Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

NISSAN NAVARA 2.5D200 ps vs TOYOTA HILUX 3.0

n

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 20 Ιούλ 2011, 22:38

Καλα ρε φιλε , εσυ πιο NAVARA εχεις τελικα το 174 και σου το εκαναν 190 ?
Πως που ποτε και γιατι και με τι ?
Και τα 200 πως δουλευουνε δηλαδη ?
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Re: n

Δημοσίευσηαπό NAVARA190ps » 20 Ιούλ 2011, 23:55

Φιλαρακι να σου πω την αληθεια για τα 200 δεν ξερω αλλα και ουτε με ενδιαφερει πως δουλευουν. Γιατι? Πολυ απλα ακουστηκαν παρα πολλα για τεχνικα προβληματα. Οσο για το δικο μου. Ειναι το facelift με τα 171 ps. Και μου αλλαξανε την χαρτογραφηση. Εκαναν επαναπρογραμματισμο του εγκεφαλου και βαλανε το προγραμμα με τα 190 ps. Για πολυ καλυτερη κατανομη της ροπης και μειωμενη καταναλωση καυσιμου. Τωρα θα μου πεις με τα 10 λιγοτερα αλογα δεν θα βγαλει καποιο μηχανικο προβλημα? Να αναλογιστεις οτι ειναι εργοστασιακο και το πουλανε ετσι παγκοσμιος. Στην πραγματικοτητα να ξερεις οτι απο δυναμομετρησεις που κανανε το βρηκαν στα 197 ps με 201 ps. H αποκληση ηταν πολυ μικρη μεταξυ τους. Εσυ το εκανες απο 174ps σε 200ps? Απο προβληματα? Απο καταναλωση? Τι λεει?
Άβαταρ μέλους
NAVARA190ps
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 19 Ιούλ 2011, 21:46
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

n

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 21 Ιούλ 2011, 08:22

Κοιτα τι εγινε σε μενα !!
Εγω το εχω μετατρεψει απο τα 174 σε 200 ! Δεν εχω κανενα προβλημα μεχρι τωρα ! Ομως καποια μερα μου αλλαξαν τη χαρτογραφηση και μου περασαν ενα προγραμμα με ενα κοκκινο pad που εγραφε NISSAN και φορτωσαν ενα αλλο προγραμμα μεσα !! Μετα απο αυτο το αμαξι βελτιωθηκε κατακορυφα στις χαμηλες και νεκρες στροφες και στα ξεκινηματα ,και συνεχιζει ετσι κι αλλιως να βγαζει 200 αλογα ψηλα ! Εσενα αυτο εκαναν ? εμενα αυτο το εκαναν πριν απο 2 χροννια ομως ! Εσενα σου ειπαν οτι αυτο το προγραμμα ειναι εντελως καινουριο ? Εγω εχω την εντυπωση οτι αυτο το εβαζαν σιωπηλα εδω και 2 χροννια ! Τι βελτιωση ειδες ?
Απο καταναλωση εχω πολυ χαμηλη κοντα στα 7 λιτρα και ομολογω οτι το προγραμμα βοηθησε πολυ !
Ποια χροννια ομως το πηρες εσυ ?
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Re: n

Δημοσίευσηαπό NAVARA190ps » 21 Ιούλ 2011, 11:07

Το δικο μου ειναι 2008 μοντελο. Δεν ειχα βαλει κανενα κιτ αναβαθμισης επανω. Το ηθελα να ειναι εργοστασιακο. Να μην πειραξω τιποτα. Ειχε μια ανακληση η nissan και μου εστειλαν μια επιστολη που ελεγε οτι μοντελα απο ταδε αριθμο πλαισιου μεχρι ταδε αριθμο πλαισιου πρεπει να ερθουν στις αντιπροσωπειες για επαναπρογραμματισμο του εγκεφαλου. Με αποτερο σκοπο την καλυτερη λειτουργια του κινητηρα και μεγαλυτερη οικονομια καυσιμου. Και χωρις καμια επιβαρυνση. Ετσι και το κανα. Αυτο εγινε περιπου πριν 9 μηνες. Απ' οτι ειδα το αυτοκινητο μπηκε στην ''μπριζα'' εσβησε ο αρχικος προγραμματισμος και περασαν το καινουριο. Μαλλον η nissan για αξιοπιστια και για τα 6 χρονια εγγυηση που δινει προτιμησε να βαλει ενα προγραμμα το οποιο ειναι απευθειας απ'το εργοστασιο. Η καταναλωση οπως προειπα ειναι υπερβολικα χαμηλη. Εχθες εκανα ενα ταξιδακι γυρω στα 300χλμ για την ακριβεια 292χλμ και εκαψα 22λιτρα. Με φουλ aircodition. Η καταναλωση ''εκατσε'' στα 7.5λιτρα. Ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενος. Αν αναλογιστεις οτι ζυγιζει και 2306κιλα. Oσο για τις επιδοσεις στην αρχη νομιζα οτι οδηγουσα αλλο αυτοκινητο. Οι ρεπριζ του ειναι φωτια! Ελπιζω καποια στιγμη να τα στησω και με το amarok. Γιατι πολυ μας κουνιουνται. Ελπιζω σε λιγο καιρο που θα κατεβω στην Κρητη να βρω κανενα. Να σε ρωτησω... Ποσα χλμ εχεις? Τι λαδια χρησημοποιεις? Επειδη εχω ακουσει πολλα. Και κατι ακομα... Ποσο βαρος εχει το δικο σου?
Άβαταρ μέλους
NAVARA190ps
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 19 Ιούλ 2011, 21:46
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

N

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 21 Ιούλ 2011, 16:08

Εγω εχω οπως και συ περιπου 100.000 km , το βαρος του ειναι περιπου το ιδιο με το δικο σου , αλλα να ξερεις οτι κανενα NAVARA δεν ειναι 2300 , ολα ειναι απο 2000 -2100 !!
Τωρα γενικα τα λαδια μηχανης ποικιλουν απο μαρκα μπορει δηλαδη να ειναι CASTROL , BP, MOBIL , VALVOLINE , αλλα αυτο που μας ειναι η ρευστοτητα τους η οποια εξαρταται και απο την εκτιμωμενη κλιμακα εξωτερικης θερμοκρασιας αναμεσα σε δυο αλλαγες λαδιου ! Δηλαδη παιζουν ρολο εκτος απο τα κονε του συνεργειου και η εποχη και η περιοχη που μενεις και εργαζεσαι με το NAVARA σου !
Το συνιστομενο ειναι αυτο με ρευστοτητα 5w-30 , το οποιο κανει για ολες τις εποχες και τις μεγαλυτερες αποκλισεις θερμοκρασιας δηλαδη απο -30 βαθμους κελσιου εως και πανω απο 40 βαθμους εξωτερικης θερμοκρασιας , αυτο ειναι και το καλυτερο λαδι που μπορεις να βαλεις !
Τωρα για τη μαρκα δεν ξερω αν υπαρχουν μεγαλες διαφορες !
Αν τωρα για παραδειγμα ζεις σε περιοχη με καλο κλιμα και νοτια , μπορεις να βαλεις το 20W-40 , ή 20W-50 που ειναι απο -10 εως +40 βαθμους εκτιμωμενης κλιμακας εξωτερικης θερμοκρασιας αναμεσα σε δυο αλλαγες λαδιου !
Παντως αυτο που πιανει τη μεγαλυτερη δυνατη κλιμακα ειναι το 5W-30 και αυτο συνιστα και το ενγχειριδο κατασκευαστη, που μπορεις να το κοιταξεις στις τελευταιες σελιδες του για περισσοτερα !
Εχω μια απορια , εμενα που μου αλλαξαν τη χαρτογραφηση , τρεχει με 190 ή 200 ? Εσενα ομως δεν φανταζομαι οτι το εκαναν 190 , απλα τα 171 τα εκαναν να αποδιδουν πιο ομαλα ! Αλλιως εσυ που εχεις 190 θα μπορουσες με τσιπ να πας 230 ... αυτοι τι ακριβως σου ειπαν σε βελτιωσαν στιν καμπυλη ροπης ή σε εκαναν 190 αλογα ?
τα λεμε !!!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Re: N

Δημοσίευσηαπό NAVARA190ps » 21 Ιούλ 2011, 17:00

Ο μηχανικος μου ειπε που τυγχανει να ειναι και φιλος οτι το αμαξι αυτη την στιγμη αγγιζει περιπου τα 200 αλογα. Μου ειπε πως ειναι το αυτο με τα 190ps. Ειναι καινουριο το προγραμμα και δεν ειναι ελληνικη πατεντα καποιας αντιπροσωπειας. Ερχεται απευθειας απο το εργοστασιο. Οσο για το κιτ με τα 230ps και τα 55kg/rpm ακουγονται πολυ καλα αλλα νομιζω πως ειναι υπερβολικα. Οταν βρεθηκαμε με το φιλαρακι μου τον hiluxman που το εχει τσιπαρισμενο στην αντιπροσωπεια της nissan και ειπαμε να τα στησουμε οι μηχανικοι ηταν τοσο σιγουροι που του ειπαν πως δεν εχει καμια ελπιδα ωστε να νικησει. Μεχρι που εβαζε ο καθενας τους απο 50 ευρω. Και ο ιδιος αναρωτιοταν τι το εχετε κανει? Aυτο το pad που βρισκεται?
Άβαταρ μέλους
NAVARA190ps
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 19 Ιούλ 2011, 21:46
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

ν

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 21 Ιούλ 2011, 19:53

Ρε φιλαρακι ολο και με μπερδευεις , το δικο σου αγγιζει τα 200 αλογα οκ ?
Αν δηλαδη βαλεις το τσιπ της NISSAN θα πας 230 ? Ομως μου λες οτι σου εβγαλαν το προγραμμα με τα 171 και σου εβαλαν το 190 !
Μα εμενα μου το εβαλαν στην μπριζα και οταν ηταν 200αρι απλα του φορτωσαν ενα νεο προγραμμα σβηνωντας το παλιο , και βελτιωθηκε το τραβηγμα χαμηλα , μου το εκαναν πριν 2 χροννια και το PAD εγραφε NISSAN δηλαδη προφανως ηταν εργοστασιακο προγραμμα και μαλλον το 190 το οποιο το ειχαν απο τοτε ετοιμο ! Ομως αν με το προγραμμα το 190 ειμαι στα 200 , τοτε γιατι να εχω τον προσθετο παραλληλο εγκεφαλο για τα 200 ? Μηπως εμενα με εχει παει παραπανω στα 220-230 ? :D :D
Το PAD δεν ειναι καπου απλα φορτωθηκε απο εκει ενα προγραμα με ενα φις !
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Re: ν

Δημοσίευσηαπό NAVARA190ps » 22 Ιούλ 2011, 19:13

Λοιπον θα στο πω οσο πιο απλα γινεται για να το καταλαβεις. Εσενα το αυτοκινητο σου δουλευε ηδη με τα 200 αλογα. Ειχες δυναμη ψηλα,αλλα οχι χαμηλα. Σωστα? Ειχες υψηλη καταναλωση ενω τωρα οχι. Το πραγμα ειναι απλο. Απλα σου αλλαξανε την χαρτογραφηση για να δουλευει πιο στρωτα ο κινητηρας. Ενω αυτοι που δεν ειχαν καποιο προγραμμα ( καλη ωρα εγω ) η nissan τους εδινε το καινουριο προγραμμα με τα παραπανω αλογα και με την χαρτογραφηση. Ελπιζω να ημουν κατατοπιστικος. Τωρα για το τσιπ που ρωτας γιατι μιλησα και με τον μηχανικο... Ναι μπορει πολυ ευκολα να ανεβει στα 230ps.
http://www.chipexpress.com/products/2797/.
Aυτο ειναι ενα δειγμα τι ανοχη εχει πλεον το μοτερ μου......
Άβαταρ μέλους
NAVARA190ps
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 19 Ιούλ 2011, 21:46
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

n

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 22 Ιούλ 2011, 20:41

Nαι το καταλαβα , ομως εσενα που εχει τωρα το 190 , με προγραμμα ανεβαινει 230 ! Εμενα για να παει 230 ? Πρεπει να βγαλω τον παραλληλο εγκεφαλο της NISSAN και να κατεβω στα 190 οπως εσυ και να το παω μετα με αλλο παραλληλο εγκεφαλο 230, ??
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Re: n

