Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

NISSAN NAVARA 2.5D200 ps vs TOYOTA HILUX 3.0

Δημοσίευσηαπό Tsounts » 06 Αύγ 2011, 17:59

Ναι, σίγουρα φταίνε και τα ζαντολάστιχα που έχω αυτή την στιγμή αλλά και με τα μανίσια ελαστικά υπήρχαν σημεία σε άμμο στα οποία ήταν καλύτερα με τα αργά παρά με την γρήγορη σχέση. Είναι λίγο υποκειμενικό το θέμα. Όσο είσαι σε κίνηση πας και με τα γρήγορα, αν σταματήσεις όμως.... :)

Ίσως όταν αλλάξω ελαστικά στο μέλλον να βάλω 265/70R17 αλλά από την άλλη το 285 έχει άλλη χάρη.

Τα BF είναι πολύ ανθεκτικά λάστιχα και αξίζουν δοκιμής στα σίγουρα, είναι μια από τις αγαπημένες επιλογές πολλών οδηγών σε Α/Τ πατούμενα. Έχουν και καλή απόδοση στο χιόνι αλλά σε πολλή λάσπη μπουκώνουν.
Άβαταρ μέλους
Tsounts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: 07 Μάιος 2008, 05:54
Τοποθεσία: Kalamaria, Thessaloniki

N

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 06 Αύγ 2011, 19:45

Τελως παντων η ενοτητα λεγεται NAVARA VS HILUX , εσεις τι λετε πιο ειναι το καλυτερο για ολα , και για δουλεια αλλα και για ταξιδι ?
Εγω παντως πιστευω οτι το NAVARA ειναι πιο σκληροτραχηλο , απλα το HILUX ειναι ελαφρυτερο και καλυτερο εκτος δρομου λογω γεωμετριας και σχεδιασης !!!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Δημοσίευσηαπό Tsounts » 07 Αύγ 2011, 08:19

Ναι, όντως, της βγάλαμε λίγο τα μάτια της ενότητος! χαχαχαα

Τα Toyota έχουν πολύ καλό όνομα και δεν νομίζω ότι είναι τυχαίο αλλά δεν έχει τύχει να οδηγήσω κάποιο.
Βασικά όταν ήταν να αλλάξω αυτοκίνητο ήθελα να πάρω Hilux αλλά η αντιπροσωπεία της Toyota δεν έπαιρνε το παλιό μου D22 οπότε πήγα στην Nissan και πήρα το D40 το οποίο μέχρις στιγμής δεν έχει παρουσιάσει προβλήματα.
Ένα πράγμα που μ'αρέσει στα Hilux/Tornado, πέραν της καλής τους αξιοπιστίας, είναι ότι με ένα κιτ ανάρτησης γίνονται ψηλότερα από τα Nissan αλλά παραδόξως δεν έχω δει κανένα πειραγμένο.

Είναι κρίμα που τα νέα pickup βγαίνουν σχετικά χαμηλά από την μάνα τους, που είναι οι παλιές καλές εποχές που τα Toyota και τα Nissan/Datsun φορτηγάκια είχαν μπρος πίσω άξονες? Μακάρι να φτιάχναν κάτι τέτοιο και σήμερα.

Προσωπικά μου αρέσουν όλα τα pickup.
Άβαταρ μέλους
Tsounts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: 07 Μάιος 2008, 05:54
Τοποθεσία: Kalamaria, Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό JOHNVOR » 07 Αύγ 2011, 09:08

Tsounts έγραψε:Ναι, όντως, της βγάλαμε λίγο τα μάτια της ενότητος! χαχαχαα

Τα Toyota έχουν πολύ καλό όνομα και δεν νομίζω ότι είναι τυχαίο αλλά δεν έχει τύχει να οδηγήσω κάποιο.
Βασικά όταν ήταν να αλλάξω αυτοκίνητο ήθελα να πάρω Hilux αλλά η αντιπροσωπεία της Toyota δεν έπαιρνε το παλιό μου D22 οπότε πήγα στην Nissan και πήρα το D40 το οποίο μέχρις στιγμής δεν έχει παρουσιάσει προβλήματα.
Ένα πράγμα που μ'αρέσει στα Hilux/Tornado, πέραν της καλής τους αξιοπιστίας, είναι ότι με ένα κιτ ανάρτησης γίνονται ψηλότερα από τα Nissan αλλά παραδόξως δεν έχω δει κανένα πειραγμένο.

