Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

navara D40 200 ps VS mitsu L 200

d

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 16 Ιουν 2010, 19:38

Σωστα και αυτα ...μονο που το NISSAN εχει πιο κοντα κοντα απο ολα τα φορτηγακια και αν δουλευεται εως τις 2000 στροφες εχει την περισσοτερη ροπη απο ολα !!
Αλλα εισαι απολυτα σωστος οταν λες για τους τροχους ...σιγουρα το L200 ειχε ενα μικρο πλεονεκτημα μιας και φοραει ενα νουμερο ελαστικα μικροτερα ....
245 /70R16 απο τα 255/70R16 του NAVARA !
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1143
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

d

Δημοσίευσηαπό tornados » 16 Ιουν 2010, 21:25

ναι ισως αλλα παλι δεν ξερεις τι συμβαινει με το διαφορικο του που ειναι ο τελικος αποδεκτης της ροπης,τωρα για τον τροχο εννοω τι διαμετρο,οταν ειναι μικροτερη ειναι καλυτερα για τη ροπη στο δρομο,οταν εχει μεγαλη διαμετρο ευνοουνται οι τελικες,πχ εμπειρικο/πιο δυσκολα γυρνας ενα μεγαλο τροχο απο ενα μικρο,λοιπον το mazda εχει ροπη 330νμ με 145 ιππους απο 2500cc,το hilux 340 ροπη με 171 ιππους απο 3000cc,τα παλια mercedes τα φορτηγακια ειχανε 3000+cc με 70 ιππους και κουβαλουσανε 5 τοννους φορτιο οπου ηθελες,τα σταγιερ του στρατου,τι λεγαμε ομως?οτι ειναι αργα,και επειδη ητανε οντως αργα σε υποδιαιρεσεις ητανε και δυνατα, ροπατα(οπου ροπη η δυναμη να ελξεις κατι)στον τροχο.Λοιπον για τα ναβαρα συγκεκριμενα εχω την αισθηση οτι λογο των τελικων που εχουνε(με ολα τα καλουδια που χρειαζεται αυτο για να επιτευχθει)ειναι λιγοτερο δυνατα,λιγοτερο δυνατα σε σχεση με αυτο που θα μπορουσαν εαν ηταν 40KLM αργοτερα σε τελικες,και φυσικα αυτο οδηγει και στις φοβερες καταπονησεις και αργοτερα στις βλαβες που βγαζουνε, αφου διαβαζοντας ξενα foroums νιωθω την ιδια ανατριχηλα που εχω περασει με το δικο μου opel astra diesel,σου σηκωνεται η τριχα απο το τι μπορεις να παθεις με αυτα τα ενεργοβωρα οχηματα,βλαβες φοβερες,απο διαφορικα ως δισκο πλατο καθε 20000χλμ,με το πακετο να συμπληρωνεται απο τις ηλεκρονικες βλαβες φαντασματα,που λιγο πολυ ειναι σε ολα τα ντιζελ,εκτος των αμιγως γιαπωνεζικων(τουοτα,μαζδακλπ),και εδω νομιζω οι πιο πολλοι παθωντες θα συμφωνησουνε,ημουν στο τσακ να παρω ενα ναβαρα μεταχειρισμενο(τα οποια αφθονουν)ομως μετα απο τις γνωμες οδηγων ανα τον κοσμο σκεφτομαι για hilux,και σε αυτο θα μπορουσα να ακουσω καποια γνωμη σας
Άβαταρ μέλους
tornados
80cc
80cc
 
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 16 Ιουν 2010, 17:31
Τοποθεσία: ημαθια

d

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 16 Ιουν 2010, 22:41

Γενικα τα μεταχειρισμενα made in greece μην τα εμπιστευεσαι παρα πολυ , οτι και να παρεις αν δεν ειναι καλος ο οδηγος του το κανει κονσερβοκουτι ευκολα !!!
Ο οδηγος κανει την αξιοπιστια !!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1143
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

