Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Αλλαγή ντιζας συμπλέκτη.How to?

Φτιάξτο μόνος σου. Μοιραστείτε εμπειρίες σχετικά με την συντήρηση.Μυστικά και κόλπα...από ψαγμένους

Αλλαγή ντιζας συμπλέκτη.How to?

Δημοσίευσηαπό patrinos » 12 Απρ 2007, 20:17

Αν σπασει η ντιζα συμπλεκτη πώς την αλλαζουμε;Ξερει να μου πει καποιος; :?:
Kώστας
Άβαταρ μέλους
patrinos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 218
Εγγραφή: 01 Απρ 2005, 19:50
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Αλλαγή ντιζας συμπλέκτη.How to?

Δημοσίευσηαπό patrinos » 13 Απρ 2007, 23:21

patrinos έγραψε:Αν σπασει η ντιζα συμπλεκτη πώς την αλλαζουμε;Ξερει να μου πει καποιος; :?:

Μπαααα...... :roll:
Kώστας
Άβαταρ μέλους
patrinos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 218
Εγγραφή: 01 Απρ 2005, 19:50
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Αλλαγή ντιζας συμπλέκτη.How to?

Δημοσίευσηαπό Chronis » 14 Απρ 2007, 09:21

δεν είναι κάτι ούτε το δύσκολο όυτε το πολύπλοκο....ειδίκα σε περίπτωση που έχεις καινούρια ντίζα γνήσια....απλά βγάζεις την παλιά και από το συμπλέκτη και από το σημείο οπυ δένει πάνω στο μοτερ, βάζεις την καινούρια,ρυθμίζεις το συμπλέκτη κ έτοιμος....τώρα αν σου σπάσει πχ στο βουνό πρέπει να έχεις ένα συρματόσκηνο και κατάλληλο ποτηράκι...κόβεις το συρματόσχοινο(δεν είναι και το πιο εύκολο αλλα γίνεται) στο μέγεθος που το θες,περίπου όσο και η παλιά ντίζα , το περνάς μέσα στο πλαστικό κάλυμα της παλιάς, του βάζεις το ποτηράκι στην άλλη άκρη και τη τοποθετείς σαν να είναι καινούρια.....λειτουργεί κάπως σα τα φρένα που είχαμε παλιά στα ποδήλατα
Snail4 - Μεγαλοφυΐα είναι κάποιος που σε μια παράλια γυμνιστών μπορεί να θυμάται φάτσες.
www.myspace.com\PicosApicosAndThePinaColadas
Άβαταρ μέλους
Chronis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 644
Εγγραφή: 26 Σεπ 2006, 11:13
Τοποθεσία: Πεντέλη

Re: Αλλαγή ντιζας συμπλέκτη.How to?

Δημοσίευσηαπό iatrodikastis » 14 Απρ 2007, 10:16

Δεν είναι ποτηράκι...σφικτηράκι είναι.
Patrinos,μην λύσεις ποτέ το σημείο που πιάνει η ντίζα στο μοτέρ...μετά θες οποσδήποτε συνεργείο ή κάποιον που να ξέρει με υπομονή να το ρυθμίσει.
Πριν την βάλεις την καινούργια,καλό θα είναι να της ρίζεις και λίγο σπρέυ ντίζας μεσα,κάντο με σύριγγα με βελόνα μέχρι να στάξει στην άλλη πλευρά.
Οταν βγάζεις την παλιά ταυτοχρόνως περνάς την καινούργια γιά να θυμάσαι τα περάσματα.
1 χρόνο μπροστά τουλάχιστον.

iatrodikastis
Άβαταρ μέλους
iatrodikastis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3390
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2005, 16:52
Τοποθεσία: n.smirni

Re: Αλλαγή ντιζας συμπλέκτη.How to?

