Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

NISSAN NAVARA 2.5D200 ps vs TOYOTA HILUX 3.0

Δημοσίευσηαπό EAGLE2 » 11 Φεβ 2007, 23:39

Το αυοματο κιβωτιο ειναι πιο ξεκουραστο αλλα με λιγοτερες επιδοσεις στο navara και υπαρχουν κοντυτερες σχεσεις χαμηλα αρα το αμαξι τραβαει καλυτερα και πιο ανετα τα φορτια αυτο συμβαινει σε ολα τα ατοκινητα με εξαιρεση τα αμερικανικα που εχουν παραπλησιες επιδοσεις επειδη οι αμερικανοι κατασκευαστες εχουν μεγαλυτερη εμπειρια και εξιδικευση στα αυτοματα κιβωτια και μια παραξενη τεμπελια στα σειριακα, με ξεγιελεστε μαγκες η φυσικη τα ρυθμιζει ολα, οπως μια επαναληπτικη καραμπινα χραπα χρουπα ειναι δυνατοτερη απο μια αυτοματη αλλα λιγοτερο λειτουργικη, το ιδιο συμβαινει και στα κιβωτια!!!!
Άβαταρ μέλους
EAGLE2
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: 25 Ιαν 2007, 12:17

Δημοσίευσηαπό saxovts » 12 Φεβ 2007, 16:17

τι εννοεις κοντυτερες σχεσεις?αργο αυτοματο με αργο χειροκινητο?εγω παντως ειδα προδιαγραφες οτι με κανονικες σχεσεις το αυτοματο πενταρι ειναι πιο μακριες απο το εξαρι χειροκινητο.ακομα οταν μπαινει η πεμπτη το αυτοματο,ειναι πιο μακρια απο την εκτη που εχει το χειροκινητο,αρα στα πολλα χιλιομετρα εχει λιγοτερες στροφες με το αυτοματο
Άβαταρ μέλους
saxovts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007, 23:14

Δημοσίευσηαπό navaraman » 13 Φεβ 2007, 03:10

Τασο αν παρεις αγροτικο, οποιο μοντελο και να παρεις, παρειγειλε το με αυτοματο και cruise control, ειδικα αν κανεις ταξιδια.Θα με θυμηθεις....
Οσον αναφορα το off-road πιστευω οτι και παλι ειναι καλητερο το αυτοματο σε αμαξια με τοση ροπη (δλδ που δεν εχουν προβλημα να "χασουν" μερικα αλογα λογω του μετατροπεα ροπης του κιβωτιου), γιατι αποφευγεις τα συμπλεξαρισματα για να στροφρεις το μοτερ και ετσι δεν καταπονεις δισκους κτλ.
Αν επερνα κανενα απο τα καινουρια αυτοματο θα το επαιρνα.
Άβαταρ μέλους
navaraman
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: 15 Δεκ 2005, 14:19
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό ALOY » 13 Φεβ 2007, 18:56

molis prin ena mhna apokthsa to nissanaki moy!!!! pathfinder akoyw gnwmes kai meta 8a pros8esw kai egw gnwmes
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό saxovts » 13 Φεβ 2007, 22:35

ευχαριστως να μας πειτε γνωμες για το pathfinder.μακαρι να μαθουμε αρκετα πραγματα για το pathfinder και navara.αλλα πρωτα πρωτα θα σε παρακαλουσα να γραφεις ελληνικα.
Άβαταρ μέλους
saxovts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007, 23:14

Δημοσίευσηαπό ALOY » 13 Φεβ 2007, 22:55

χιλια συγνωμη συνηθεια απο τα αλλα φορα !!! λεω να ανοιξω ενα καινουριο θεμα τι λετε?? υπαρχουν αλλοι χρηστεσ εδω με τετοιο αυτοκινητο???
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό saxovts » 13 Φεβ 2007, 23:27

μου φαινετε οτι εισαι ο μονος που εχει PATHFINDER!!!να σε ρωτησω κατι,πως και δεν το εκανες 200 αλογα?και ποσα χιλιομετρα εκανες μεχρι τωρα?παντως κανε υπομονη,καποιος θα βρεθει με PATHFINDER.
Άβαταρ μέλους
saxovts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007, 23:14

Δημοσίευσηαπό ALOY » 13 Φεβ 2007, 23:42

saxovts έγραψε:μου φαινετε οτι εισαι ο μονος που εχει PATHFINDER!!!να σε ρωτησω κατι,πως και δεν το εκανες 200 αλογα?και ποσα χιλιομετρα εκανες μεχρι τωρα?παντως κανε υπομονη,καποιος θα βρεθει με PATHFINDER.

