Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΜΟΧΛΙΚΟ ΚΑΙ ΓΡΑΣΑΡΙΣΜΑΤΑ

Φτιάξτο μόνος σου. Μοιραστείτε εμπειρίες σχετικά με την συντήρηση.Μυστικά και κόλπα...από ψαγμένους

ΜΟΧΛΙΚΟ ΚΑΙ ΓΡΑΣΑΡΙΣΜΑΤΑ

Δημοσίευσηαπό sacram » 21 Οκτ 2005, 09:14

Καλημέρα. μπορεί κάποιος να μου δώσει πληροφορίες-οδηγίες σχετικά με το πώς γρασάρουμε το μοχλικό μας, την μπίλια ανάρτησης και ψαλίδι γενικοτερα???

Ευχαριστώ
Άβαταρ μέλους
sacram
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1026
Εγγραφή: 28 Μάιος 2005, 19:49
Τοποθεσία: ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΑΣΠΗ

Φέρτο το Σάββατο

Δημοσίευσηαπό AXAROS » 21 Οκτ 2005, 10:18

να τα γρασάρουμε ....
ΧΩΜΑ και ξερό ψωμί
Άβαταρ μέλους
AXAROS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 267
Εγγραφή: 18 Ιαν 2005, 14:13
Τοποθεσία: Να μη σας νοιάζει αδιάκριτοι

Δημοσίευσηαπό SPULSE » 28 Οκτ 2005, 19:05

Aρχικά αρχίζουμε και λύνουμε, προσέχοντας που πάει τι.Μετά πλένουμε τα πάντα με καθαρή βενζίνη και ελέγχουμε για φθορές και τζόγους.Στη συνέχεια γρασσάρουμε τα πάντα με άφθονο γράσσο(το κόκκινο το αδιάβροχο της DENICOL είναι καλό) και ξαναμοντάρουμε.Σε περίπτωση που πρέπει να αλλαχτεί ρουλεμάν ζεστένουμε τη φωλιά και με σφυρί και καριδάκι που ταιριάζει το αφαιρούμε.Βάζουμε το νέο στη κατάψυξη για 5-10 λεπτά,ξαναζεστένουμε τη φωλιά και με σφυρί-καριδάκι τοποθετούμε το νέο.Άαααπλα πράγματα δηλαδής.
Τελευταία επεξεργασία από SPULSE και 01 Νοέμ 2005, 23:27, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
KTM RULZ THE DESERT
Άβαταρ μέλους
SPULSE
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: 11 Φεβ 2004, 14:20
Τοποθεσία: Ν. ΙΩΝΙΑ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό epital » 28 Οκτ 2005, 22:33

SPULSE έγραψε:Aρχικά αρχίζουμε και λύνουμε, προσέχοντας που πάει τι.Μετά πλένουμε τα πάντα με καθαρή βενζίνη και ελέγχουμε για φθορές και τζόγους.Στη συνέχεια γρασσάρουμε τα πάντα με άφθονο γράσσο(το κόκκινο το αδιάβροχο της DENICOL είναι καλό) και ξαναμοντάρουμε.Σε περίπτωση που πρέπει να αλλαχτεί ρουλεμάν ζεστένουμε τη φωιά και με σφυρί και καριδάκι που ταιριάζει το αφαιρούμε.Βάζουμε το νέο στη κατάψυξη για 5-10 λεπτά,ξαναζεστένουμε τη φωλιά και με σφυρί-καριδάκι τοποθετούμε το νέο.Άαααπλα πράγματα δηλαδής.