d

Δημοσίευσηαπό tornados » 17 Ιουν 2010, 15:15

ισως, αλλα δε συμβαινει και κατι καλυτερο στο εξωτερικο με τα εκει ισως διαφορετικων προδιαγρφων φορτηγακια,μολις διαβαζα σε ξενο φορουμ(το car reviews)φοβερες βλαβες για ναβαρα απο δεκαδες ανθρωπους,προβλημα με εκτιναξεις μπιελων απο το μπλοκ του κινητηρα πηδημα δοντιων σε εκκεντροφορους,δισκους(εκατονταδες αναφορες),το προβλημα των hilux 3.0d4d με τα προβληματικα μπεκ κλπ,φυσικα και πολλα για το μιτσουμπιση(φλαντζες κεφαλων για πλακα),καμιαφορα μου φαινεται οτι κανουνε τα αυτοκινητα πλεον ετσι ωστε να κλευουν χρηματα και πολλα αλλα απο την ψυχικη ηρεμια των ανθρωπων,γιατι δινεις πολλα λεφτα και μετα και αλλα στις βλαβες
Άβαταρ μέλους
tornados
80cc
80cc
 
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 16 Ιουν 2010, 17:31
Τοποθεσία: ημαθια

Φ

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 18 Ιουν 2010, 14:49

Πολλα γραφουνε τι γινεται ομως πραγματικα και ποιος φταιει ,οι οδηγοι και το αυτοκινητο ...ειναι ενα ερωτημα !!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1143
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Φ

Δημοσίευσηαπό tornados » 18 Ιουν 2010, 16:27

στα δεκαδες post ανθρωπων σε αλλες χωρες που αναφερουν προβληματα σε αυτα τα αυτοκινητα,αυτα αφορουν αρκετες φορες "αναποδιες" που συμβαινουν μεχρι και 20000χλμ η πιο λιγα,παντως τα toyota εχουνε το γνωστο προβλημα κροταλισματος τα πρωινα,που ειναι προβλημα των μπεκ(τα οποια μαλλον τωρα αλλαξανε).αυτο οδηγει σε τρυπημα πιστονιου και δεν ειναι θεμα του πως καποιος φερεται στο αυτοκινητο, αλλα το προβλημα ολων των common rail κινητηρων με το καυσιμο,που μαλλον φαινεται οτι θα φερει αν συνεχιστει το τελος της αντιληψης οτι το να εχεις ντιζελ αυτοκινητο ειναι οικονομικοτερο απο ενα βενζινοκινητο,η και το τελος των ντιζελ γενικα,ασε πια τα ναβαρα,ολοι λενε "φυγε μακρια",αναρωτιεμαι οι φιλοι που εχουνε ναβαρα και τωρα "πιασανε" κοντα στα 100 χιλιαδες χιλ τι εχουνε να πουνε(με το χερι στην καρδια),για αυτους που εχουν hilux δε ρωτω γιατι μαλλον δεν εχουνε καταλαβει τη βλαβη ακομη,καθως ακουνε μονο ενα κροταλισμα το πρωι και μετα ατρωνει,ομως αυτο καταληγει στο να "ξεπλενει "τον κυλινδρο(κατουρημα μπεκ)και να φθειρει τον κυλινδρο,και αν ειναι τυχεροι σταματαει εκει και καιει μονο λαδι,παντως με αυτα που εχω διαβασει σκεφτομαι σοβαρα να αγορασω τετοιο φορτηγακι παλαιας τεχνολογιας,που το "ντουμανιαζεις"και θερμανσης αφοβα,και που το αγοραζεις και φθηνοτερα απο μια περιουσια,δεδομενης και της καταρευσης των αντιπροσωπειων που εαν παθεις καμια χοντρη βλαβη θα σε κοιταξουν σαν τρελλο,χωρια που εχουνε(για φθηνα)μηχανικους παιδες του ΟΑΕΔ και αγραμματους των τεχνικων σχολων
Άβαταρ μέλους
tornados
80cc
80cc
 
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 16 Ιουν 2010, 17:31
Τοποθεσία: ημαθια

F

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 19 Ιουν 2010, 16:58

Εγω εχω 50.000 χωρις κανενα απολυτως προβλημα παντως !
Κατι μικρορυθμισεις που εκαναν ανακληση για τον αεροσακο και για τον παραλληλο εγκεφαλο ,καθως και για ενα προγραμμα του εργοστασιακου εγκεφαλου που το εγκατεστησαν και καλα για πολυ τραβηγμα χαμηλα με 2α και 3η στο κιβωτιο για ξεκινημα ! Υποψιαζομαι οτι εβαλαν κατι αντοιστιχο με του TOYOTA !!
Για τα tornado δεν εχω ακουσει κατι και καλο ειναι να μην τρομαζουμε τον κοσμο συκοφαντωντας τη μεγαλυτερη εταιρεια στον κοσμο !
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1143
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

