Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

NISSAN NAVARA 2.5D200 ps vs TOYOTA HILUX 3.0

Δημοσίευσηαπό saxovts » 29 Ιαν 2007, 19:51

μαλιστα.τωρα καταλαβα.SUPER SELECT σημαινει ελευθερια παντου για να μην εχει τριβες η να μην ζοριζετε οταν επιλεγεις 4χ4.σωστα?τοτε το ναβαρα,εχει ενα κουμπι που αν θες κανεις μπλοκε το πισω διαφορικο[εφοσον επιλεξεις αργο 4χ4 και οχι γρηγορο 4χ4].κλειδωμα στο κεντρικο δεν εχει[αν δεν κανω λαθος].αρα αν επιλεξω 4χ4 γρηγορο χωρις να πατησω το κουμπι για μπλοκε,και στριψω τερμα το τιμονι δεν νομιζω να χοροπηδαει σαν τρελλο επειδη ειναι τελειως ελευθερα τα διαφορικα.και στην γλιτσα μπορω να επιλεξω γρηγορο 4χ4 χωρις προβλημα.οποτε μοιαζει με το SUPER SELECT αλλα με ελευθερο το κεντρικο.αν κανω λαθος,πειτε το.
Άβαταρ μέλους
saxovts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007, 23:14

Δημοσίευσηαπό pajerov6 » 29 Ιαν 2007, 20:13

Mην μπερδευεις το κεντρικο με το πισω το navara οταν βαζεις 4χ4 δεν συνιστατε για ασφαλτο αλλα δεν χοροπηδα κιολας, απλα οταν στριβεις θα νιωθεις σαν να φρεναρει.Φυσικα στην γλιτσα ή στην πολυ βροχη δεν εχεις προβλημα ιδιαιτερο.ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟ!!!!!
Pajero DOHC-24 V6 3500
Άβαταρ μέλους
pajerov6
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: 13 Οκτ 2006, 11:12
Τοποθεσία: Βολος

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 29 Ιαν 2007, 20:20

ΟΧΙ.

Το Super Select σημαίνει ελευθερία στο κεντρικό διαφορικο όταν το θέλεις και κλείδωμα όποτε θέλεις.
Το κεντρικό του Navara (οχι διαφορικο, δεν εχει διαφορικο) σου παρέχει μόνο την δεύτερη επιλογή του Super Select. Δηλαδή η τετρακίνηση δεν είναι για ασφαλτο και σταθερά εδάφη, σε αυτά πάς μόνο με πίσω κίνηση. Με το Navara(και όλα οσα έχουν παρόμιο σύστημα βλέπε το δικό μου L200) δεν μπορείς να βάλεις τετρακίνηση στην ασφαλτο έστω και αν πας ευθεια(μετα τα 80 θα έχεις θόρυβο και φθορές).
Το πίσω διαφορικό είναι αλλη ιστορία. Έχω την εντύπωση οτι το Navara πίσω έχει κλείδωμα 100% με κουμπι ενώ το L200 στην πλούσια έκδοση έχει κατι παραπάνω(κατι παίζει με ηλεκτρονική εμπλοκη αλλα δεν ξέρω λεπτομέριες).

Υ.Γ. Θα δωσεις ~35000 ευρω και βλέπω οτι δεν έχεις ξεκαθαρίσει βασικά πράγματα για τα 4x4. Καλό θα σου κάνει να διαβάσεις καποια παλιά ποστ.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό saxovts » 29 Ιαν 2007, 21:56

[Το κεντρικό του Navara (οχι διαφορικο, δεν εχει διαφορικο) σου παρέχει μόνο την δεύτερη επιλογή του Super Select.]επειδη ψιλομπερδευτικα,αν μπορειτε,να με βοηθησετε.κεντρικο,τι ειναι?το σαζμαν που ειναι κατω απο το λεβιε ταχυτητων?και οταν επιλεγω,4χ4 γρηγορο,μπλοκαρει αυτοματα?δηλαδη ειναι σαν δευτερη επιλογη Super Select?οσο για το κλειδωμα πισω διαφορικου,ειναι 75%,ετσι μου ειπαν απο την αντιπροσωπεια νισσαν.Αλλο παραδειγμα,με το L200 καινουργιο,βαζω το Super Select και κλειδωνω το κεντρικο,μπορω να παω με 150 χλμ?
Άβαταρ μέλους
saxovts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007, 23:14

