Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

NISSAN NAVARA 2.5D200 ps vs TOYOTA HILUX 3.0

Δημοσίευσηαπό saxovts » 30 Ιαν 2007, 15:39

Pajerinho έγραψε:Ας κάνω και εγώ μια προσπάθεια να εξηγήσω το Super Select.
Να πω κατ' αρχήν ότι όπως και ο Νικόλας δεν το αλλάζω με τίποτα.
Είναι το πλέον εξελιγμένο σύστημα 4κίνησης και για κάθε κατάσταση έχεις τον ιδανικό τρόπο κίνησης.

Συγκεκριμένα:

Είσαι στην άσφαλτο και κινείσαι απλά και χαλαρά? Πας με πίσω κίνηση για οικονομία (2Η το λέει στο Super Select).
Θέλεις να κινηθείς γρήγορα σε στροφές χωρίς να μαζεύεις τον κώλο κάθε τρεις και λίγο? Βάζεις 4Η (4κίνηση με ελεύθερο το κεντρικό διαφορικό) και το αμάξι πάει τρένο (με το Navara δεν έχεις αυτήν την επιλογή)
Βρέχει και θέλεις καλό κράτημα? Πάλι 4Η

Εκτός δρόμου.......

Σκληρό έδαφος με χώμα-πέτρες? Μπορείς να πας πισωκίνητος αλλά δεν θα έχεις καλό κράτημα και αν έχει και ανηφορικές στροφές θ' αρχίσεις τα σπιναρίσματα. Βάζεις 4Η και ξενοιάζεις.
Βρίσκεις λάσπες (πολλές έτσι όχι λίγες)? Συνήθως περνάς και με 4Η, αλλά καλύτερα να μπλοκάρεις το κεντρικό διαφορικό για να περάσεις πιο άνετα, 4HLc το λέει. (αυτή είναι ισοδύναμη με την 4κίνηση του Navara)
Τώρα για τα αργά (4LLc το λέει) δε χρειάζεται να πω κάτι. Πάει με κλειδωμένο το κεντρικό διαφορικό και είναι ίδια συμπεριφορά με το Navara.

Το επιπλέον δηλαδή είναι το 4Η το οποίο στην πράξη το χρησιμοποιείς περισσότερο απ' όλα αφού το βάζεις και εντός και εκτός δρόμου σε όλες τις καταστάσεις (εκτός από τα δύσκολα off road κομμάτια). Προφανώς δεν μπορείς να κάνεις το ίδιο με την 4κίνηση του Navara.
Πω πω.... πολλά έγραψα

PS. Φίλε Maverickman δεν είναι παθητική η 4κίνηση του Super Select. Είναι μόνιμη.
τωρα καταλαβα σωστα.η μονη διαφορα ειναι στην γλιτσα η χιονη,πανω στις στροφες το Ι200 δεν σε βγαζει απο την στροφη.ενω το ναβαρα εχει προβλημα.δηλαδη, το Ι200 οταν επιλεξεις 4Η χωρις κλειδωμα στα χιονια,γλιτσα ακομα και στο στεγνο συμπεριφερεται παρομια με το rav4,santafe,kia,κ.τ.λ.
Άβαταρ μέλους
saxovts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007, 23:14

Δημοσίευσηαπό pajerov6 » 30 Ιαν 2007, 17:00

Πάντως εγώ προτιμώ αξιόπιστο pajero από ανώτερο φλεγόμενο tuareg!!!!
Pajero DOHC-24 V6 3500
Άβαταρ μέλους
pajerov6
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: 13 Οκτ 2006, 11:12
Τοποθεσία: Βολος

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 30 Ιαν 2007, 18:10

saxovts έγραψε:τωρα καταλαβα σωστα.η μονη διαφορα ειναι στην γλιτσα η χιονη,πανω στις στροφες το Ι200 δεν σε βγαζει απο την στροφη.ενω το ναβαρα εχει προβλημα.δηλαδη, το Ι200 οταν επιλεξεις 4Η χωρις κλειδωμα στα χιονια,γλιτσα ακομα και στο στεγνο συμπεριφερεται παρομια με το rav4,santafe,kia,κ.τ.λ.

Όχι. Τα αυτοκίνητα που αναφέρεις είναι μπροστοκίνητα και μόνο όταν χαθεί η πρόσφυση δίνουν και πίσω (μέσω ενός πολύδισκου συμπλέκτη, δεν έχουν διαφορικό).
Τα παλιά RAV4 είχαν κεντρικό διαφορικό και μόνιμη 4κίνηση και συμπεριφορά ίδια με των Mitsubishi στο 4Η.
Τα Terios επίσης (παλιά και νέα), όπως και το Niva.
Η διαφορά του Super Select με όλα όσα έχουν 4κίνηση σαν του Navara, κατά την άποψή μου, είναι θεμελιώδης.
Κανονικά δεν μπορείς, δεν πρέπει, να βάζεις 4κίνηση που αναγκάζει τους 2 άξονες να περιστρέφονται με την ίδια ταχύτητα σε τεραίν με καλή πρόσφυση (άσφαλτος, σκληρό χώμα, πέτρες). Μερικοί το κάνουν αλλά δεν είναι καλό ούτε για την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου ούτε για τα μηχανικά του μέρη (διαφορικά, άξονες, ημιαξόνια). Επίσης όπως λες και εσύ σε πολύ ολισθηρά οδοστρώματα στρίβεις πολύ καλύτερα με το 4Η χωρίς γλιστρήματα κλπ.
@Pajerov6: To Pajero 2ης γενιάς έχεις? Αυτό που βλέπω και στην photo? Έχει Super Select αυτό? Μπλοκέ πίσω?
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό pajerov6 » 30 Ιαν 2007, 20:41

Ναι,2ης γενιας,super select,μπλοκε πισω.
Άβαταρ μέλους
pajerov6
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: 13 Οκτ 2006, 11:12
Τοποθεσία: Βολος

Δημοσίευσηαπό firelord » 30 Ιαν 2007, 22:22

πετα το παχερο και παρε ενα χου-τρειλ μπρεεΕΕΕΕ
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 30 Ιαν 2007, 23:18

pajerov6 έγραψε:Ναι,2ης γενιας,super select,μπλοκε πισω.

Αυτό είναι εργαλείο!!
Αχ... ένα τέτοιο θέλω (παρέα με το Pinin έτσι...)!
btw στην Ιταλία και στην Αγγλία είναι γεμάτος ο τόπος από αυτό το μοντέλο. Στην Ελλάδα δυστυχώς είναι ελάχιστα :cry:
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό pajerov6 » 31 Ιαν 2007, 11:44

[quote="firelord"]πετα το παχερο και παρε ενα χου-τρειλ μπρεεΕΕΕΕ[/quote]



Προεδρε που χαθηκες :?: Χαιρομαι αφανταστα που εμφανιστηκες,γιατι ειχα αγχος μη τυχον και δεν παρει μπροστα εκει στας κορυφας το disko σου :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :twisted: :twisted: :twisted: :roll: :roll: :roll: Εχασες κατι παϊδακια μουρλια!!!!!!!!!!!!!!!
Pajero DOHC-24 V6 3500
Άβαταρ μέλους
pajerov6
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: 13 Οκτ 2006, 11:12
Τοποθεσία: Βολος

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 01 Φεβ 2007, 18:08

Εχω την εντυπωση (μετα απο πολυ ψαξιμο μιας και ενδιαφερομαι να αγορασω αγροτικο) οτι η τετρακινηση του καινουργιου L200 (ελευθερη τετρακινηση), ειναι καλυτερη στην πλειονοτητα των περιπτωσεων απο τις αλλες τετρακινησεις των αλλων αγροτικων που την τετρακινηση την προσφερουν μονο ως ενναλακτικη λυση της πισωκινησης, ενω στο L200 μπορει να χρησιμοποιηθει και ως μονιμη τετρακινηση. Δεν εχω αποψη ομως για τα αυτοματα κιβωτια ταχυτητων και θα ηθελα μια γνωμη καθως σκεφτομαι να αγορασω L200 μεν αλλα αυτοματο δε, καθως η χρηση που το προοριζω ειναι περισσοτερο πολη και ταξιδια και λιγοτερο off road (μην σας μπερδευει το ψευδωνυμο μου, το εβαλα για παραπλανηση! ). Εχτες ειδα ξανα και το Hilux 3,0 το αυτοματο, εχει cruise control, δεν ξερω αν εχει το L200... Με προβληματιζει οτι το συγκεκριμενο αυτοματο κιβωτιο εχει μονο 4 ταχυτητες
Καλύτερο από ένα L200 είναι... άλλο ένα L200!!
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

Δημοσίευσηαπό saxovts » 01 Φεβ 2007, 23:29

φιλε τασο,καλο ειναι αυτο που εχει το συστημα το Ι200.αλλα να ξερεις οτι οταν βαζεις το Η4 θα ειναι πιο ψοφιο απο επιδοσεις,θα καιει αρκετα παραπανω πετρελαιο και το οτι θελεις να το παρεις αυτοματο.να ξερεις οτι το ναβαρα αυτοματο ειναι πενταρι.
Άβαταρ μέλους
saxovts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007, 23:14

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 03 Φεβ 2007, 19:35

Οταν βάζεις τετρακίνηση η αύξηση είναι σε κατανάλωση και η μείωση σε επιδόσεις είναι παρόμοια με τον κλιματισμό.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 04 Φεβ 2007, 10:34