Δημοσίευσηαπό Chronis » 14 Απρ 2007, 10:26

Δεν είναι ποτηράκι...σφικτηράκι είναι.
Patrinos,μην λύσεις ποτέ το σημείο που πιάνει η ντίζα στο μοτέρ...μετά θες οποσδήποτε συνεργείο ή κάποιον που να ξέρει με υπομονή να το ρυθμίσει.
Πριν την βάλεις την καινούργια,καλό θα είναι να της ρίζεις και λίγο σπρέυ ντίζας μεσα,κάντο με σύριγγα με βελόνα μέχρι να στάξει στην άλλη πλευρά.
Οταν βγάζεις την παλιά ταυτοχρόνως περνάς την καινούργια γιά να θυμάσαι τα περάσματα

χμμμμ για τη μηχανάκι μιλάμε?δε νομίζω να είναι τόσο πολύπλοκο το θέμα και απο κάτω να τη βγάλεις...λογικά κάποιο έλασμα είναι που πιάνει το ποτηράκι-σφυκτιρακι και τιο κινει ο συμπλεκτης...anyway
Snail4 - Μεγαλοφυΐα είναι κάποιος που σε μια παράλια γυμνιστών μπορεί να θυμάται φάτσες.
www.myspace.com\PicosApicosAndThePinaColadas
Άβαταρ μέλους
Chronis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 644
Εγγραφή: 26 Σεπ 2006, 11:13
Τοποθεσία: Πεντέλη

Re: Αλλαγή ντιζας συμπλέκτη.How to?

Δημοσίευσηαπό iatrodikastis » 14 Απρ 2007, 11:01

Chronis έγραψε:
Δεν είναι ποτηράκι...σφικτηράκι είναι.
Patrinos,μην λύσεις ποτέ το σημείο που πιάνει η ντίζα στο μοτέρ...μετά θες οποσδήποτε συνεργείο ή κάποιον που να ξέρει με υπομονή να το ρυθμίσει.
Πριν την βάλεις την καινούργια,καλό θα είναι να της ρίζεις και λίγο σπρέυ ντίζας μεσα,κάντο με σύριγγα με βελόνα μέχρι να στάξει στην άλλη πλευρά.
Οταν βγάζεις την παλιά ταυτοχρόνως περνάς την καινούργια γιά να θυμάσαι τα περάσματα

χμμμμ για τη μηχανάκι μιλάμε?δε νομίζω να είναι τόσο πολύπλοκο το θέμα και απο κάτω να τη βγάλεις...λογικά κάποιο έλασμα είναι που πιάνει το ποτηράκι-σφυκτιρακι και τιο κινει ο συμπλεκτης...anyway


Γιά το έλασμα μιλάω και γω να μην λύσει...την ντίζα ας την βγάλει.
Συνήθως λύνουμε το έλασμα γιά να διεκολυνθούμε από το αξονάκι του...και μετά θέλει ιστορία που δεν γίνεται να αποδοθεί με λόγια γιά να ρυθμιστεί.
Απλό πράγμα είναι η αλλαγή ντίζας,συμφωνώ.
1 χρόνο μπροστά τουλάχιστον.

iatrodikastis
Άβαταρ μέλους
iatrodikastis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3390
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2005, 16:52
Τοποθεσία: n.smirni

Re: Αλλαγή ντιζας συμπλέκτη.How to?

Δημοσίευσηαπό patrinos » 14 Απρ 2007, 15:32

iatrodikastis έγραψε:Γιά το έλασμα μιλάω και γω να μην λύσει...την ντίζα ας την βγάλει.
Συνήθως λύνουμε το έλασμα γιά να διεκολυνθούμε από το αξονάκι του...και μετά θέλει ιστορία που δεν γίνεται να αποδοθεί με λόγια γιά να ρυθμιστεί.
Απλό πράγμα είναι η αλλαγή ντίζας,συμφωνώ.


Μιλαμε για το TT-R μου.Και απ'οτι καταλαβα δεν ειναι και η ευκολοτερη διαδικασια να αλλαξω ντιζα αμπραγιαζ πανω στο βουνο αν χρειαστει ε; :?
Kώστας
Άβαταρ μέλους
patrinos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 218
Εγγραφή: 01 Απρ 2005, 19:50
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Αλλαγή ντιζας συμπλέκτη.How to?

