Σελίδα 1 από 1

ΠΡΟΣΘΕΤΑ DIESEL;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Ιαν 2007, 22:27
από Panospatra
Ας μου απαντήσει κάποιος αν πρέπει να βάζω πρόσθετα στο πετρέλαιο που βάζω γιατί αν ξαναπάθω ζημιά στα μπεκ δεν θα μου τα καλύψει η αντιπροσωπία και θα πληρώσω 2000 ευρώ!

ΠΡΟΣΘΕΤΑ DIESEL;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Ιαν 2007, 09:43
από sixdays
Να βάσεις πάντοτε V-Power Diesel απο τα Shell.Είναι το diesel που πρέπει να καίνε αυτοί οι κινητήρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Ιαν 2007, 20:56
από kozagio
redex και ξερο ψωμι.......

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2007, 09:50
από vayero4_4
3 λαλουν και 2 χορευουν (με το συμπαθιο συναδελφοι).

sixdays -> ειναι παρα πολυ λιγα τα βενζιναδικα που διαθετουν v-power diesel. Στα Γιαννενα δεν ξερω κανενα (δεν το εχω ψαξει ομως κιολας)

kozagio -> με το redex εννοεις καποιο απο αυτα? http://www.motortraders.co.uk/Oils-Diesel-treatments.htm
αν ναι, ποσο παει το μαλλι και καθε ποσο πρεπει να το βαζεις? Εμενα δεν εχουν παθει τπτ στα 3 χρονια και δεν εχω βαλει τπτ μεσα, μονο 2 φορες απο ενα μπουκαλακι, κυριως απο περιεργεια. Αυτο το μπουκαλακι (που δεν ηταν redex, κατι αλλο ηταν) κοστιζε 9 ευρα, και κανονικα θελει 4 τετοια για ενα ντεποζιτο (το καθε μπουκαλακι ειναι για 20 λιτρα πετρελαιο). Αν ειναι να κανω καλο χρησιμοποιωντας ενα τετοιο σκευασμα καθε 6 μηνες ξερω-γω, παει στο διαολο. Αμα ειναι ομως να το βαζω καθε βδομαδα, καλυτερα να χαλασουν και να πληρωσω μια φορα το διχιλιαρο (αλλα να παρω καινουρια μπεκ).

Panospatra -> δεν ξερω αν το εγραψες σε αλλο ποστ, πες μας ομως τις συνθηκες της βλαβης: χιλιομετρα, τι πετρελαιο βαζεις, καθε ποτε αλλαζεις το φιλτρο καυσιμου κλπ κλπ κλπ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Ιαν 2007, 00:15
από Panospatra
vayero4 4 , από την στιγμή που το αγόρασα 7ος/'03 μέχρι τώρα βάζω shell diesel extra και απο το καλοκαίρι shell v-power diesel.Τα προβλήματα ξεκίνησαν ένα μήνα πρίν με πτώση ισχύος,δυσκολία στο ξεκίνημα (έπαιρνε μπρός με την 2η-3η) ,έβγαζε καπνό στην επιτάχυνση.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Ιαν 2007, 19:33
από vayero4_4
Εγω το πηρα 4ο/2004 και βαζω μονο ΒΡ. Μια φορα εβαλα για 3 γεμισματα Shell και το αμαξι ηταν εντελως ψοφιο, δεν επαιρνε τα ποδια του με τπτ. Για ξανα-εξετασε το θεμα του πετρελαιου, μπορει να μην το δεχεται καλα το Shell ο κινητηρας των hyundai - kia. Ενας φιλος που ειχε το παλιο SantaFe diesel, εβαζε μονο Shell (αυτος μου ειπε να δοκιμασω) και οταν τον επεισα να αλλαξει σε ΒΡ, μονο τεμεναδες δε μου εκανε.

Παρεμπιπτοντως, χτες εκανα το σερβις στα 45.000 χλμ, αλλαξα παλι ολα τα φιλτρα, μαζι και το φιλτρο καυσιμου που λεει να το αλλαζεις καθε 45.000 χλμ. Εγω το αλλαζω καθε 15.000 και μαλλον καλα κανω...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Ιαν 2007, 23:25
από Panospatra
Το αυτοκίνητο συντηρείται στην αντιπροσωπία και έχει 63000 χλμ.Σε έρευνα που έγινε στην ΑΘΗΝΑ τα βενζινάδικα που βρέθηκαν με σκάρτο ντίζελ ήταν shell !

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Ιαν 2007, 10:56
από aenaon02
Φιλος που υποτιθετε οτι εχει ενημερωση μεσα απο shell μου εχει πει πως κανουν ελεγχο λεει υποχρεωτικα σε καθε βενζιναδικο που εχει V-power diesel τουλαχιστον μια φορα τον μηνα ... Παντως εγω εχω δει τεραστια διαφορα , τουλαχιστον σε αποδοση , τωρα εσωτερικα τι κανει στον κινητηρα δεν ξερω να σας πω διοτι δεν εχω δει σε τι κατασταση ειναι τα μπεκακια μου

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Ιαν 2007, 00:27
από kozagio
θα τολμησω να κανω μια προταση αν και καπως αμφιβολη

λαδι 10αρι μαζι με το πετρελαιο......

στο DAF SB 3000 που ειχα εκανε θαυματα μετα απο 150000 χλμ τα μπεκ λειτουργουσαν χωρις να <κατουρανε>

στους common rail ομως δεν ξερω τι γινεται

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Φεβ 2007, 17:16
από g@st
Τα πρόσθετα η βελτιωτικά στα καύσιμα υποτίθεται οτι οσα υποσχονται οτι κάνουν - πρέπει να γίνεται και αντιληπτό τουλάχιτον, - οσες φορές εχω
κάνει χρήση δεν κατάλαβα καμιά βελτίωση, ( καθώτι και ακριβά ).
Θέλω να πιστεύω οτι το νέο diesel οπως και να το ονομάζει καθε εταιρεία,
οτι περιέχει κάπια πρόσθετα που βελτιώνουν την καύση του και προστατέυουν διάφορα μέρη του κινητηρα.
Αυτό που διαπίστωσα με το diesel οτι απο πρατήριο σε πρατήριο ακόμη και
της ίδιας εταιρείας υπάρχει διαφορά στο κάυσιμο. Απο οτι μου εκμηστηρεύτηκε φίλος πρατηριούχος (και τοπικά πρόεδρος τους ) αυτο που είναι συμαντικό στην ποιότητα του καυσίμου είναι το πόσο
¨φρέσκο,, είναι το καύσιμο, καθώτι τα βελτιωτικά τα προσθέτουν λίγο
πρίν την παράδωση στην αγορά, μέτα δέκα μέρες αν δεν έχουν ξοδευτεί
χάνουν μεγάλο μέρος απο την αποτελεσματικότητά τους.

Επιλέξτε πρατήρια με ψηλή κατανάλωση (που είναι και τα φτηνότερα )
μην φουλάρετε εάν δεν την κάταναλώσετε πρίν το δεκαήμερο

Συμφωνώ με τον ( Blu ) Vayero οτι τουλάχιστον προς το παρόν η BP
έχει καλή ποιότητα στο diesel.