F

Δημοσίευσηαπό tornados » 19 Ιουν 2010, 21:11

δεν ειναι θεμα συκοφαντιας,εδω μονοι τους συκοφαντουνται,και ειναι γνωστα τα προβληματα τελευταια με τα τουοτα οπου σκοτωθηκαν πανω απο 20 αμερικανοι με το προβληματικο πενταλ γκαζιου στα αυτοματα εκει μοντελα,αλλα και στο prious,οπου εχει προβλημα με τα φρενα,μαλιστα η πρωτη μου ξαδερφη τη γλυτωσε φθηνα οταν πηγε να πατησει φρενο σε κατηφορα και αυτο ηταν νεκρο,ευτηχως ειναι γατα και το εκοψε αριστοτεχνικα,λοιπον για καποιον που ξερει αγγλικα ειναι ευκολο να δει αυτες τις αναφορες σε μεγαλα σαιτ της αγγλιας,νοτιας αφρικης(οπου το τορναδο και κατασκευαζεται)και αλλων χωρων(αυστραλια,ν .ζηλανδια),μαλιστα οι ανθρωποι λενε και τα ονοματα τους εχουν φωτογραφιες,και αναφερουν και ονοματα μηχανικων απο τις εκει αντιπροσωπειες,περιμενετε και θα σας δωσω και τα λινκ,να δειτε τι παθαινει ο κοσμος και εκει
Άβαταρ μέλους
tornados
80cc
80cc
 
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 16 Ιουν 2010, 17:31
Τοποθεσία: ημαθια

F

Δημοσίευσηαπό tornados » 19 Ιουν 2010, 21:26

http://www.motorsm.com/complaints/updat ... ay.asp?aid

εδω βλεπουμε οτι και αλλου οι αντιπροσωποι κανουνε το ιδιο,εχεις ενα προβλημα συνηθως καποιος θορυβος και σου λενε οτι δεν ειναι κατι το ανυσηχητικο,ενω αλλος απο αλλη χωρα αναφερει οτι του ειπανε οτι οι κινητηρες του 2006 εχουν προβλημα με τα μπεκ λαι οτι η τουοτα το ξερει,τωρα ψαχνω να βρω τις φωτο με τα πεταγμενα πιστονια των ναβαρα και τα τρυπια πιστονια των τορναδο
Άβαταρ μέλους
tornados
80cc
80cc
 
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 16 Ιουν 2010, 17:31
Τοποθεσία: ημαθια

F

Δημοσίευσηαπό tornados » 19 Ιουν 2010, 21:45

http://www.motorsm.com/complaints/updat ... p?aid=2944

μαλιστα οι κατοχοι των τουοτα που ακουνε το κροταλισμα τα πρωινα και εχουνε αυξηση καταναλωσης συμβουλευονται να αδειασουν τα λαδια και απλα να τα μυρισουν,αν διαπιστωσουν οτι αυτα μυριζουν ντιζελ τοτε το μπεκ κατουρει και ειδη εχει φθειρει κυλινδρο εαν δεν ραγισε πιστονι,αυτα τα γραφω γιατι ειναι πληροφοριες απο σαιτ του εξωτερικου, οπου υπαρχουν και δυο τρεις σοβαροι ανθρωποι που τα γραφουνε,χωρις μαγκιες ελληνικου τυπου, οτι ταχα το δικο μου αμαξι ειναι κορυφη κλπ.Οσο για τα ναβαρα ουτε καν αναφερω καποια συμβαντα που "ετυχαν"σε ανθρωπους γιατι απλουστατα αυτα ειναι εκατονταδες,συνοψιζοντας το προβλημα των τουοτα απο το 2006-ισως 2008 μοντελων ειναι τα μπεκ(κροταλισμα οταν ειναι κρυο),για τα ναβαρα τα ειπαμε,παντως μακαρι φιλε να εισαι απο τους τυχερους
Άβαταρ μέλους
tornados
80cc
80cc
 
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 16 Ιουν 2010, 17:31
Τοποθεσία: ημαθια

F

Δημοσίευσηαπό antonn » 20 Ιουν 2010, 15:13

Τι να σου πω δεν έχει ακουστεί ότι είναι προβληματικά παρόλο που στην Ελλάδα το πετρέλαιο είναι τελείως μάπα!
Ο πατέρας μου έχει ένα με 174 ΗΡ και 85000 χωρίς προβλήματα ακόμα. Ελπίζω να παραμείνει έτσι
Άβαταρ μέλους
antonn
80cc
80cc
 