Δημοσίευσηαπό sacram » 14 Απρ 2007, 16:24

xaxa
εύκολη είναι
Ασε που αν χρειαστεί στο βουνό...δεν έχεις άλλες επιλογές.
Το καλύτερο είναι να κουβαλάς μία γνήσια ντίζα μαζί σου που μπαίνει εύκολα
Οπως βγαίνει η παλιά ...έτσι ακριβώς μπαίνει η new one
Άβαταρ μέλους
sacram
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1026
Εγγραφή: 28 Μάιος 2005, 19:49
Τοποθεσία: ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΑΣΠΗ

Δημοσίευσηαπό MADPIT » 14 Απρ 2007, 18:31

Η αλλαγη ντιζας ειναι απο τα πιο ευκολες βλαβες.Η γνωμη μου ειναι να σου δειξει καποιος που ξερει να περναει, οχι την γνησια αλλα αυτη με το αχλαδακι[η κανονικη τοτε θα ειναι παιχνιδακι]και συ μετα κανε μια προβα για να εισαι ετοιμος,οποτε την χρειαστης.
Άβαταρ μέλους
MADPIT
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: 24 Οκτ 2006, 15:59

Δημοσίευσηαπό MADPIT » 14 Απρ 2007, 18:40

και κατι αλλο ,πρεπει να κουβαλας και ντιζα γκαζιου μαζι γιατι ο διαολος εχει πολλα ποδαρια.
Άβαταρ μέλους
MADPIT
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: 24 Οκτ 2006, 15:59

Δημοσίευσηαπό MADPIT » 14 Απρ 2007, 18:44

και κατι αλλο ,πρεπει να κουβαλας και ντιζα γκαζιου μαζι γιατι ο διαολος εχει πολλα ποδαρια.
Άβαταρ μέλους
MADPIT
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: 24 Οκτ 2006, 15:59

Δημοσίευσηαπό sacram » 14 Απρ 2007, 20:36

madpit...
ξεχασες τα δικά μας .....
και μια ντιζα αποσυμπιεστη εκτος και αν εχει τουμπανα τετρακεφαλους

:lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
sacram
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1026
Εγγραφή: 28 Μάιος 2005, 19:49
Τοποθεσία: ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΑΣΠΗ

Δημοσίευσηαπό patrinos » 19 Απρ 2007, 18:02

Τελικα πηγα και μου εκανε και ενα μαθηματακι ο τεχνικος στη Yamaha και πιστευω ολα κομπλε(στη θεωρια...).Αχρειαστο να'ειναι,το λαδωσαμε και το ντιζα οπότε "μαθε τεχνη κι αστηνε"... :twisted:
Kώστας
Άβαταρ μέλους
patrinos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 218
Εγγραφή: 01 Απρ 2005, 19:50
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Mauragoritis » 17 Ιαν 2009, 06:12

Η ντίζα του συμπλέκτη είναι δύσκολο να κοπεί στα καλά καθούμενα όταν κάνεις σωστή συντήρηση στη μηχανή σου.Καλό είναι όμως να προπονηθείς σε αλλαγές χωρίς χρήση συμπλέκτη.Τις γνωστές ''καρφωτές''.Έτσι ακόμα και άν σου τύχει αυτό, δέν θα έχεις κανένα πρόβλημα όσα χιλιόμετρα κ αν χρειαστεί να κάνεις.Τα σασμάν είανι ΠΟΛΥ ανθεκτικά.Κάνε τις δοκιμές σου και βρές τη χρυσή τομή όσων αφορά το συγχρονισμό του κλεισήματος του γκαζιού και τις αλλαγής της ταχύτητας και θα δείς οτι χωρίς συμπλέκτη γίνονται ακόμα καλήτερα.
Άβαταρ μέλους
Mauragoritis
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 17 Ιαν 2009, 04:16
Τοποθεσία: Αθήνα


Επιστροφή στο Do it your self

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης