενοησης με τα μαστορια στο σερβις, ή με τον διαχειριστη ανταλλακτικων, τον αρχηγο του σερβις. Εμενα στην 1η αλλαγη (στα 1.800χλμ) μου εβαλαν λαδια 20W-50, ηταν καλοκαιρι ομως και δεν εσκουξα. Στην επομενη αλλαγη ομως, μολις ειδα τα λαδια που εβγαλαν για μενα και ηταν παλι 20-50, πηγα στον υπευθυνο με το βιβλιο που ελεγε για τον diesel οτι θελει 10-40 ή 15-40 και του ειπα "τετοια θελω". Τα ειδα κιολας, ηταν μεν Hyundai Service Oil, ειχαν ομως ολες τις σωστες προδιαγραφες, ημισυνθετικα και απ ολα. Αλλωστε τα αλλαζω απο μονος μου καθε 7.500 χλμ, ενω στο βιβλιο λεει καθε 15.000, οποτε δεν νομιζω να παιζει τοσο ρολο η αυξημενη ποιοτητα καποιας αλλης μαρκας (π.χ. shell, castrol κλπ).

Οσον αφορα το off-road που λες Παναγιωτη, οντως πρεπει να μειωνονται τα διαστηματα σερβις, αλλα τι? Αφου δεν τα κοιταζουν τα αυτοκινητα, δεν τα ελεγχουν διεξοδικα.... οποτε τι να μειωσεις, τον χρονο μη ελεγχου? Αυτο που πρεπει να κανει ο καθενας μας ειναι βασικα να πλενει καλα το αυτοκινητο του απο κατω, σε τακτα χρονικα διαστηματα, πχ μια φορα το μηνα, ωστε να βλεπουμε τι γινεται απο κατω. Αν παμε σε χοντρες λασπες ή αλατισμενο χιονισμενο δρομο, αμεσως πλυσιμο, γιατι η οξειδωση που ακολουθει ειναι αργος θανατος για τα μεταλλικα μερη. Απο την αλλη, αν παμε σε λεπτες λασπες και τις αφησουμε να στεγνωσουν ή αν παμε σε αμμο, αυτο ειναι θανατος για τις τσιμουχες και γενικοτερα οτι πρεπει να μεινει στεγανο! Οποτε καλο πλυσιμο και συχνο.

Εγω παντως το μονο που δεν αλλαζω συχνοτερα ειναι τα λιπαντικα στα διαφορικα, κακως ισως. Λαδια αλλαζω καθε 7.500χλμ, φιλτρο λαδιου καθε 15.000, φιλτρο καυσιμου καθε 15.000, φιλτρο αερα καθε 15.000, περιστρεφω τα λαστιχα καθε 5.000χλμ, μαζι με ζυγοσταθμιση (τα ΜΤ που εχουν μεγαλυτερη αναρτωμενη μαζα μπορουν να δημιουργησουν στρεβλωσεις σε συστημα διευθυνσης και αναρτησεις αν αφεθουν στην τυχη τους). Παρολα αυτα, δεν μπορω να τσεκαρω ολο το αυτοκινητο για "πετσικαρισματα"... Σιγουρα αν το αυτοκινητο το χοροπηδας συνεχεια, ολο και καποια βιδα θα ξεβιδωθει, ολο και καποιο πλαστικο θα ξεκουμπωθει (οπως εγινε με το καπακι του ηλεκτρικου μοτερ του παραθυρου σε μενα), πραγματα που δεν μπορεις να ελεγχεις, εκτος και αν δεν εχεις αλλη δουλεια να κανεις. Παντως οπως και να εχει, κανενα συνεργειο δεν προκειται να σου κανει αυτες τις δουλειες και αυτους τους ελεγχους, οποτε μη σκουζετε. Ας ελπισουμε μονο να βγαλει ο Haynes κανενα Service Manual για να μπορουμε να κανουμε πολλα πραγματα μονοι μας, εχει πουλησει καμποσα κομματια το Sorento, τι διαλα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Ιούλ 2006, 09:16
από aenaon02
Αν αντι για πλυσιμο απο κατω πας και τσαλαβουτας μια φορα στο τριμηνο σε κανα ποταμακι και το βαζεις ως τις πορτες πιανει ? ? ? :P :P :P :P :P :P