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: 07 Δεκ 2008, 21:54

Re: F

Δημοσίευσηαπό JOHNVOR » 21 Ιουν 2010, 07:49

antonn έγραψε:Τι να σου πω δεν έχει ακουστεί ότι είναι προβληματικά παρόλο που στην Ελλάδα το πετρέλαιο είναι τελείως μάπα!
Ο πατέρας μου έχει ένα με 174 ΗΡ και 85000 χωρίς προβλήματα ακόμα. Ελπίζω να παραμείνει έτσι

Εχω ενα ναβαρα με 100179 χλμ στο κοντερ.Δεν εχει απολυτως κανενα μηχανικο προβλημα.Τα μοτερ αυτα δουλευουν ανετα με 40 αλογα παραπανω απο την μαμα ιπποδυναμη.Αν ειμαστε κολλημενοι με τα φορουμ μπειτε στο navara.net ενα αγγλικο σιτε που μονο κολλημενους ιδιοκτητες δεν εχει. Τα λενε εξω απο τα δοντια βριζοντας την nissan για τα φαουλ της.
Εχει το ναβαρα ψιλοπροβληματα απο την παραγωγη του. Σπαστικα μεν αλλα οχι σημαντικα.Και τα εχω περασει ολα.Αλλα ακομα πιο πολλα δημιουργουνται απο την χρηση και την συντηρηση του ιδιοκτητη.
Οι ιδιοκτητες που εχουν παθει σημαντικη ζημια ειναι ελαχιστοι, και αν το βαλουμε σε ποσοστα ειναι πολυ μικρο σε σχεση με τον αριθμο πωλησεων που εχει.
Προσωπικα προτιμω να εχω ενα αυτοκινητο που συμπεριφερεται ανωτερα απο ομοειδη στην ασφαλτο, με πιο ασφαλη αδηγηση,κρατηματα και επιδοσεις χωρισ να εχει καταναλωσεις στο θεο και να βγαλει καποια μικροπροβληματα που καλυπτονται ολα απο την εγγυηση παρα ενα που δεν βγαζει τιποτα, σχετικο ειναι αυτο ετσι ;και η συμπεριφορα του ειναι σαφως χειροτερη.
Δεν υπαρχει μονολεκτικη απαντηση στο πιο ειναι το καλυτερο αυτοκινητο.
Γιατι απλα δεν υπαρχει κατι τετοιο.Καθε αυτοκινητο εχει τα συν και τα πλην του.Ομως για να μαθεις τα πλην που σε ενδιαφερουν, θα τα μαθεις απο οσο πιο αντικειμενικους ιδιοκτητες αυτης της μαρκας αυτοκινητων,μπορεις.
Οχι απο κατοχους αλλων σηματων που νομιζουν πχ οτι στην νισσαν βαρανε καπακια αβερτα ή σπανε μπλοκ κινητηρων για πλακα.

Δεν μπορω να καταλαβω την νοοτροπια ορισμενων ανθρωπων κατοχων αλλων pick up.
Το ναβαρα εχει την μεγαλυτερη ιπποδυναμη αλλα και ροπη απο ολα τα αλλα pick up. με μεταβλητου μεγεθους τουρμπινα για να αποδιδει οσο πιο γλυκα και σε μεγαλυτερο φασμα στροφων γινεται.
Δεν ειναι σχετικο,ειναι γεγονος. Αληθεια πιστευετε πως εχουν τοση διαφορα το ενα με το αλλο εκτος δρομου; Ολα μα ολα εχουν παραπλησιες επιδοσεις.Ολα.Εχουν σχεδον ιδιες αναρτησεις και ιδιες διαδρομες.Οι διαφορες τους ειναι μηδαμινες, τοσο που ο οδηγος θα κανει την διαφορα. Ο οδηγος και το ελαστικο που υπαρχει διαθεσιμο στην ζαντα.
Ηρεμιστε και θαψτε τα οπλα του πολεμου.
Άβαταρ μέλους
JOHNVOR
125cc
125cc
 
Δημοσιεύσεις: 93
Εγγραφή: 18 Ιουν 2009, 09:43
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: F