Είναι κρίμα που τα νέα pickup βγαίνουν σχετικά χαμηλά από την μάνα τους, που είναι οι παλιές καλές εποχές που τα Toyota και τα Nissan/Datsun φορτηγάκια είχαν μπρος πίσω άξονες? Μακάρι να φτιάχναν κάτι τέτοιο και σήμερα.

Προσωπικά μου αρέσουν όλα τα pickup.

http://www.youtube.com/watch?v=aZF8N9NItHI
Για αυτο φιλε tsounts δεν γινονται οπως παλια. Ναι τα toyota φαινονται ψηλοτερα. Και το λεω γιατι ειναι λες και εχουν bodylift.
Φυσικα τα αυτοκινητα δεν φτιαχνονται οπως παλια. Αν θες αξονες μπρος πισω σαν και μενα, θα κανεις αυτο που εκανα και εγω, θα παρεις κατι αναλογο(εγω ενα patrol)και θα κανεις ολα οσα θες.
Τα πικ απ σημερα κανουν αυτο που υστερουσαν ολα τα παλια.
Ειναι πολυ πιο ανετα στην οδηγηση, ασφαλες και γρηγορα. Παλια ειχες η επαγγελματικο ή τζιπ. Τωρα οι διαφορες εχουν εξαλειψει.
Θυμαμαι το 1999 δεν ηθελα να ακουσω για πετρελαιο.Που να κουνησουν τα 85 αλογα που ειχε η μαζντα τοτε και 105 η νισσαν. Τοτε πηρα το 2600 βενζινη με τα 125 αλογα τοτε που ηταν αρκετα πιο σβελτο απο ολα τα αλλα.
Οι καιροι αλλαξαν, το εν λογω οχημα ηταν επικυνδυνο με λιγο παλια λαστιχα τοτε. Σε σβουριζε στο βρεγμενο μεχρι να πεις κιχ και με ταχυτητες πολυ μικρες. Τωρα εχουμε αυτοκινητα με coilover μπροστινες αναρτησεις και ενα αυτοκινητο με 40+κιλα ροπης που οδηγειται πανευκολα παντου χωρις να εισαι drift master.
Άβαταρ μέλους
JOHNVOR
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: 18 Ιουν 2009, 09:43
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

ν

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 07 Αύγ 2011, 09:10

Και μενα μου αρεσουν ολα , ειναι λαχταριστα !
Ποσα χιλιομετρα εχει το D40 σου ? κανενα απολυτως προβλημα εχεις ? ακουω για καπακια , συμπλεκτες , διαφορικα κτλ ,αλλα δεν βλεπω τιποτα !!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Δημοσίευσηαπό Tsounts » 07 Αύγ 2011, 14:28

47,000km έχει το δικό μου με τα 171 άλογα και είναι στο τέταρτο του έτος, το χρησιμοποιώ μόνο εκτός πόλης για ταξίδια και φυσικά για κυνήγι και βόλτες στην φύση. Ευτυχώς δεν έχει βγάλει κανένα πρόβλημα μέχρι τώρα, μόνο μια φυσούνα από το μπρος δεξί ημιαξόνιο χρειάστηκε να αλλάξω γιατί κάπου την έσκισα (δεν φταίει το αμάξι). Αυτό που δεν μ'αρέσει, για ένα όχημα των 30000 ευρώ, είναι τα ευαίσθητα πλαστικά στο εσωτερικό.
Κατά τ'άλλα είναι βολικό αυτοκίνητο, χωράει 5 άτομα και ένα κάρο πράγματα και μπορεί να σε πάει σε ένα σωρό μέρη.

Του πατέρα μου το D40 είναι με τα 174 άλογα (single cab) και του αλλάξαμε συμπλέκτη την προηγούμενη βδομάδα αλλά το έχει περίπου 6 χρόνια με 79,000km και το σκίζει τον χειμώνα όταν πάει για κυνήγι. Το συγκεκριμένο είχε βγάλει κάτι θεματάκια στην αρχή με τα πίσω ημιαξόνια και το πίσω διαφορικό τα οποία του τα άλλαξαν στην εγγύηση και έκτοτε δεν μας έχουν ξανααπασχολήσει. Πρέπει να σημειωθεί όμως ότι ήταν από τα πρώτα μοντέλα που είχαν κυκλοφορήσει τα οποία συνήθως βγάζουν θέματα τα οποία βελτιώνονται στην συνέχεια.