Δημοσίευσηαπό NAVARA190ps » 22 Ιούλ 2011, 21:14

Κοιτα αν δεν κανω λαθος... Πρεπει να βγαλεις το κιτ με τα 200 γιατι εχεις μονο την χαρτογραφηση και οχι το προγραμμα. Πρεπει να κανεις διαγραφη τις αρχικες ρυθμισεις και να ξανα εγκαταστησεις το προγραμμα απ'την αρχη. Τωρα για πιο πολλες λεπτομερειες θα ρωτησω τον μηχανικο μου και θα σου πω.... Παντως απ'οτι καταλαβα ''ψηθηκες'' ασχημα! Εχεις σκεφτει την περιπτωση να βαλεις μεγαλυτερο turbo και intercooler?
Άβαταρ μέλους
NAVARA190ps
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 19 Ιούλ 2011, 21:46
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

n

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 23 Ιούλ 2011, 01:23

Eπισης ρωτησε το μηχανικο σου το εξης ...το 190 δεν εχει καλυτερο turbo kai intercooler ? απο τα δικα μας τα 174 ? ωστε να σηκωνει μετατροπη 230 ?
Αφου και στη φωτογραφια φαινεται οτι εχει καλυτερη εισαγωγη αερα !
Και ακουσε να δεις , δεν πιστευω οτι υπαρχει προγραμμα με 190 , υπαρχει μονο χαρτογραφηση τιποτα αλλο !!! Δεν σου αυξησε κανενας τα αλογα εσενα , παρα μονο μπηκες στην μπριζα για χαρτογραφηση, τα αλογα ανεβαινουν με παραλληλο εγκεφαλο , εχεις εσυ παραλληλο εγκεφαλο ??? οχι ...τοτε εχεις 171 χαρτογραφημενα αλογα ! Οπως εγω εχω 200 χαρτογραφημενα !
Το 190 απο μαμα γινεται 230 , τα δικα μας ομως οχι γιατι δεν εχουν τα δικα του TURBO KAI INTERCOOLER !!!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Re: n

Δημοσίευσηαπό JOHNVOR » 25 Ιούλ 2011, 08:47

SHADOW200 έγραψε:Eπισης ρωτησε το μηχανικο σου το εξης ...το 190 δεν εχει καλυτερο turbo kai intercooler ? απο τα δικα μας τα 174 ? ωστε να σηκωνει μετατροπη 230 ?
Αφου και στη φωτογραφια φαινεται οτι εχει καλυτερη εισαγωγη αερα !
Και ακουσε να δεις , δεν πιστευω οτι υπαρχει προγραμμα με 190 , υπαρχει μονο χαρτογραφηση τιποτα αλλο !!! Δεν σου αυξησε κανενας τα αλογα εσενα , παρα μονο μπηκες στην μπριζα για χαρτογραφηση, τα αλογα ανεβαινουν με παραλληλο εγκεφαλο , εχεις εσυ παραλληλο εγκεφαλο ??? οχι ...τοτε εχεις 171 χαρτογραφημενα αλογα ! Οπως εγω εχω 200 χαρτογραφημενα !
Το 190 απο μαμα γινεται 230 , τα δικα μας ομως οχι γιατι δεν εχουν τα δικα του TURBO KAI INTERCOOLER !!!