Δημοσίευσηαπό tornados » 21 Ιουν 2010, 15:20

Εγω παντως μιλω ως υποψηφιος ιδιοκτητης ενος τετοιου φορτηγακιου και αρα μιλω αντικειμενικα,αυτα τα σαιτ που ανεφερες και εσυ εκαναν την τριχα μου να σηκωθει,και λες μα τι στον κορακα οταν ειναι κατι κοινη βλαβη σε δεκαδες ιδια οχηματα δεν εγιναν δοκιμες?δηλαδη το δισκο πλατο που ειχε το πρωτο ναβαρα και αλλαχτηκε σε ολα στην εγγυηση απο 10000χλμ μπηκε μονο του στο εργοστασιο η παραγγελθηκε η μελετηθηκε μονο του,και κριθηκε παλι μονο του ενταξει,γιατι με την ιδια λογικη,εαν δηλαδη τις μελετες αντοχης και καταλληλοτητας τις κανει το κομπιουτερ καθε εταιρειας και οι ανθρωποι της το δεχονται και δεν το δοκιμαζουν, τι θα γινει εαν παρεις στο χερι τη μηχανη που απαιτει χρονια δοκιμων που δεν εγιναν?τοτε θα δεις ποσο θα συνεφαιρε να το παρεις βενζινη,γιατι αυτα που εχω παθει εγω με το οπελ αστρα ντιζελ,φτανω να λεω μακρια απο πετρελαια και δει τα κομον-ρειλ,και μη λεμε για τα πετρελαια στην ελλαδα γιατι πληρουν ευρωπαικες προδιαγραφες (50cet)εκτος εαν εχει βρωμα η δεξαμενη,αλλα παλι γιατι οι μπινεδες των εταιρειων δεν κανουν φιλτρα της προκοπης?το ιδιο συμβαινει και στην ευρωπη,και οι ανθρωποι εχουνε φωτογραφιες αεραγωγων εισαγωγης που λογο EGR βαλβιδων ειναι φραγμενες,και το ιδιο απο οτι βλεπω συμβαινει σε ολες τις μαρκες και στην τουοτα με τα προβληματικα μπεκ,και απο οτι ξερω τραγικα προβληματα υπηρχαν και πριν,οπως το παλιο ναβαρα το οποιο εχει ο κουμπαρος μου κολλουσε μηχανες ακουσον ακουσον,γιατι δεν ηταν σωστος ο σωληνας που επερνε λαδι απο το καρτερ,τι να πω δεν ξερω
Άβαταρ μέλους
tornados
80cc
80cc
 
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 16 Ιουν 2010, 17:31
Τοποθεσία: ημαθια

Re: F

Δημοσίευσηαπό JOHNVOR » 21 Ιουν 2010, 17:06

tornados έγραψε:Εγω παντως μιλω ως υποψηφιος ιδιοκτητης ενος τετοιου φορτηγακιου και αρα μιλω αντικειμενικα,αυτα τα σαιτ που ανεφερες και εσυ εκαναν την τριχα μου να σηκωθει,και λες μα τι στον κορακα οταν ειναι κατι κοινη βλαβη σε δεκαδες ιδια οχηματα δεν εγιναν δοκιμες?δηλαδη το δισκο πλατο που ειχε το πρωτο ναβαρα και αλλαχτηκε σε ολα στην εγγυηση απο 10000χλμ μπηκε μονο του στο εργοστασιο η παραγγελθηκε η μελετηθηκε μονο του,και κριθηκε παλι μονο του ενταξει,γιατι με την ιδια λογικη,εαν δηλαδη τις μελετες αντοχης και καταλληλοτητας τις κανει το κομπιουτερ καθε εταιρειας και οι ανθρωποι της το δεχονται και δεν το δοκιμαζουν, τι θα γινει εαν παρεις στο χερι τη μηχανη που απαιτει χρονια δοκιμων που δεν εγιναν?τοτε θα δεις ποσο θα συνεφαιρε να το παρεις βενζινη,γιατι αυτα που εχω παθει εγω με το οπελ αστρα ντιζελ,φτανω να λεω μακρια απο πετρελαια και δει τα κομον-ρειλ,και μη λεμε για τα πετρελαια στην ελλαδα γιατι πληρουν ευρωπαικες προδιαγραφες (50cet)εκτος εαν εχει βρωμα η δεξαμενη,αλλα παλι γιατι οι μπινεδες των εταιρειων δεν κανουν φιλτρα της προκοπης?το ιδιο συμβαινει και στην ευρωπη,και οι ανθρωποι εχουνε φωτογραφιες αεραγωγων εισαγωγης που λογο EGR βαλβιδων ειναι φραγμενες,και το ιδιο απο οτι βλεπω συμβαινει σε ολες τις μαρκες και στην τουοτα με τα προβληματικα μπεκ,και απο οτι ξερω τραγικα προβληματα υπηρχαν και πριν,οπως το παλιο ναβαρα το οποιο εχει ο κουμπαρος μου κολλουσε μηχανες ακουσον ακουσον,γιατι δεν ηταν σωστος ο σωληνας που επερνε λαδι απο το καρτερ,τι να πω δεν ξερω

