Καλό μήνα στην παρέα. Έχοντας την εμπειρία του discovery I 2.0Mpi (1994) μόλις 3μήνου ευτυχώ να το έχω οδηγήσει τα πρώτα 4.000 χλμ κυρίως στα αγαπημένα του χωμάτινα μονοπάτια, πλησίον της Καστοριάς, και στα οποία θα εργάζομαι για ακόμα δυο μήνες. Σχεδόν καθημερινά, με συνεπιβάτες και μη, σκαρφαλώνει τα πέτρινα περάσματα της κορυφής Καζάνι πάνω απο το Σιδηροχώρι και ρυμουλκεί συναδέλφους στις λάσπες του Μανκοβιτς δίπλα απο το Βίτσι.
Έτσι χαμογελώντας χτυπάω ξύλο και αξιώνω την αγορά μου ακόμα μακριά απο την Άθήνα. Με κατανάλωση μέχρις τώρα 13-15λιτ/100χλμ δεν θα είναι καλή επάνοδος στο κλεινόν άστυ.
Όμως... Το 1λιτ λάδι στα 1000χλμ ακόμα σκέφτομαι αν είναι καλό σημάδι για ενα μοτερ που δεν έχει κανένα λεκέ ακόμα πάνω του, δεν ανεβάζει θερμοκρασία πάνω απο το 1/3 του δείκτη και έχει ζωή 90.000χλμ.
Επίσης... Τώρα που βγήκε και ο κοτσαδόρος έψαξα πολυ να βρώ απο που είναι καλά να δένει κάποιος το συρματόσχοινο για μια ρυμούλκηση. Έχετε καμιά καλή ιδέα?
Μου λείπουν πολύ οι προβολείς ομίχλης και θα ήθελα αν έχετε κάποια καλή ιδέα και εφαρμόσιμη στην μικρή αγορά της Καστοριάς, όσον αφορά την πιθανή θέση τους και το είδος.
Και τέλος... Τα bridgestone 205/60 δεν με απογοητεύουν αλλά μην έχοντας την εμπειρία συνεχίζω να σκέφτομαι αν θα ήταν καλύτερα με 235/70. Και τις συνέπειες σε κατανάλωση, ταχύτητα για ενα αυτοκίνητο που προς το παρόν κινείται στο στοιχείο του αλλά σύντομα το περιμένει και πιο αστική ζωη. (Παραπέμψτε με σε παλιότερο άρθρο αν υπάρχει)
Ευχαριστώ. Σίμος