Να μην ήταν τόσο ακριβά! Α ρε Ελλάδα με τους φόρους και τα τελωνεία σου! Αλήθεια γιατί μόνο οι επαγγελματίες και οι αγρότες μπορούν να χαίρονται αυτά τα οχήματα ενώ στην Αμερική (και πιθανώς και αλλού) μπορεί να πάρει ο κάθε ιδιώτης ένα διπλοκάμπινο.
Άβαταρ μέλους
Tsounts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: 07 Μάιος 2008, 05:54
Τοποθεσία: Kalamaria, Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό NAVARA190ps » 08 Αύγ 2011, 19:16

λοιπον φιλε johnvor. επικοινωνησα με την nissan ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ στην θεσ/νικη και το τμημα του service. τους ρωτησα για το καινουριο το navara με τα 190ps. ειναι προγραμμα αυτο που φoραει? και μου λεει πως οχι. δεν μ'ενδιαφερει ποσο κοστιζει αρκει να το κανω ιδιο. και μου λεει πως ειναι τουρμπινα. αλλα περιφερειακα εχει επανω του? λεει οχι. το κλεινω. επειδη δεν με καλυψε ή δεν ακουσα αυτο που ηθελα. ετσι αποφασισα να παρω σε μια αλλη αντιπροσωπεια. ψαχνω και διαλεγω την nissan ΚΟΒΕ και το service ΖΑΧΑΡΙΑΔΗΣ. ρωταω για το καινουριο το navara με τα 190ps. αλλα θελω να μου απαντησεις χωρις υπεκφυγες. μου λεει ενταξει. του λεω ειναι προγραμμα ή εχει μεγαλυτερη τουρμπινα? οχι ειναι προγραμμα αλλα και με συνδιαστηκα περιφερειακα. παθαινω το πρωτο σοκ. μα η nissan ανακοινωνει πως εχει μεγαλυτερη τουρμπινα. επειδη μου το ζητησες θα σου πω..... η nissan για θεμα marketing πλασαρει στην αγορα το navara πως εχει μεγαλυτερη τουρμπινα. εσυ οταν ακουσες οτι εχει μεγαλυτερη τουρμπινα δεν εντυπωσιαστηκες? του λεω πως ναι! ειδες ειναι απλο. δηλαδη τι εχει επανω του? πρωτον εχει φιλτρο ελευθερας για περισσοτερο αερα. δευτερον εχει sport καταλυτη για να αποδιδει καλυτερα. τριτον εχει ανοιξει η downpipe και η τουρμπινα εχει ανοχη. ετσι θα ακουγεται περισσοτερο η τουρμπινα και θα εχει δυναμη χαμηλα. οσο για το προγραμμα αυτο ειναι υποθεση της nissan. και με τα 230ps τι γινεται? για τα 230ps που αναβαθμιζεται ο κινητηρας αναλαμβανει η downpipe.
Τελευταία επεξεργασία από NAVARA190ps και 09 Αύγ 2011, 00:49, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
NAVARA190ps
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 19 Ιούλ 2011, 21:46
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Ν

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 08 Αύγ 2011, 19:53

Ειδες που σου τα λεγα ???
Δηλαδη το εχουν κυκλοφορησει το προγραμμα με τα 230 στα 2500 κυβικα του νεου ΝAVARA 190 ?
Kαλα ποσα ποια αλογα μπορει να βγαλει αυτο το ερμο το μοτερ , ειδα μετατροπες και σε 250 !!!!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Re: Ν

Δημοσίευσηαπό NAVARA190ps » 08 Αύγ 2011, 21:20

μα δεν μου ειπες τιποτα απο ολα αυτα. εσυ ειπες οτι εχει βαλει μεγαλυτερο τουρμπο και ιντερκουλερ. και απο οτι βλεπεις δεν ισχυει τιποτα απο ολα οσα ειπες. εγω σου ειπα οτι το ιδιο το μοτερ που εχουμε μπορει να παει μεχρι εκει. και χωρις παραλληλο εγκεφαλο. και ακομα παραπανω.. τωρα φιλε shadow με πιστευεις?
Άβαταρ μέλους
NAVARA190ps
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 19 Ιούλ 2011, 21:46
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