Το δισκο πλατο ηταν ενα θεμα απο μονο του.Ναι ηταν προβλημα και αντιμετωπιζοταν στην εργοστασιακη εγγυηση με δυνατοτερο.Ομως και σε αυτο το θεμα επαιζε ρολο ο οδηγος.Για πχ εγω αγορασα το ναβαρα μου με 28000 χλμ σχεδον 2 χρονων.Ο προηγουμενος ιδιοκτητης ειχε αλλαξει 2 διδκους στην εγγυηση και αλλο ενα τον ειχε πληρωσει μονος του.Μαλιστα τον ειχε αλλαξει 1 μηνα πριν το παρω,και οταν το πηρα ψιλοπατιναρε.Μετα απο 10 μηνες που χρειαστικα να διορθωσω και εγω κατι στην εγγυηση πηγα στα κεντρικα στην Αθηνα, μου αλλαξαν το δισκο πλατο χωρις αλλη αντιρηση και απο τοτε εχω κανει 70000+ χλμ και δεν κανει τσικ και με πολυ σκληρη χρηση σε ασφαλτο και εκτος δρομου.
Η αντιμετωπιση απο την νισσαν οσων αφορα την εγγυηση ηταν υποδειγματικη.
Γνωμη μου ειναι να οδηγησεις και τα 2 αυτοκινητα αρκετα και αφου κατασταλαξεις σε ενα απο τα δυο, ψαξε τα προβληματα του.
(Συμφωνω και εγω οσων αφορα τα προβληματα που μπορει να σου τυχουν απο τα συγχρονα συστηματα πετρελαιου και ειμαι υπερμαχος της βενζινης.Οχι δεν εχει πιο οικονομικη συντηρηση ο πετρελαιοκινητηρας. Σου το λεω με τιμολογια πληρωμενα.Και αν δεν κανεις απο 30000 χλμ το χρονο ουτε αποσβαινεις την μεγαλυτερη τιμη αγορας σε σχεση με το λιγοτερο καυσιμο.Αυτο ελεγα, οταν μου προτειναν να παρω μεταχειρισμενο απο Γερμανια και μου ελεγαν πετρελαιο.Επειδη ειμαι τρελος με τα αμαξια μου αρεσουν ακι 15ετιας εκτος δρομου οπως καταλαβες.Απο μεταχειρισμενα και με πολλα χλμ μακρυα.Ισχυει το ρητο, δεν χαλαει στο αμαξι, οτι δεν εχει....Και η βενζινη δεν εχει πολλα σε σχεση με το πετρελαιο.
Άβαταρ μέλους
JOHNVOR
125cc
125cc
 
Δημοσιεύσεις: 93
Εγγραφή: 18 Ιουν 2009, 09:43
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: F

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 27 Ιουν 2010, 14:35

JOHNVOR έγραψε: (Συμφωνω και εγω οσων αφορα τα προβληματα που μπορει να σου τυχουν απο τα συγχρονα συστηματα πετρελαιου και ειμαι υπερμαχος της βενζινης.Οχι δεν εχει πιο οικονομικη συντηρηση ο πετρελαιοκινητηρας.


Τότε γιατί οι επαγγελματίες προτιμούν πετρέλαιο ; Δεν έχω τεκμηριωμένη αντίθετη με τη δική σου άποψη , απλώς απορία εκφράζω .

....Και η βενζινη δεν εχει πολλα σε σχεση με το πετρελαιο.


Και έπ' αυτού είχα (όπως και πολλοί άλλοι) άλλη άποψη. Λέγεται π.χ. ότι ο πετρελαιοκινητήρας έχει το 1/3 της ηλεκτρικής εγκατάστασης σε σχέση με έναν βενζινοκινητήρα . Μπορείς να δώσεις περισσότερες λεπτομέρειες ;
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 388
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης