gdam έγραψε:παιδια του forum καλημερα.Μου αρεσει και θελω να αγορασω ενα χ-trail 2000cc. Θα ηθελα πληροφοριες και γνωμες για το συγγεκριμμενο αυτοκινητο (αξιοπιστια, συμπεριφορα σε ασφαλτο και χωμα,καταναλωση,βλαβες και γενικωτερα οτι νομιζετε οτι μπορει να με βοηθησει)
ευχαριστω προκαταβολικα
Ειμαι κάτοχος από τον Αυγουστο 2002 της έκδοσης Sport. Εχω κάνει 42000 ως τώρα. Ως τώρα δεν παρουσίασε κανένα απολύτως πρόβλημα. Πάντως την αξιοπιστία την θεωρώ κάτι αρκετά σχετικό αφού έχει τύχει σε γνωστούς μου για αυτοκίνητα ιδιαίτερα αξιόπιστα (VW, Audi κλπ) να παρουσιάσουν σοβαρά προβλήματα και να μην βρίσκουν ακόμα και άκρη με τις αντιπροσωπίες. Αρα ειναι και θέμα τύχης πάντως ρωτώντας 1-2 ιδιοκτήτες στον δρόμο είπαν πως δεν είχαν κάποιο πρόβλημα.
Κόστη ως τώρα: αλλαγές λαδιών (κάνω κάθε 7500, έκανα κάθε 5000) ειναι 27-28€. Πρώτο σέρβις 15000 κόστισε 80€, δεύτερο 30000 150€ (με αλλαγή σε τακάκια που μπορούσε να γίνει και στην επόμενη αλλαγή λαδιών).
Συμπεριφορά στην άσφαλτο παρα πολύ καλή, ως τα 160 πας άνετα πιάνεις και τελική σε εθνική επίσης χωρίς να νιώθεις φόβο, πρόβλημα μονο θα έχεις αν φυσάει που πρέπει να πας συνετά(όπως και σε όλα τα τετρακίνητα κουτιά). Η κατανάλωση ειναι 11-12lt/klm ανάλογα με ταχύτητα, ποδι στο γκάζι. Πάνω από τα 130 ανεβαίνει η κατανάλωση. Από επιταχύνσεις κλπ δεν βγάζει φωτιά αλλά ποτέ δεν ενιωσα ανασφάλεια. Επειδή πολλοι γνωατοι μου σκεφτονται να πάρουνε τετρακίνητο και με ρωτάνε για κατανάλωση να έχεις υπόψη πως ακόμα και ενα 1300 δεν έχει ενος αντίστοιχου συμβατικού (εκτός κι αν το πάς πουπουλο γενικά). Επίσης αν έχεις συνηθίσει σε γρήγορα αυτοκίνητα ξέχνα τον τρόπο οδήγησης.
Εκτός δρόμου τώρα....εξαρτάται τι περιμένεις. Οταν το πήρα δεν είχα πολύ ιδέα περι τετρακίνησης κλπ. Έτσι φτιάχνοντας την παρέα μου εδω μέσα άρχισαμε τις βόλτες στα βουνά. Καταρχήν σε όχι extreme καταστάσεις δεν θα έχεις πρόβλημα. Πιθανον λόγο μήκους και το ότι το καζανάκι μοιάζει να ειναι χαμηλά (ειναι στους 21 πόντους) να βρίσκει σε κάποια σημεία αλλά χωρίς ανησυχία. Αν ο σκοπός ειναι να πας σε απλά πράγματα (χιονοδρομικά κλπ) Αν αρχίσεις να κάνεις παρέα με τετρακίνητα που έχουν έστω αργά πιθανόν να το ζορίσεις χωρίς να σημαίνει πως δεν περνάς.
Από χώρους σίγουρα δεν θα απογοητευτείς αφού έχει από τους μεγαλύτερους. Το εσωτερικό με την κονσόλα στο κέντρο το συνηθίζεις αμέσως καί μάλιστα σου δίνει και λίγο καλυτερη οπτική της μούρης.
Σε επίπεδα εξοπλισμού ειναι πανω κάτω όπως και του ανταγωνισμού. Εμενα προσωπικά δεν με ενδιαφέρουν τα δερμάτινα (ιδρώνεις πιο γρήγορα, ειναι καυτά το καλοκαίρι).
Σε σχέση με τα λεφτά σίγουρα δεν ειναι Η ευκαιρία και παιζει ρόλο και αν σου αρέσει το σύνολο. Σαν Nissan κρατάει κάπως την τιμή (μην φανταστείς όπως πχ σε ενα cherokee).