φιλε σαξο αποφασισε που θα σου απαντησω ?? πλακα κανω
200 αλογακια μαλλον θα γινει αλλα σε καποιο καιρο!
1ον δεν το εκανα λογω καταναλωσης 2ον ειναι αστρωτο σχεδον ακομα και αν και το ξερω οτι δεν εχει σημασια δεν ηθελα να κανω καμια τροποποιηση.. απο Χριστουγεννα που το χω 3450 περιπου χιλιομετρα!! πολλα ε????
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό navaraman » 14 Φεβ 2007, 14:52

Αν εχεις αυτοματο καλητερα να μην το κανεις 200 αλογα.Δεν ξερω αν μην παθει τιποτα ο μετατροποεας ροπης
Άβαταρ μέλους
navaraman
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: 15 Δεκ 2005, 14:19
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό saxovts » 14 Φεβ 2007, 19:17

[/quote]
φιλε σαξο αποφασισε που θα σου απαντησω ?? πλακα κανω
200 αλογακια μαλλον θα γινει αλλα σε καποιο καιρο!
1ον δεν το εκανα λογω καταναλωσης 2ον ειναι αστρωτο σχεδον ακομα και αν και το ξερω οτι δεν εχει σημασια δεν ηθελα να κανω καμια τροποποιηση.. απο Χριστουγεννα που το χω 3450 περιπου χιλιομετρα!! πολλα ε????[/quote]3450 και δεν αλλαξες λαδια??????????περιεργο,επειδη ξερω οτι στα 1000 χιλ πρεπει να γινη αλλαγη.παντως απο τα χριστουγεννα εκανες παρα πολλα χιλ[για μενα]
Άβαταρ μέλους
saxovts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007, 23:14

Δημοσίευσηαπό ALOY » 15 Φεβ 2007, 00:11

navaraman έγραψε:Αν εχεις αυτοματο καλητερα να μην το κανεις 200 αλογα.Δεν ξερω αν μην παθει τιποτα ο μετατροποεας ροπης

manual manual 6αρι και η δυναμη στα χερια μου!!!!!δεν το κανω ουτε με σφαιρεσ!
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό omerta69 » 18 Φεβ 2008, 15:19

big-terios έγραψε:Καλήτερη τετρακίνηση το L200.
Το Ναβάρα έχει στυλ, δύναμη. Καλύτερο εσωτερικό και ανέσεις και από τα δύο
Το ΤΟΥΟΤΑ Μια χαρά αμάξι αλλά πολλά χρήματα κτίσης σε σχέση με το Ναβάρα.

Κλείνω πρός Ναβάρα για φυσιολογική χρήση λόγο "φυσιολογικού" εξωτερικού σχεδιασμού, χώροι, υποδύναμη.



γεια σας "συμφοριτες" μιας και νέος εδώ πέρα ήθελα να πω ότι το toyota 3.0tornado κοστίζει 28.350 και ναβάρα το double καμπ premium 35.580 πως είναι πιο ακριβό το hilux??
Άβαταρ μέλους
omerta69
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 18 Φεβ 2008, 14:58
Τοποθεσία: rodos

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 18 Φεβ 2008, 17:09

μην συγκρινεις την τιμε premium , το κανονικο απλο LE πληρες εκδοση εχει γυρω στα 30000 , τωρα αν η NISSAN ή ο καθε ενας θελει να παρει μια εκδοση και να τη βαρυφορτωσει με αξεσουαρ και τσαπραγια τοτε η τιμη μπορει να παει και 50000 !!!!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Δημοσίευσηαπό omerta69 » 18 Φεβ 2008, 17:45

SHADOW200 έγραψε:μην συγκρινεις την τιμε premium , το κανονικο απλο LE πληρες εκδοση εχει γυρω στα 30000 , τωρα αν η NISSAN ή ο καθε ενας θελει να παρει μια εκδοση και να τη βαρυφορτωσει με αξεσουαρ και τσαπραγια τοτε η τιμη μπορει να παει και 50000 !!!!



απλά έκανα μια παρένθεση και έτσι να είναι σε καμια περίπτωση δεν είναι πιο ακριβό και μιλάμε με τα foul extra το hilux.. :P
Άβαταρ μέλους
omerta69
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 18 Φεβ 2008, 14:58
Τοποθεσία: rodos

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 19 Φεβ 2008, 09:54

Δεν ειναι ακριβο το ΤΟΥΟΤΑ αν σκεφτεις οτι παιρνεις και τριλιτρο κινητηρα!
Καλύτερο από ένα L200 είναι... άλλο ένα L200!!
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 9 επισκέπτες