&*@# :crazyeyes: @^%~*$ :sucking:
η επόμενη μέρα
.....θα είναι νύχτα
Άβαταρ μέλους
epital
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 548
Εγγραφή: 01 Φεβ 2004, 23:07
Τοποθεσία: ΑΙΓΑΛΕΩ

Δημοσίευσηαπό Papasouzas » 07 Μαρ 2007, 00:05

Eγώ που το μόνο που έχω κάνει στο μοχλικό και γενικότερα στην πίσω ανάρτηση εδώ και 18 χιλιάδες χιλιόμετρα είναι πλύσιμο με το λάστιχο μετά από κάθε βόλτα λέτε να πάθει τίποτα?
Επίσης και στο πιρούνι μπροστά δεν έχω κάνει ποτέ τίποτα!Αλλά είναι απλό,όχι USD!
Όσο υπάρχει τράπουλα,θα βγένουνε ρηγάδες
κι όσο υπάρχουν δάσκαλοι θα βγαίνουν μαθητάδες!

TEAM 65- !!

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Papasouzas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 769
Εγγραφή: 18 Ιαν 2007, 18:36
Τοποθεσία: Κάτω από τις λάσπες και το μηχανάκι απο πάνω!

Δημοσίευσηαπό sacram » 07 Μαρ 2007, 08:47

1) Οταν έχει μπόσικα στο μοχλικό, στο σημείο που δένει η ανάρτηση(μπίλια) τι αλλάζουμε? Κόστος?
2) Με τον γρασαδορο ,στον άξονα ψαλιδιού, βάζουμε γράσσο μεχρι να αρχίσει να φτύνει το παλιό?
Άβαταρ μέλους
sacram
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1026
Εγγραφή: 28 Μάιος 2005, 19:49
Τοποθεσία: ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΑΣΠΗ

Δημοσίευσηαπό pino » 07 Μαρ 2007, 09:25

sacram έγραψε:1) Οταν έχει μπόσικα στο μοχλικό, στο σημείο που δένει η ανάρτηση(μπίλια) τι αλλάζουμε? Κόστος?

Λύνεις όλο το μοχλικό (και το ψαλίδι) και βλέπεις τι θέλει αλλαγή. Η YAMAHA γενικά έχει φτηνά ανταλλακτικά.
sacram έγραψε:2) Με τον γρασαδορο ,στον άξονα ψαλιδιού, βάζουμε γράσσο μεχρι να αρχίσει να φτύνει το παλιό?

Ναι.
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Δημοσίευσηαπό sacram » 07 Μαρ 2007, 09:49

ευχαριστώ
Άβαταρ μέλους
sacram
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1026
Εγγραφή: 28 Μάιος 2005, 19:49
Τοποθεσία: ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΑΣΠΗ

Mοχλικό ...

Δημοσίευσηαπό geco » 07 Μαρ 2007, 10:57

Επειδή τα εργοστάσια δίνουν χωριστά όλα τα μικροεξαρτηματάκια του μοχλικού και επειδή είναι πολλά κομμάτια και όλο και κάτι δεν θα βρείς (με την μία) η Pivot Works έχει κάνει την έξυπνη κίνηση και διαθέτει κιτ επισκευής μοχλικού, πηρουνιού, λαιμού τιμονιού, τροχών κλπ.

Δεν έχω ελέγξει την ποιότητα αυτών των κιτ αλλά δεν πιστεύω ότι θα είναι αντίστοιχη των γνήσιων με τίποτα !!!

Μην ξεχνάτε ότι τα original βγάζουν πολλά-πολλά χιλιόμετρα πριν ζητήσουν αλλαγή και αφού έχουν φάει λάσπη, ταλαιπωρία και πλυσίματα με πίεση ξανά και ξανά !

Φροντίστε ακόμα να έχετε service manual ή βιβλίο ανταλλακτικών γιά να βρείτε την σωστή σειρά που μπαίνουν τα πολλά εξαρτηματάκια.

Μην κάνετε τσιγκουνιές !

Διαλέξτε το καλύτερο και αντικαταστήστε τα φθαρμένα μέρη ακόμα και αν δεν είσαστε εντελώς σίγουροι. Διαφορετικά θα το θυμηθείτε (οδυνηρά)όταν ... σας χαλάσει η βόλτα ή ο αγώνας !!!
Ένας στο χώμα - χιλιάδες στον αγώνα !
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1524
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !


Επιστροφή στο Do it your self

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης