από antonn » 14 Ιούλ 2012, 09:21
Να πας στην αντιπροσωπία μήπως καταφέρεις και το περάσεις στην εγγύηση.
Όμως στην πραγματικότητα όλοι οι δίσκοι σήμερα μυρίζουν όταν λίγο ζοριστούν. Αυτό έχει να κάνει με την έλλειψη αμίαντου. Αν όταν είναι κρύος λειτουργεί κανονικά, δεν έχει αλλάξει η σκληρότητα, καθώς και το ύψος που πιάνει, ή δεν ακούς ένα μικρό θόρυβο στο ρελαντί που φεύγει όταν πατήσεις τον συμπλέκτη (το τελευταίο είναι μικρή φθορά, οφείλεται στον τζόγο του δίσκου, αν δεν το έχεις ούτε αυτό τότε ο δίσκος είναι ολοκαίνουργιος) τότε δεν έπαθε τίποτε και θα λειτουργήσει κανονικά. Θα πρέπει να βλέπεις αν δουλεύει καλά όταν είναι κρύος. Επίσης πρέπει να μην μυρίζει στην ήπια χρήση όπως τότε που το πήρες. Γενικά αν δεν έχεις δεις αλλαγή στην συμπεριφορά του πριν και μετά το βρώμισμα. Έτσι και αλλιώς πάντα μυρίζει όταν ζορίζεται, σε αυτό και σε όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα.
Καλά και εσύ δεν πρέπει να τον ζορίζεις αλλά να βάζεις κοντά σε ρυμούλκηση ή σε ανηφόρα εκτός δρόμου, που θες να ανέβεις πολύ προσεκτικά ή να την κατέβεις με το φρένο του κινητήρα. Πρώτη κοντά λοιπόν για τα δύσκολα και να έχεις στο μυαλό σου ότι ο συμπλέκτης λειτουργεί καλύτερα (και ζει περισσότερο) όταν τον χρησιμοποιείς σαν διακόπτη ον-οφ!
YΓ Ο πατέρας μου έχει το ίδιο αλλά προ facelift 174 HP navara