tornados έγραψε:shadow η αντιληψη και δει η μηχανικη αντιληψη εχει να κανει με το τι γινεται γυρω μας για να προστατευουμε εμας και τους αλλους,και αυτο επειδη μιλας για φυσικη,και φυσικα για να μην πιανομαστε κοροιδα απο αλλους και απο τα στοιχεια της φυσης.....το αν εγω εχω καρυδια τωρα,ε μαλλον εχω αφου εγω κανω σκι και γυρναω στα χιονοδρομικα με ενα αστρα(παλιοτερα με μιτσουμπιση κολτ)με μονο λαστιχα m+s και δεν εχω βαλει αλυσιδα ποτε,φυσικα το να εχεις κακαλα δεν παει να πει οτι δεν πρεπει να εχεις μυαλο που σκεφτεται,δεν παει να πει οτι κανεις ντου σε οτι βλεπεις σαν τους αγραμματους μωωμεθανους που φωναζουν αλλαχ ακμπαρ και τρεχουν με τα σπαθια εναντιων των αμερικανικων αρματων..για να γινουν εν ριπη οφθαλμου κεμπαπ καλοψημενο.Η λεπτομερεια οπως ειπε και ο φιλοσοφος κερδιζει τους πολεμους,πχ οι γερμανοι ηταν παλικαρια οι καλυτεροι πιλοτοι αλλα οι πουστηδες βρετανοι ειχαν ρανταρ και εσπασαν τους κωδικους τους οποτε τους γαμησαν και στη μαχη της αγγλιας και στους ωκεανους....και απο οτι βλεπω δε δινεις σημασια στη λεπτομερεια γιαιτι θα ειχες καταλαβει οτι το βιντεο το εβαλα για να δειτε οτι ενω ο μπροστα τροχος γλιστραει ο ηλιθιος "εγκεφαλος"της τετρακινησης του hi tech χ5 εχει νεκρωσει τους αλλους τρεις....αυτο εχει γινει και μπροστα μου οπου αφου η γκομενα που οδηγουσε επεμενε νεκρωσε εντελως και τη φορτωσαν...
Kαι εγω ρε φιλαρακι φαν του σκι ειμαι.Ομως συγκρινεις τα ανομια.
Φετος πηγα διακοπες για σκι στην Αυστρια.Εκει υποχρεωτικα ολα τα αυτοκινητα τους χειμερινους μηνες φορανε χειμερινα λαστιχα. Νοικιασα μια BMW σειρα ενα. Λοιπον μου εκανε εντυπωση σε παγωμενο χιονι 10 ποντων δεν δουλευε υπερωριες το εσπ.Ουτε τραβηγματα ουτε ψιλοσπινιαρισματα.Και οπισθεν που εκανα σε ενα ανηφορικο δρομακι με παγωμενο χιονι,κουφαθηκα με την προσφυση των ελαστικων.
Στο χιονι το ολο θεμα ειναι η μειωμενη προσφυση.
Πχ σε πολυ παγωμενο χιονι, ενα punto με αλυσιδες θα ξεφτυλισει ενα οποιδηποτε 4χ4 με λαστιχα δρομου.
Αυτο τι σημαινει οτι καλυτερα να παρουμε ιχ?
Ξερεις τι θα εκανε στο astra το ψευτο τζιπ της bmw με λαστιχα χιονιου?θα το περναγε απο πανω με + 40 χλμ σε καθε στροφη.(ετσι για να υπερβαλλουμε λιγο)
Στο χιονι παιζει το μεγαλυτερο λογο ο οδηγος.Ναι μεν παιζει ρολο το βαρος αλλα ειναι ευρεως γνωστο οτι στην κατηφορα δεν παταμε φρενοΟΟΟ!!!!Κατεβασε ταχυτητα, ασε αποσταση απο τον μπροστινο και κατεβα σιγα σιγα χωρις προβλημα.Ειμαστε ασχετοι απο οδηγηση σε χιονι ολοι μας σε σχεση σκαδιναβους οδηγους.Αν τους δεις ναοδηγανε στο χιονι θα παθεις πλακα.Αυτο ειναι θεμα εμπειριας και οχι αυτοκινητου.
Σε πληροφορω ακομα οτι σε χιονοθυελλα που ειχε ριξει κατα την διαρκεια αγωνα 24ωρου το βαρυτερα οχηματα ανοιγαν δρομο επανω στο παχυ χιονι κατι που δεν αφηνε τα jimny γιατι πλαναραν επανω στην πουδρα.
Καθε οχημα εχει τα συν και τα πλην του.
Μην συγκρινουμε την ιλλαρα με το παιδομαζωμα.(Ατακα φιλου πολυσυζητημενη οταν συγκριναμε γρηγορα τετρακινητα επιδοσεων με στημενα πισωκινητα)