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Ιούλ 2006, 11:14
από vayero4_4
Πως, αρκει να ειναι καπως ορμητικο το ποταμι, να σε πλυνει καλα. Παρε κι ενα ζευγαρι μποτες ψαραδικες, ακομα καλυτερα βεβαια στολη δυτη - μασκα - αναπνευστηρα και μια πατανοβουτρσα, για να πιασεις και τα δυσκολα σημεια! Αν απο την αλλη βαλεις και λιγουλαααακι απορρυπαντικο, ε τοτε οχι μονο δεν πιανει, αλλα δεν κανει κιολας!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Ιούλ 2006, 15:01
από panayiotis
aenaon02 έγραψε:Αν αντι για πλυσιμο απο κατω πας και τσαλαβουτας μια φορα στο τριμηνο σε κανα ποταμακι και το βαζεις ως τις πορτες πιανει ? ? ? :P :P :P :P :P :P

Βρε αθεοφοβε απο τοτε που πηγες στο φραγμα εχεις να το πλυνεις?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Ιούλ 2006, 08:13
από aenaon02
......... :P :P :P :P :P :P
Τι να πω .... :( :( το πλυσιμο δεν ειναι το φορτε μου :P :P :P :P :P :P

Re: ΦΙΛΤΡΟ ΑΕΡΑ ΚΑΜΠΙΝΑΣ SORENTO

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Ιούλ 2006, 10:27
από donald
catsionson έγραψε:ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΦΙΛΟΙ ΓΕΙΑ!
ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΚΑΤΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΦΙΛΤΡΟ ΑΕΡΑ ΚΑΜΠΙΝΑΣ (ΦΙΛΤΡΟ ΓΥΡΗΣ) ΣΤΟ SORENTO? ΕΧΕΙ Η ΔΕΝ ΕΧΕΙ? ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ SERVICE ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΤΕΤΟΙΟΥ ΦΙΛΤΡΟΥ...


Στο εγχειρίδιο χρήσης το αναφέρει, αλλά είναι και πασίγνωστο ότι χρειάζεται αλλαγή αυτό το φίλτρο σχεδόν κάθε χρόνο(από άλλα αυτοκίνητα που έχουμε). Τώρα όμως μου μπήκαν ψύλλοι, η γρίνια προς το συνεργείο θα είναι διπλή γιατί αν συμβαίνει αυτό και στα άλλα μοντέλα της ΚΙΑ τότε θα τα ακούσουν και για τον πατέρα μου που έχει το CARENS και το θεωρούν το τέλειο οικογενιακό αμάξι(χωρίς φίλτρο να βάζεις μέσα τα παιδιά:::::)

Re: ΦΙΛΤΡΟ ΑΕΡΑ ΚΑΜΠΙΝΑΣ SORENTO

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Σεπ 2006, 13:54
από kyran
παναγιωτη , εκανες τιποτα με τα φιλτρα? καθε φορα που ανοιγω τον αερα ερχετε μια ασχημη μυρωδια χωματιλας μεσα. τι να κανω

Re: ΦΙΛΤΡΟ ΑΕΡΑ ΚΑΜΠΙΝΑΣ SORENTO

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Σεπ 2006, 16:11
από panayiotis
kyran έγραψε:παναγιωτη , εκανες τιποτα με τα φιλτρα? καθε φορα που ανοιγω τον αερα ερχετε μια ασχημη μυρωδια χωματιλας μεσα. τι να κανω

Δεν εκανα τιποτα γιατι νομιζω οτι ο φιλος catsionson με καλυψε πληρως.
Πηγα μονο εδω στα ανταλλακτικα του τοπικου εξουσιοδοτημενου,και τους ειπα τον κωδικο του φιλτρου και βεβαια αυτοι απο το ενα αυτι μπηκαν απο το αλλο βγηκαν.
Οποτε αμα ανεβω καμμια μερα Αθηνα θα παω στο Καματερο να παρω ενα να τελειωνω.