Δημοσίευσηαπό saxovts » 29 Ιαν 2007, 22:03

[Το κεντρικό του Navara (οχι διαφορικο, δεν εχει διαφορικο) σου παρέχει μόνο την δεύτερη επιλογή του Super Select.]επειδη ψιλομπερδευτικα,αν μπορειτε,να με βοηθησετε.κεντρικο,τι ειναι?το σαζμαν που ειναι κατω απο το λεβιε ταχυτητων?και οταν επιλεγω,4χ4 γρηγορο,μπλοκαρει αυτοματα?δηλαδη ειναι σαν δευτερη επιλογη Super Select?οσο για το κλειδωμα πισω διαφορικου,ειναι 75%,ετσι μου ειπαν απο την αντιπροσωπεια νισσαν.Αλλο παραδειγμα,με το L200 καινουργιο,βαζω το Super Select και κλειδωνω το κεντρικο,μπορω να παω με 150 χλμ?
Άβαταρ μέλους
saxovts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007, 23:14

Δημοσίευσηαπό maverickman » 29 Ιαν 2007, 22:28

NIKOLAS_L200 έγραψε:Τα λεφτά είναι αρκετά. Πριν τα δώσεις κανε μια βόλτα απο τις αντιπροσωπείες και οδηγησε τα αυτοκίνητα που θέλεις.
Όταν μπεις στο L200 βάλε ελεύθερη τετρακίνηση(η πρώτη επιλογή στο μοχλό) στρίψε τέρμα το τιμόνι (έχει τον μικρότερο κύκλο στροφης,υπερβολικά χρήσιμο σε κάθε χρήση) και προχώρα. Μετά κλείδωσε το κεντρικό και κάνε το ίδιο(αν δεν σε δείρει ο αντιπρόσωπος!). Τη δεύτερη φορά το αυτοκίνητο θα χωροπηδάει σαν τρελό. Όλα τα άλλα έχουν μόνο τη δεύτερη επιλογή(η διαφορά είναι πιο ουσιαστική απο οτι ακούγεται). Μήπως γι'αυτο τα αλλα δεν έχουν τόσο μικρό κύκλο στροφής?
Πάρε το Ναβαρα βάλε κανα-δυό τόνους πίσω, βάλε τετρακίνηση και ευχήσου ο στεγνός χωματόδρομος που θα βρεθείς να μην έχει κλειστές στροφές. Γιατί αν το κάνεις συχνά αποχαιρέτατα τα ημιαξόνια που πλήρωσες!
Μετά απο εξι μήνες συμβίωσης με το Super Select ένα έχω να σου πω.
Αν το ζήσεις δεν πρόκειται να συμβιβαστείς με τίποτα λιγότερο..


ρε παιδια να κανω μια ερωτηση εαν επιτρεπετε.εκτος ισως απο την κινηση σε αμμο που ισως να χρειαστει(?) η super select (βλπ παθητικη τετρκινηση) που αλλου μπορει να χρειαστει πραγματικα?Μην μου πειτε παρκαρισμα με χιονι...
ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΤΑΣ ΘΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ...
Άβαταρ μέλους
maverickman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 689
Εγγραφή: 09 Οκτ 2003, 19:10
Τοποθεσία: Κaλαμαρια Θεσ/νικη

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 29 Ιαν 2007, 23:25

To Navara όπως και πολλά τετρακίνητα στο κέντρο έχει ενα βοηθητικό κιβώτιο ταχυτήτων το οποίο έχει ως επιλογές τη νεκρα(μόνο πίσω κίνηση), την απευθείας μετάδοση της κίνησης και στο μπροστά άξονα(ο μπροστά και ο πίσω άξονας είναι υποχρεωμένει να κινούνται με την ίδια ταχύτητα) και τέλος μετάδοση της κίνησης και στους δυο άξονες με υποπολλαπλασιασμό της μετάδοσης(κοντά).
Το Super Select κέντρο έχει ενα διαφορικό που επιτρέπει στους δυο άξονες να κινούνται με διαφορετική ταχύτητα.Μετά έχει τη δυνατότητα να κλειδώσει το διαφορικό(κάτι ανάλογο του πίσω μπλοκε ή "καρο") και στη συνέχεια να υποπολλαπλασιασει τη σχέση μετάδοσης. Με το Super Select μπορεις να πας με όσα χιλιόμετρα θέλεις χωρίς κανένα πρόβλημα.
Για το πίσω διαφορικό μου ακούγεται πολύ το 75% λογικά θα είναι 25%. Απο εκεί και πέρα καλα θα είναι να βάλεις διαφορικό που να κλειδώνει 100% όταν εσύ το θέλεις.

Φίλε maverickman με την super select κατ'αρχήν μπορείς να κινηθείς με ασφάλεια σε βροχή, λίγο χιόνι και γενικά σε δύσκολες ασφάλτινες κατστάσεις. Ασε που η μόνιμη τετρακίνηση απογειώνει τις ασφάλτινες ικανότητες.
Στα εκτός κομμάτια τώρα όταν θα βρεθείς σε κάποιον πετρώδη στεγνό-σταθερό χωματόδρομο ο οποίος έχει κλειστές στροφές εκτιμας και εσυ αλλα και το τουτ-τουτ σου την ελέυθερη τετρακίνηση. Οι συνθήκες που περιέγραψα δεν είναι φανταστικές όλα τα βουνά τέτοιους δρόμους έχουν εκτός και αν βρέξει. Σε τέτοιες καταστάσεις η πίσω κίνηση δεν είναι οτι καλύτερο γιατι θα χωροπηδάς, θα χαλάς τα λάστιχα και στην τελική δεν θα έχει τις χάρες ενως τετρακίνητου.

Υ.Γ. Επειδη γράφω πολλά για το Suoer Select μη με περάσετε για κανα έμπορο Μεταλλικά Κτίρια φτιάχνω!!
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό saxovts » 29 Ιαν 2007, 23:31

φιλε νικολα......παλι ειμαι μπερδεμενος!!!!ευχαριστω για το κοπο που εγραψες.παντως καποια στιγμη θα καταλαβω το τι διαφορες εχουν τα διαφορικα.εσυ καλα τα εγραψες αλλα το μυαλο μου κολησε!!!!
Άβαταρ μέλους
saxovts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007, 23:14

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 29 Ιαν 2007, 23:38

Έτσι που πας δεν πρόκειται να καταλάβεις! Το Ναβαρα έχει ένα ακόμα σασμαν στο κέντρο ενω το L200 ενα διαφορικό στο κέντρο.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

NISSAN NAVARA 2.5D200 ps vs TOYOTA HILUX 3.0

Δημοσίευσηαπό bull » 30 Ιαν 2007, 00:07

Γειά σας παιδια. Το θεμα ειναι ενδιαφερον κι ειπα να γραψω κι εγω κατι τις... Λοιπόν, το Super Select είναι γνωστο παγκοσμίως (βλέπε fora εξωτερικού κλπ.) οτι ειναι απο τις πιο εξελιγμενες μεταδοσεις που υπαρχουν, οπότε οτι και να λεμε αυτο δεν αλλαζει. Οταν λεμε οτι ενα τετρακινητο αυτοκινητο παει καλύτερα πχ. στην ασφαλτο απο ενα με μονο πισω ή μπρος κινηση μιλάμε πάντα για μεταδόσεις τετοιου τυπου και οχι για την τετρακινηση χωρις κεντρικό διαφορικό που εχουν καποια 4χ4, η οποια -οπως πολυ σωστα γραφει ο NIKOLAS_L200- δεν επιτρεπει στους δυο αξονες να κινηθούν με διαφορετικη ταχύτητα με αποτέλεσμα μεσα σε μια στροφη το αμαξι να "κουρδιζει". Σε πχ. ολισθηρό οδοστρωμα με αρκετή ταχύτητα μπορω να πω οτι η συμπεριφορα του αυτοκινήτου μαλλον χαλάει... (στις στροφες πάντα). Τωρα όσον αφορά την ανάλυση του EAGLE 2 για τους κινητηρες δεν μπορω να συμφωνήσω σε όλα. Ολα καλα για ροπές κλπ. αλλα όταν μπαινει στη μέση η παράμετρος τουρμπινα όλα αλλάζουν. Μπορέις απο λιγότερα κυβικά να έχεις περισσότερη ροπη και άλογα αλλα όσο μεγαλωνεις το μέγεθος της τουρμπίνας έρχονται τα άλογα αλλα αλλαζει και ο τροπος που αυτα αποδίδονται (ειναι το περίφημο turbo lag). H Nissan σε σχεση με τους άλλους δεν ανακάλυψε την Αμερική ούτε στο Νavara απ' ότι ξερω τουλαχιστον εφαρμόστηκε καμμια επαναστατικη καινοτομία. Απλώς η ίδια επέλεξε να βγάλει απο 2500 cc πολλα άλογα, εις βαρος όμως του τροπου απόδοσης. Προχθές ήμουν σε Navara 174ps με φίλο που το αγόρασε πριν 2 μήνες (ειχε πριν L200 το προηγούμενο) και σχολιάζαμε αυτό ακριβώς: την μειωμένη -για diesel- γραμμικότητα του κινητήρα. Επίσης παραπονιόταν για την μειωμένη ευελιξία του. Απο δύναμη όμως πολύ.
Σταματώ γιατί νομίζω ότι θα σας κουράσω. Παντως το αμάξι ειναι όντως καλό. Απο κει και πέρα ειναι τι θέλει κανείς.
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 30 Ιαν 2007, 00:30

Ας κάνω και εγώ μια προσπάθεια να εξηγήσω το Super Select.
Να πω κατ' αρχήν ότι όπως και ο Νικόλας δεν το αλλάζω με τίποτα.
Είναι το πλέον εξελιγμένο σύστημα 4κίνησης και για κάθε κατάσταση έχεις τον ιδανικό τρόπο κίνησης.

Συγκεκριμένα:

Είσαι στην άσφαλτο και κινείσαι απλά και χαλαρά? Πας με πίσω κίνηση για οικονομία (2Η το λέει στο Super Select).
Θέλεις να κινηθείς γρήγορα σε στροφές χωρίς να μαζεύεις τον κώλο κάθε τρεις και λίγο? Βάζεις 4Η (4κίνηση με ελεύθερο το κεντρικό διαφορικό) και το αμάξι πάει τρένο (με το Navara δεν έχεις αυτήν την επιλογή)
Βρέχει και θέλεις καλό κράτημα? Πάλι 4Η

Εκτός δρόμου.......

Σκληρό έδαφος με χώμα-πέτρες? Μπορείς να πας πισωκίνητος αλλά δεν θα έχεις καλό κράτημα και αν έχει και ανηφορικές στροφές θ' αρχίσεις τα σπιναρίσματα. Βάζεις 4Η και ξενοιάζεις.
Βρίσκεις λάσπες (πολλές έτσι όχι λίγες)? Συνήθως περνάς και με 4Η, αλλά καλύτερα να μπλοκάρεις το κεντρικό διαφορικό για να περάσεις πιο άνετα, 4HLc το λέει. (αυτή είναι ισοδύναμη με την 4κίνηση του Navara)
Τώρα για τα αργά (4LLc το λέει) δε χρειάζεται να πω κάτι. Πάει με κλειδωμένο το κεντρικό διαφορικό και είναι ίδια συμπεριφορά με το Navara.

Το επιπλέον δηλαδή είναι το 4Η το οποίο στην πράξη το χρησιμοποιείς περισσότερο απ' όλα αφού το βάζεις και εντός και εκτός δρόμου σε όλες τις καταστάσεις (εκτός από τα δύσκολα off road κομμάτια). Προφανώς δεν μπορείς να κάνεις το ίδιο με την 4κίνηση του Navara.
Πω πω.... πολλά έγραψα

PS. Φίλε Maverickman δεν είναι παθητική η 4κίνηση του Super Select. Είναι μόνιμη.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό EAGLE2 » 30 Ιαν 2007, 01:08

Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΠΟΛΛΑ ΟΣΩΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΑ ΑΛΟΓΑ ΚΑΙ ΤΗ ΡΟΠΗ ΤΟΥ ΤΣΙπαρισμενο η μη χωρις να ζοριζεται υπερβολικα αλλα η γραμμικοτητα της παραγομενης ροπης εξαρταται πανω απ' ολα με το "μαμισιο κουρδισμα απο κατασκευης" σιγουρα το navara δεν εχει οτι καλυτερο στην καμπυλη ροπη!! Γιατι?? Γιατι η μεγιστη ροπη του παραγεται σε ενα συγκεκριμενο φασμα στροφων και οχι σε ενα ευρος στροφων οπου πρακτικα ενας ανθρωπος θα προσπαθουσε σε μια δυσκολη στιγμη να κρατησει το αμαξι στη λασπη ακριβως στις 2000 στροφες και που πρακτικα ειναι πολυ δυσκολοτερο σε ενα σαθρο εδαφος απο το να εχεις το περιθωριο σε ενα μεγαλο ευρος οπως π.χ απο 1400-3600!
Ομως μην σας ξεγελαει η καμπυλη, αυτο που πραγματικα εχει σημασια ειναι η τιμες της ροπης σε καθε αριθμο στροφων!!
Δηλαδη αν στις 2000 βγαζω 500nm ,στις 1400 βγαζω 350nm, και στις 3600 πεφτω παλι στα 400nm αυτο σημαινει οτι ο μεσος ορος ροπης στο ευρος στροφων 1400-3600 ειναι νε μεν πιο ανωμαλος και διασπαρτος οταν τον παρουσιαζεις σε μια καμπυλη αλλα πολυ πιο αποδοτικοτερος απο το μεσο ορο που επικρατει στη σταθερη καμπυλη τροχιας για αυτο το ευρος εστω κιαν διατηρηται συνεχεια ο ιδια!! π.χ (HILUX 330ΝΜ 1400-3600).
Αυτο τι δειχνει?? Οτι για να επιτυχεις ροπη σταθερης καμπυλης σε μεγαλο ευρος στροφων σιγουρα κοβεις μεγαλο κομματι ροπης απο τη μεγιστη που θα μπορουσες να χες σε μια μοναδικη θεση!!! ΔΙΑΛΕΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΕΡΝΕΤΕ!!!!!!
Άβαταρ μέλους
EAGLE2
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: 25 Ιαν 2007, 12:17

Δημοσίευσηαπό bull » 30 Ιαν 2007, 08:56

EAGLE2 έγραψε:Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΠΟΛΛΑ ΟΣΩΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΑ ΑΛΟΓΑ ΚΑΙ ΤΗ ΡΟΠΗ ΤΟΥ ΤΣΙπαρισμενο η μη χωρις να ζοριζεται υπερβολικα αλλα η γραμμικοτητα της παραγομενης ροπης εξαρταται πανω απ' ολα με το "μαμισιο κουρδισμα απο κατασκευης" σιγουρα το navara δεν εχει οτι καλυτερο στην καμπυλη ροπη!!