N

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 09 Αύγ 2011, 05:43

Δεν σου ειπα οτι εχει μεγαλυτερο turbo ή intercooler , αυτο που σου ειπα ειναι οτι εχει διαφορετικο turbo και εισαγωγη πιο ενισχυμενη , αυτο φαινεται κι ολας οπτικα !
Αλλα δεν καταλαβω πως ειναι δυνατον να παει το δικο μας μοτερ εκει .....ΠΡΕΠΕΙ δηλαδη να αλλαξουμε περιφερειακα και προγραμμα ? Ε τοτε ενταξει χαιρω πολυ αν αλλαξεις ολο το αυτοκινητο ευκολο ειναι , αλλα και σε αυτην την περιπτωση δεν υπαρχουν αλλαγες εσωτερικα της μηχανης σε μεταλλα ,καπακια κτλ ?
απο που το συμπερανες αυτο , και γιατι δεν εχεις αλλαξει ακομα το nickname σου σε NAVARA 171 !!!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Δημοσίευσηαπό JOHNVOR » 09 Αύγ 2011, 07:31

NAVARA190ps έγραψε:λοιπον φιλε johnvor. επικοινωνησα με την nissan ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ στην θεσ/νικη και το τμημα του service. τους ρωτησα για το καινουριο το navara με τα 190ps. ειναι προγραμμα αυτο που φoραει? και μου λεει πως οχι. δεν μ'ενδιαφερει ποσο κοστιζει αρκει να το κανω ιδιο. και μου λεει πως ειναι τουρμπινα. αλλα περιφερειακα εχει επανω του? λεει οχι. το κλεινω. επειδη δεν με καλυψε ή δεν ακουσα αυτο που ηθελα. ετσι αποφασισα να παρω σε μια αλλη αντιπροσωπεια. ψαχνω και διαλεγω την nissan ΚΟΒΕ και το service ΖΑΧΑΡΙΑΔΗΣ. ρωταω για το καινουριο το navara με τα 190ps. αλλα θελω να μου απαντησεις χωρις υπεκφυγες. μου λεει ενταξει. του λεω ειναι προγραμμα ή εχει μεγαλυτερη τουρμπινα? οχι ειναι προγραμμα αλλα και με συνδιαστηκα περιφερειακα. παθαινω το πρωτο σοκ. μα η nissan ανακοινωνει πως εχει μεγαλυτερη τουρμπινα. επειδη μου το ζητησες θα σου πω..... η nissan για θεμα marketing πλασαρει στην αγορα το navara πως εχει μεγαλυτερη τουρμπινα. εσυ οταν ακουσες οτι εχει μεγαλυτερη τουρμπινα δεν εντυπωσιαστηκες? του λεω πως ναι! ειδες ειναι απλο. δηλαδη τι εχει επανω του? πρωτον εχει φιλτρο ελευθερας για περισσοτερο αερα. δευτερον εχει sport καταλυτη για να αποδιδει καλυτερα. τριτον εχει ανοιξει η downpipe και η τουρμπινα εχει ανοχη. ετσι θα ακουγεται περισσοτερο η τουρμπινα και θα εχει δυναμη χαμηλα. οσο για το προγραμμα αυτο ειναι υποθεση της nissan. και με τα 230ps τι γινεται? για τα 230ps που αναβαθμιζεται ο κινητηρας αναλαμβανει η downpipe.

Mισο λεπτο γιατι καπου μπερδευτηκαμε. Εννοειται οτι με αλλο βελτιωμενο προγραμμα στον εγκεφαλο το ναβαρα βγαζει οχι 190 αλλα 230 αλογα. Με τα ιδια περιφερειακα. Το θεμα ειναι αλλο,η νισσαν δεν εχει βγαλει ποτε τετοιο προγραμμα. Το εχουν κανει μονο μερικοι βελτιωτες. Στην Ελλαδα κανενας.
Συμφωνουμε σε αυτο;
Τωρα ,σου ειπα να ρωτησεις να βαλουμε το προγραμμα του 190αρι σε 175αρι ή σε 171. Αυτο σου ειπα οτι δεν το εχει το προγραμμα καμια Νισσαν δικια μας ουτε τα κεντρικα. Ο προγραματισμος ειναι απο το εργοστασιο και δεν γινεται με κανενα οργανακι obd που εχουν τα δικα μας συνεργεια.Αν ειναι οντως θεμα μαρκετινγκ το οτι βαλανε μεγαλυτερη τουρμπινα δεν το ξερω. Μονο αν παρω στα χερια μου μια θα σου πω.
Άβαταρ μέλους
JOHNVOR
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: 18 Ιουν 2009, 09:43
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Δημοσίευσηαπό JOHNVOR » 09 Αύγ 2011, 07:34

NAVARA190ps έγραψε: οσο για το προγραμμα αυτο ειναι υποθεση της nissan. και με τα 230ps τι γινεται? για τα 230ps που αναβαθμιζεται ο κινητηρας αναλαμβανει η downpipe.

Εδω σε εχασα. Τι εννοεις;
Άβαταρ μέλους
JOHNVOR
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: 18 Ιουν 2009, 09:43
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 09 Αύγ 2011, 08:06

ΕΓΩ δεν ειπα τιποτα για downpipe , εγω απλα ρωτησα αν στο 190αρι εχουην βγαλει παραλληλο εγκεφαλο στα 230 και τον σπονασαρουν με το 190αρι στην εδω αντιπροσωπεια !!!
Για αλλες εταιριες ναι το ξερω οτι εχουν βγαλει εγκεφαλους για το 190 !
ΑΛΛΑΞΤΕ ΟΛΑ ΤΑ NICKNAME ΣΑΣ ,σε 133 !!!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Δημοσίευσηαπό bull » 09 Αύγ 2011, 21:29

Συγνώμη για την παρέμβαση, αλλά άμα νομίζει κανείς ότι οι περισσότεροι μηχανικοί -ειδικά στις αντιπροσωπείες- γνωρίζουν όλες αυτές τις διαφορές που λέτε, για downpipe, μέγεθος turbo, πολλαπλη εισαγωγής κλπ, τότε κανει μάλλον λάθος. Τα συνεργεια αυτά είναι service και επισκευές. Τίποτα άλλο. Κι εδώ που τα λέμε δεν είναι υποχρεωμένοι να τα ξέρουν. Πάντα υπάρχει καποιος γάτος που ξέρει αλλά πρέπει να βρείς ποιός είναι.
Τώρα εγώ Nissan δεν έχω, αλλά νομίζω ότι αυτό που λέι ο JHONVOR είναι το πιο πιθανό. Το πρόγραμμα είναι άλλου βελτιωτή και πιθανόν να το έχει υιοθετήσει η Νισσαν Ελλάς με την έγκριση της μαμάς. Έχει ξαναγίνει (πχ. OPEL). Απ' ότι ξέρω εγώ οι περισσότεροι ιαπωνικοί εγκεφαλοι δεν παίρνουν πρόγραμμα παρα μόνο ότι μπεί στο εργοστάσιο.


ΥΓ. Ρε SHADOW καλοκαίρι κι αντί να κυνηγάς τα αγαπημένα σου θηράματα (τουρίστριες) κάθεσαι και γράφεις εδώ? χαχαχα πας κι εσύ, αγάπησες μου φαίνεται και τώρα δουλεύει παντόφλα. (Και μην μου πείς οτι στην Κρητη δεν δουλευει η παντόφλα γιατί ξέρεις ότι είναι ψέμα...) :P
PAJERO 2.6L TURBO EFI
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

N

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 10 Αύγ 2011, 08:55

Αλλα ρε παιδια παρτε τηλεφωνο και ρωτηστε ποιος στην οργη εφτιαξε αυτο το προγραμμα ...ετσι για να ξερουμε τι γινεται .......
Σταματα bull γιατι ολες με θελουνε ...αυτο ειναι το προβλημα μου , ερχομαι εδω για να ξεκουραστω λιγακι ...ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ !!!!
Οσο για παντοφλες εγω μονο με πετσινα αρβυλα καταλαβαινω ...και θελω να με κλοτσανε...μου αρεσουν αυτα !
Για αυτο απολαυσα και τη θητεια μου στο στρατο !!! :wink: :wink: :wink:
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot]. Υπάρχουν 8 επισκέπτες