Σελίδα 1 από 1

Πετρελαιο-χειμωνας & Τετρακινηση στα Santa Fe

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Μαρ 2008, 17:10
από patrinos
Δυο ερωτησεις
1)Το diesel 2.2 και το βενζινοκινητο 2.7 Santa Fe εχουν το ιδιο συστημα τετρακινησης ή διαφορετικο;
2)Το diesel χρειαζεται τιποτα ιδιαιτερο το χειμωνα με κρυο;Και αν ναι τι;
Ευχαριστω :D

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29 Μαρ 2008, 17:29
από mavfun
Δεν ξέρω να απαντήσω στα ερωτήματά σου αλλά εσυ maverick δεν είχες?
Το πούλησες? :cry:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Μαρ 2008, 18:16
από patrinos
mavfun έγραψε:Δεν ξέρω να απαντήσω στα ερωτήματά σου αλλά εσυ maverick δεν είχες?Το πούλησες? :cry:

Ναι το Mav 2.3 ειχα αλλά το εδωσα...Δεν εχω και τις καλυτερες "αναμνησεις" απο την αντιπροσωπεια. :wink:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 31 Μαρ 2008, 17:29
από almak
Άν ρωτάς για το παλιό Santa fe έχω το βενζινοκίνητο του 2005 αυτοματο 2700 V6 και έχεις περιορισμένης πίσω LSD.
Το πετρέλαιο της ίδιας εποχής αν θυμάμε καλά δεν έχει LSD αλλά δεν ορκίζομαι κιόλας :wink:
Ποιό santa fe έχεις τελικά?
Εκεί στην πάτρα έχετε κάποιον Αλέξη που έχει πετρέλαιο σάντα φε και έχει και ένα τζίμνυ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Απρ 2008, 19:52
από patrinos
almak έγραψε:Άν ρωτάς για το παλιό Santa fe έχω το βενζινοκίνητο του 2005 αυτοματο 2700 V6 και έχεις περιορισμένης πίσω LSD.
Το πετρέλαιο της ίδιας εποχής αν θυμάμε καλά δεν έχει LSD αλλά δεν ορκίζομαι κιόλας :wink:
Ποιό santa fe έχεις τελικά?


Το Νεο 2.2 CRD εχω...Γιαυτο ρωτουσα. :wink:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Μάιος 2008, 22:34
από Panospatra
To παλαιό santa fe δεν έχει LSD.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Φεβ 2009, 17:27
από ARISraf
καλησπερα παιδια, σκεφτομαι να παρω ενα μεταχειρισμενο santa fe 2.7lt του '01 αυτοματο και θα ηθελα να ρωτησω αν ξερει κανεις απο εσας τι συστημα τετρακινησης εχεικαι πως λειτουργει!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Απρ 2009, 18:56
από dim75
το νέο santa fe έχει αυττόματα εμπλεκόμενη τετρακίνηση, όπως το tucson νομίζω, που μπορεί να κλειδώσει από τον οδηγό μέχρι όμως τα 40 χλμ μετά απεμπλέκεται μόνη της. δεν έχει διαφορικά κλπ καλούδια για τετρακίνηση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Απρ 2009, 19:45
από tucson2.0lt
Καπως ετσι λειτουργει και στο παλιο σαντα φε.Απλη τετρακινηση,δεν ειναι για πολλα πολλα. Κολλας για πλακα μολις κρεμασουν οι διαγωνιοι τροχοι....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Απρ 2009, 20:08
από dim75
SUV..ΓΙΑ ΗΠΙΑ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΧΡΗΣΗ ΑΝ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΜΕ ΠΗΓΕ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΑΝΤΑΖΟΜΟΥΝΑ..ΑΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΙ ΕΙΛΙΡΚΙΝΗΣ ΔΕ ΔΟΚΙΜΑΣΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΡΕΛΟ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Απρ 2009, 20:14
από tucson2.0lt
dim75 έγραψε:SUV..ΓΙΑ ΗΠΙΑ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΧΡΗΣΗ ΑΝ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΜΕ ΠΗΓΕ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΑΝΤΑΖΟΜΟΥΝΑ..ΑΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΙ ΕΙΛΙΡΚΙΝΗΣ ΔΕ ΔΟΚΙΜΑΣΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΡΕΛΟ


Δεν αντιλεγω, οταν πατανε οι τροχοι παει μια χαρα.Το θεμα ειναι μολις σηκωθουν απο το εδαφος τι γινεται...που δεν χρειαζεται να πας και καπου exreme για να σηκωθει τροχος.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Απρ 2009, 00:47
από dim75
άμα σηκωθούν οι τροχοί ελλείψει διαφορικών κλπ μάλλον την έκατσε ο αυτχής οδηγός.θα γυρνάει ανεξέλεκτα στον αέρα ο τροχός που σηκώθηκε και δε θα μεταφέρεται η ροπή σε αυτούς που πατάνε

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Μάιος 2009, 09:30
από MUMUAS
Γεια κι απο δω.Εμενα μονο καλη εντυπωση μου εχει κανει το Diesel μου σε αυτες τις συνθηκες. :)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Μάιος 2009, 11:10
από Researcher
dim75 έγραψε:άμα σηκωθούν οι τροχοί ελλείψει διαφορικών κλπ μάλλον την έκατσε ο αυτχής οδηγός.θα γυρνάει ανεξέλεκτα στον αέρα ο τροχός που σηκώθηκε και δε θα μεταφέρεται η ροπή σε αυτούς που πατάνε


Μάλλον τα μπερδεύεις λίγο dim! Το θέμα δεν είναι τα διαφορικά, που μάλλον εννοείς το κεντρικό (όταν υπάρχει μόνιμη τετρακίνηση)-σε εμάς συνεκτικός συμπλέκτης (επιλεκτικός-αυτόματος), η ιστορία είναι καθαρά αν το αμάξι έχει μπλοκέ πίσω ή ακόμα και εμπρός (!!!). Μόνο τότε θα μπορούν οι τροχοί να σε βγάλουν από τα δύσκολα. Έχεις δει καθαρόαιμο γνωστότατης εταιρείας (μην πούμε και όνομα και παρεξηγηθούν μερικοί) να μένει "σύξυλο" με διαγώνιους τροχούς στον αέρα? Και το αμάξι και διαφορικά είχε και αργά κλπ, αλλά όχι όμως μπλοκέ!