Φίλε Eagle 2, αυτό λέω κι εγώ. Ενα αυτοκίνητο τούρμπο, πριν η τουρμπινα "σηκώσει" πίεση ειναι ατμοσφαιρικό. Τωρα το πως είναι ρυθμισμένο σαν ατμοσφαιρικό καθορίζει και την συμπεριφορά του όταν τουρμπίσει. Αν είναι ρυθμισμενο στο να βγαλει άλογα (=η ροπή πάει ψηλότερα) τότε όταν τουρμπίσει θα βγαλει περισσοτερα άλογα μεν αλλα το turbo lag είναι εμφανέστερο. Αν ειναι ρυθμισμένο με έμφαση στο να βγει ροπή απο πολυ χαμηλα και ομαλά τοτε βγάζεις λιγότερα άλογα μεν αλλα η γρμμικότητα του συνόλου είναι καλύτερη. Ενα κλασσικό παραδειγμα είναι το Audi A3T. Οποιος το έχει οδηγησει σχεδόν δεν καταλαβαίνει ότι το αυτοκίνητο είναι turbo. Αυτός (+την αξιοπιστία) είναι και ο λόγος που άλλες εταιρείες επιλέγουν να χρησιμοποιήσουν περισσότερα κυβικά - θελουν να εκμεταλευτούν την καλύτερη ροπή που φυσιολογικα έχει ένας 3λιτρος κινητήρας πολύ χαμηλά, πριν μπει η τουρμπίνα. Αυτό σε συνδυασμο με μια μικρότερη ελαφρώς τουρμπίνα που στροφάρει πολύ πιο εύκολα στίς χαμηλές στροφές που τα καυσαέρια είναι λιγότερα, μας δίνει πολύ καλύτερη γραμμικότητα. Καλά, θα μου πείτε, και τι με νοιάζει εμένα, εγώ θέλω γκάζιααααα!!! Μαλιστα. Κανένα πρόβλημα όσο κινείσαι στην άσφαλτο και εκτός δεν ζητάς δύσκολα πράγματα. Αν όμως κινείσαι αρκετά εκτός σε πιό δύσκολα κομμάτια που απαιτέιται ροπή πολύ χαμηλά και ΓΡΑΜΜΙΚΟΤΗΤΑ τότε εχεις πρόβλημα. Αυτά που γράφω δεν τα γράφω γιατί έτσι άκουσα κάπου, σε κάποιο μηχανικό κλπ. αλλα γιατι τυχαίνει να έχω κολλητο φίλο έναν απο τους καλύτερους βελτιωτές στην Ελλαδα και μιάς και αυτο τον καιρό μετατρέπω με αυτόν το τζιπάκι μου σε turbo τα συνάντησα όλα αυτά στην πράξη. Οσον αφορα στην καμπύλη ροπης τα πράγματα είναι ξεκάθαρα: αν κινείσαι αρκετα εκτός δρόμου και σε ενδιαφέρει η απόδοση εκεί, η γραμμικότητα της καμπύλης ειναι αυτή που είναι πιο σημαντική. Θέλουμε το αμάξι να μοιάζει όσο πιό πολύ γινεται ατμοσφαιρικό.
Τα του καίσαρος τω καίσαρι όμως: Το Navara εντός δρόμου είναι το καλύτερο, εκτός όχι...
Φιλικά
Τάκης
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

Δημοσίευσηαπό maverickman » 30 Ιαν 2007, 09:45

Pajerinho έγραψε:Ας κάνω και εγώ μια προσπάθεια να εξηγήσω το Super Select.
Να πω κατ' αρχήν ότι όπως και ο Νικόλας δεν το αλλάζω με τίποτα.
Είναι το πλέον εξελιγμένο σύστημα 4κίνησης και για κάθε κατάσταση έχεις τον ιδανικό τρόπο κίνησης.