Φιλε σκια εχεις μπερδευτει οπως και ο φιλος πιο πανω.
Να τα παρουμε τα πραγματα απο την αρχη.
Υπηρχε το πρωτο ναβαρα με τα 175 αλογα ηταν ευρο 4
Μετα βγηκε το δευτερο με τα 170 αλογα που ηταν ευρο 5
Οταν ειχε γινει ο χαμος με τους δισκους που ηταν Γ.Τ.Π.(να μην μεταφρασω τι σημαινει αυτο), εβγαλαν ενα προγραμμα το οποιο μετεφερ την καμπυλη ροπης ποιο ψηλα για να μην ψυνει τον δισκο. Να φανταστητε πως παρα πολλοι δεδομενου και εμενα δεν βαλαμε το προγραμμα αυτο γιατι δεν συμφωνουσαμε με αυτοι την μετατοπιση. Ομως το αποτελεσμα αυτου του προγραματος ειναι να δινει πιο πολη ευστροφια ψηλα. Φιλος μηχανικος το ελεγε καβασακι. Ομως αλογα δεν ΑΥΞΑΝΑΝ!!!!! Πολυ απλα γιανα ανεβασεις αλογα σε πετρελαιο και ειδικα κομμον ραιλ θελει πιο πολυ καυσιμο(ευκολο με τα ηλεκτονικα κιτ που υπαρχουν συμπεριλαμβανομενου και της ΝΙΣΣΑΝ με τα 200 αλογα) και αυξηση της πιεσης του τουρμπο για να καψει το εξτρα πετρελαιο και να βγαλει τα παραπανω αλογα(αυτο ειναι δυσκολο γιατι η πιεση του τουρμπο ελεγχεται ηλεκτρονικα και με δικλειδες ασφαλειασ απο τον εγκεφαλο.)
Τωρα ο φιλος με το προγραμμα που λεει πως ανεβασε αλογα αν θελει ασ το παει μια κοντρα με ενα αλλο εργοστασιακο. Η διαφορα θα ειναι ελαχιστη και μαλιστα αν τα πανε απο ρεμπριζ ισως και στην ΑΡΧΗ να μεινει πισω.
Σε σχεση με το ΤΟΥΟΤΑ ναι . Ενα εργοστασιακο ναβαρα ποσο μαλλον ενα 200αρι θα το πατησει ανετα.
Μην μπερδευεστε. Η νισσαν δεν αλλαξε ποτε χαρτογραφιση με σκοπο να ανεβασει αλογα.
Τωρα το 190 εχει διαφορες απο τα προηγουμενα ναβαρα.
Σκια δεν υπαρχει προγραμμα να βαλεις στην Νισσαν.
Αν ψαχνεσαι για να κανεις κατι πολυ δυνατο και να φλερταρεις με τα 8δευτ στα 100 χλμ πες μου.
Άβαταρ μέλους
JOHNVOR
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: 18 Ιουν 2009, 09:43
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

n

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 25 Ιούλ 2011, 13:54

Ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες , αλλα θα διαφωνησω μονο σε ενα πραγμα , οτι το προγραμμα ανεβαζε την ροπη ψηλοτερα , την πηγαινε πολυ χαμηλοτερα τουλαχιστον σε εμενα !
Θα συμφωνησω οτι το NAVARA 190 ειναι διαφορετικο απο το 174 ! Αυτο το 190 μαλιστα με κανονικη μετατροπη παει 230 -250 !
Θα σου στειλω προσωπικο μυνημα για τα υπολοιπα !
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Re: n

Δημοσίευσηαπό JOHNVOR » 25 Ιούλ 2011, 17:02

SHADOW200 έγραψε:Ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες , αλλα θα διαφωνησω μονο σε ενα πραγμα , οτι το προγραμμα ανεβαζε την ροπη ψηλοτερα , την πηγαινε πολυ χαμηλοτερα τουλαχιστον σε εμενα !
Θα συμφωνησω οτι το NAVARA 190 ειναι διαφορετικο απο το 174 ! Αυτο το 190 μαλιστα με κανονικη μετατροπη παει 230 -250 !
Θα σου στειλω προσωπικο μυνημα για τα υπολοιπα !

Φιλε το δικο σου ειναι με το κιτακι και δεν μπορεις να το καταλαβεις γιατι με το 200 εγκεφαλο εχεις καλυψει τις χαμηλες σου!
Άβαταρ μέλους
JOHNVOR
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: 18 Ιουν 2009, 09:43
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: n

Δημοσίευσηαπό NAVARA190ps » 02 Αύγ 2011, 20:24

Λοιπον επειδη για το Navara με τα 190ps το εψαξα παρα πολυ τουρμπινα και intercooler μεγαλυτερα δεν εχει με τιποτα. Οσους ρωτησα σε αντιπροσωπειες και σε performance μου ειπαν πως επανω του φοραει αλλο προγραμμα, φιλτρο και καταλυτη.... Και αν εχεις αμφιβολιες ρωτα και εσυ οπου και οποιον θες. Οσο για την μεγαλυτερη εισαγωγη η γριλλια εχει πιο λεπτα νικελ.
Άβαταρ μέλους
NAVARA190ps
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 19 Ιούλ 2011, 21:46
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 12 επισκέπτες