|
|
|
saxovts έγραψε:απο ενα κινητηρα diesel δεν θελουμε μονο αλογα.... θελουμε οικονομοια και αντοχη στο χρονο. ενας 2.5 diesel με 200 αλογα ειναι πιο πιεσμενος απο ενα 3.0 με 170 αλογα... για παραδειγμα τα ταπεινα συνολα 1.9 της vw-audi βγαζουν απο 90 εως 110 αλογα αλλα μετα απο 700000 χλμ βγαζουν ακομα τα ιδια αλογα με την ημερα που βγηκαν απο το εργοστασιο.... χωρις καμια επισκευη... ποσο πιστευεις οτι ο 2.5 του ΝAVARA θα κρατησει τα 200 αλογα? δεν θελω απαντηση . την απαντηση δωστη στον εαυτο σου.... τα αλογα δεν κανουν το αυτοκινητο...... παντα φιλικα.οπως ειπε ο κυριος kozagio,οτι αυτα που βγαζουν πολλα αλογα με λιγα κυβικα απο ενα μοτερ,πεφτουν πιο γρηγορα η αποδοση στα πολλα χιλιομετρα,δεν ισχυει σε ολα τα μοτερ.επειδη αρκετοι κινητηρες υπαρχουν αντιτριβικα μεταλλα.οσο για την οικονομια,εξαρταται απο τον κατασκευαστη το τι προγραμμα εκανε,πως ειναι ο σχεδιασμος στο θαλαμο καυσης,και ποσο βαρυ ειναι το οχημα,αν η ταχυτητες ειναι σωστα κλιμακωμενες μην ειναι μακριες η πολυ κοντες,η αεροδυναμικη,κ.τλ.οπως βλεπω σε καποια περιοδικα,το ισουζου 3λιτρο,με165 αλογα καιει λιγο παραπανω απο το ναβαρα με 174 αλογα.γιατι?μηπως επειδη ειναι 3λιτρο και εχει μεγαλυτερο θαλαμο καυσης απο το ναβαρα?η μηπως επειδη εχει λιγοτερα αλογα και ροπη απο το ναβαρα,αναγκαζεται ο οδηγος του ισουζου να παταει πιο πολυ γκαζι?
xtrail έγραψε:maverickman έγραψε:????????????
μουλαρι? τι ειναι αυτο?
Μπάμπη αν θες το ψάχνω κι εγώ και στο δίνω στην κοπη της πίτας
EAGLE2 έγραψε:ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΩΝ ΕΡΩΤΗΣΗ!!
Η ISUZU KAI H TOYOTA ΕΠΕΛΕΞΑΝ ΤΡΙΛΙΤΡΑ ΣΥΝΟΛΑ ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΟΥΝ ΤΟ ΛΕΓΟΜΕΝΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ "ΤΗΣ ΜΠΙΕΛΙΑΣ" ΠΟΥ ΛΕΝΕ!! ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΛΟΙΠΟΝ ...ωχ με μεγαλα γραφω παλι!! Λοιπον τα πετραιλεοκινητα αστικα λεωφορεια που βλεπεις σε αθηνα αλλα και περιφερια ειναι γυρω στους 220-230 ιππους αλλα με κινητηρες 10 λιτρων, αυτο γιατι η ροπη δεν εξαρταται απο την ιπποδυναμη αλλα απο την απελευθερωση ενεργειας που πραγματοποιειται λογω της αυταναυλεξης του καυσιμου μεσα στους θαλαμους , ομως εχει αμεση σχεση η διαδρομη που κανει το πιστονι οσο μεγαλυτερη ειναι τοσο μεγαλυτερη και η ροπη!!
Παρατηρησε οτι αν βαλεις διπλα διπλα δυο τριλιτρα συνολα το ενα βενζινη το αλλο diesel τα πετραιλεα εχουν παντα μεγαλυτερες διαδρομες πολλες φορες και με λιγοτερα κυβικα!!
Ετσι αν παρουμε το navara που ειναι 200 αλογα και το κατασκευασουμε με 3500 κυβικα τοτε αυτοματα θα υπαρξει μεγαλη αυξηση ροπης χωρις ενα ιππο παραπανω!! Στο ΤΟΥΟΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΙSUZU τωρα με 3000 μοτερ και σχετικα λιγα αλογα το αυτοκινητο αποκταει περισσοτερη αντοχη και αξιοπιστια καθως ζοριζεται λιγοτερο, αλλα το τιμημα ειναι μεγαλυτερη καταναλωση!! πολλες φορες και μεγαλυτερη απο αλλα με παραπανω αλογα! Οπως και ενα αστικο λεωφορειο 200 ιππων καιει πολυ περισσοτερο απο ενα αυτοκινητο πετραιλεο 250-300 ιππων απλα και μονο γιατι εχει πολυ περισσοτερο κυβισμο!!
Τωρα θα με ρωτησεις καλα το navara δεν καιει πολυ αφου εχει περισσοτερη ροπη, ελα ομως που εχει λιγοτερο κυβισμο και η ιπποδυναμη του για αυτα τα κυβικα σε συνδιασμο με τα εξαιρετικα περιφεριακα του, του δινουν τη δυνατοτητα να ειναι ταυτοχρονα και πολυ ισχυρο αλλα και οικονομικο γιατι δεν μπορει να κανει κι αλλιως!!!!
Τωρα αν μπορει να αντεξει σαν κινητηρας να βγαζει αυτην την ιπποδυναμη και σε δεκα χροννια θα σου απαντησω ναι βεβαιως αντε το πολυ να χασει ενα ελαχιστο αλλα δεν το κανει χωρις αντιτιμο ,δηλαδη για να βγαλει αυτα τα αλογα σε δεκα χροννια θα απαιτει και περισσοτερη καυσιμη υλη!!!!!!
Αλα δεν θα ζησουμε και αιωνια βρε αδερφε, προσωπικα προτιμω να κανω 1000000 χιλιομετρα με 200-250 ιππους παρα 1100000 με 102 ή 150!!!
ΕΜΠΡΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΛΟΓΑ!!!!!!!!!!!!!
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 8 επισκέπτες