Συγκεκριμένα:

Είσαι στην άσφαλτο και κινείσαι απλά και χαλαρά? Πας με πίσω κίνηση για οικονομία (2Η το λέει στο Super Select).
Θέλεις να κινηθείς γρήγορα σε στροφές χωρίς να μαζεύεις τον κώλο κάθε τρεις και λίγο? Βάζεις 4Η (4κίνηση με ελεύθερο το κεντρικό διαφορικό) και το αμάξι πάει τρένο (με το Navara δεν έχεις αυτήν την επιλογή)
Βρέχει και θέλεις καλό κράτημα? Πάλι 4Η

Εκτός δρόμου.......

Σκληρό έδαφος με χώμα-πέτρες? Μπορείς να πας πισωκίνητος αλλά δεν θα έχεις καλό κράτημα και αν έχει και ανηφορικές στροφές θ' αρχίσεις τα σπιναρίσματα. Βάζεις 4Η και ξενοιάζεις.
Βρίσκεις λάσπες (πολλές έτσι όχι λίγες)? Συνήθως περνάς και με 4Η, αλλά καλύτερα να μπλοκάρεις το κεντρικό διαφορικό για να περάσεις πιο άνετα, 4HLc το λέει. (αυτή είναι ισοδύναμη με την 4κίνηση του Navara)
Τώρα για τα αργά (4LLc το λέει) δε χρειάζεται να πω κάτι. Πάει με κλειδωμένο το κεντρικό διαφορικό και είναι ίδια συμπεριφορά με το Navara.

Το επιπλέον δηλαδή είναι το 4Η το οποίο στην πράξη το χρησιμοποιείς περισσότερο απ' όλα αφού το βάζεις και εντός και εκτός δρόμου σε όλες τις καταστάσεις (εκτός από τα δύσκολα off road κομμάτια). Προφανώς δεν μπορείς να κάνεις το ίδιο με την 4κίνηση του Navara.
Πω πω.... πολλά έγραψα

PS. Φίλε Maverickman δεν είναι παθητική η 4κίνηση του Super Select. Είναι μόνιμη.


Σαν να καταλαβα κατι.Ευχαριστω panjerino...
ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΤΑΣ ΘΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ...
Άβαταρ μέλους
maverickman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 689
Εγγραφή: 09 Οκτ 2003, 19:10
Τοποθεσία: Κaλαμαρια Θεσ/νικη

Δημοσίευσηαπό EAGLE2 » 30 Ιαν 2007, 10:42

ΝΑΙ σωστο κι αυτο, αν και ειμαι 90% σιγουρος οτι το 200αρι βγαζει στις 1400 οπου το HILUX ΒΓΑΖΕΙ μεγιστη ροπη ,αρκετη περισσοτερη χωρις ομως αυτο να ακυρωνει το πλεονεκτημα της επιπεδης καμπυλης!!
Εχω ομως την πεποιηθηση οτι πανω απο ολα ειναι το κουρδισμα απο τη μαμα εταιρεια καθως και πληθος τεχνολογικων κενοτομιων, για παραδειγμα το navara εχει τurbo μεταβλητης γεωμετριας το οποιο αρπαζει οσο μπορει χαμηλοτερα και τα παραμικρα καυσαερια απο διαφορες τροχιες μια τεχνολογια που ενσωματωθηκε μονο στο τελευταιο hilux!
Παντως πιστευω γενικα οτι το navara θα υπερισχυε των ανταγωνιστων του σε εναν μεικτο αγωνα με ταχυτητα, αντοχη και δυσκολα περασματα με τον καταλληλο εξοπλισμο παντα με την ιδια λογικη που υπερισχυει το MITSUBISHI EVO του κατα τα αλλα πολυ ανωτερου πετραιλεοκινητου TOUAREG ΣΤΟ ΡΑΛΛΥ ΠΑΡΙΣΙ-ΝΤΑΚΑΡ και που κτι τετοιο συνεβει και φετος!!!
Άβαταρ μέλους
EAGLE2
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: 25 Ιαν 2007, 12:17

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 10 επισκέπτες