Θα προτιμουσα παντως να εχω αγροτικο μονιμης τετρακινησης για το θεμα της ασφαλης οδηγησης εστω και με λιγοτερες επιδοσεις, ουτως η αλλως αν σκεφτουμε το Hilux εχει 120 πισωκινητο κ.λ.π. και να μιν εχω να σκεφτω στις διασταυρωσεις αν θα πρεπει να βγω η να μην βγω μην μου σβησει (μιλαω για το μηχανικο κιβωτιο) ενω φευγεις αερατος με το αυτοματο. Α, και κατι αλλο φιλε Saxovts. Τι αυτοκινητο θα προτιμουσες να εδινες στη γυναικα σου να οδηγησει, ενα Ναβαρα με 200 αλογα, εστω 174 ή ενα L200 με 136 αντε 120 με την μονιμη τετρακινηση και φυσικα αυτοματο για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο??
Γιατι μη μου πεις οτι θα παρεις τετοιο αυτοκινητο και δεν θα το οδηγει η γυναικα σου εκτος αν δεν εχεις γυναικα ή εκτος αν δεν οδηγει! Η δικια μου παντως θα προτιμουσα να οδηγει 4χ4 παρα ένα μπροστοκινητο...
Καλύτερο από ένα L200 είναι... άλλο ένα L200!!
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

Δημοσίευσηαπό saxovts » 04 Φεβ 2007, 12:06

ναι σωστα με το αυτοματο δεν εχεις προβλημα στα ξεκινηματα οπως να σου σβησει.[εγω παντως δεν ειχα ποτε προβλημα με χειροκινητο σαζμαν στο να ξεκιναω]παντρεμενος ειμαι.και[δυστηχως]η γυναικα μου δεν εχει διπλωμα,αλλα οταν παρει διπλωμα δεν θελει με τιποτα να οδηγει μια μαουνα 5 μετρα.της αρεσε πολυ το νισσαν μικρα.....[αντε τωρα να της το παρω....]
Άβαταρ μέλους
saxovts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007, 23:14

Δημοσίευσηαπό maverickman » 11 Φεβ 2007, 09:01

το αυτοματο κιβωτιο εχει καποια πλεονεκτηματα οσον αφορα την την κινηση εκτος δρομου.καπου στο φορουν εγινε καποια συζητηση θα ψαξω να βρω το σχετικο λινκ.Παντως το γεγονος οτι μπορεις να εχεις με ενα πατημα την επιθυμητη ροπη στην καλυτερη δυνατη εμπλοκη ειναι κατι σημαντικο.Βεβαια αυτο εχει και μειονεκτηματα οπως πχ to discovery3 σε diesel και automato σου εδινε την εντυπωση οτι το αυτοκινητο δεν μπορει ευκολα απο σταση να "σπασει" ενα ανεμοσουρι.(για το συγκεκριμενο θεμα παντως διατηρω επιφυλαξεις μιας και ο οδηγος της εταιρειας απο την θεσσαλονικη στο testdrive στα γρεβενα περσι τον μαρτιο δεν σου αφηνε να κανεις και πολλα-πολλα με ενα αυτοκινητο που μπορεις να κανεις μαλλον τα παντα)
ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΤΑΣ ΘΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ...
Άβαταρ μέλους
maverickman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 689
Εγγραφή: 09 Οκτ 2003, 19:10
Τοποθεσία: Κaλαμαρια Θεσ/νικη

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 11 Φεβ 2007, 15:18

Ειναι αληθεια οτι τα αυτοκινητα με αυτοματο κιβωτιο πιανουν τη ροπη σε χαμηλοτερες στροφες απο τα αντιστοιχα με μηχανικο κιβωτιο?
Καλύτερο από ένα L200 είναι... άλλο ένα L200!!
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

Δημοσίευσηαπό saxovts » 11 Φεβ 2007, 15:57

οχι δεν ροπιαζει πιο χαμηλα με το αυτοματο.αλλωστε η ροπη ειναι θεμα μοτερ,οχι στο κιβωτιο ταχυτητων.παντως να ξερεις οτι το αυτοματο ειναι πολυ πιο αραια διεταγμενες οι σχεσεις αποτι το χειροκινητο.παραδειγμα,με το αυτομ, με 1 ταχυτητα πιανει 40.με 2 80.με 3 130.με 4 170.με το χειροκινητο,1 30.με2 60.με3 100.με4 140.με5 170.γι αυτο φαινετε οτι επιταχυνει καλυτερα απο το χειροκινητο,επειδη τα αγροτικα εχουν πολυ δυναμη και ροπη εχει την δυνατοτητα να απλωνει καλυτερα με το αυτοματο
Άβαταρ μέλους
saxovts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007, 23:14

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 11 επισκέπτες