Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Καλό χειμώνα απο την όμορφη Κρήτη

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 08 Σεπ 2005, 12:33

Ρε παιδιά προχθές είχα το γιό μου παιδική χαρά, και εγώ είπα να ανοίξω λίγο το καπώ για να ασχοληθώ. Μετά ήθελα να δώ κάτι στα αμορτισέρ, ανοίγω τη μίζα να δίνει ρεύμα και στρίβω το τιμόνι.

Κλούτσ ρίχνει μια κουτσουλιά περίπου 100 ml λαδάκι τιμονιού! Κοιτάω να βρώ τα ίχνη της διαρροής και ήταν απο τη τρόμπα.
Μετά τίποτα, ούτε σταγόνα.


Ε ρε πλάκες! Μάλλον έπαθε διάρροια :assshaking:
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό thecretan » 08 Σεπ 2005, 16:25

Καλο απογευμα συνχρεπιστες και συνχρεπιτισες

Meco ποιος εισαι φιλε που πηγαιναμε και στο ιδιο σχολειο? Αποκαλυψου τωρα...... Οχι δεν ηταν μια απλη χωματινη διαδρομη... ηταν διαδρομη για να διοργανοσουμε αγωνες .....

DISCOVERER γεια σου και σενα.... Το κρρρ το κανει γενικα ολες τις ωρες δεν εχει ιδιαιτερες προτιμησεις... Οσον αφορα τα λαστιχα εχεις κατι να προτεινεις ??

Firelord καλος σας βρηκα... Η οπισθεν ειναι μπροστα και αριστερα διπλα στην πρωτη .... τωρα πια να σου πω την αληθεια το εχω μαθει το κολπο... Πρωτη "τσιγαρο στο στομα" νεκρα "αναμα του τσιγαρου" δευτερα......... φφφφφφ
Άβαταρ μέλους
thecretan
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 03 Μάιος 2005, 18:04

Δημοσίευσηαπό pantg » 08 Σεπ 2005, 18:27

Χριστόφορε γειά,

για το γκρρρ του κιβωτίου ταχυτήτων σου δοκίμασε σε παρακαλώ να αλλάξεις το ATF που σίγουρα θα έχει τώρα μέσα με MTF (δηλαδή υγρό λίπανσης χειροκινήτων κιβωτίων ταχυτήτων) και δες μήπως υπάρξει διαφορά. Κανονικά θα πρέπει.
Αν συνεχίσει αυτό σημαίνει οτι τα συγχρονιζέ πρώτης σε δευτέρα έχουν αρχίσει να τρώγονται. Συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες.
Κάνε διπλό ντεμπραγιάρισμα (διπλό πάτημα συμπλέκτη μεταξύ αλλαγής από πρώτη σε δευτέρα) και θα πρέπει να είσαι εντάξει.

------

Το ότι δεν έχεις ABS είναι θετικό και όχι αρνητικό στοιχείο καθώς το σύστημα αυτό στα Disco δεν είχε καμμία θετική επίδραση στην απόδοση των φρένων (το αντίθετο μάλιστα) αλλά κυρίως στην διατήρηση κατευθυντικότητας (να υπακούει το τιμόνι δηλαδή) όταν φρενάρεις.
Οι πιό πολλοί κάτοχοι disco με ABS το έχουν αποσυνδέσει ή έχουν διακόπτη αποσύνδεσης.

------

Καλοτάξιδο

===============

φίλε Discoverer γειά,

το πιθανότερο είναι να ζορίστηκε η αντλία καθώς πήγες να γυρίσεις το τιμόνι με το αυτοκίνητο ακίνητο. Πάντως είναι λίγο ανησυχητικό να συμβαίνει αυτό. Σε παρακαλώ να ελέγξεις τα μαρκούτσια της αντλίας γιατί το πιθανότερο είναι να χάσαν αυτά την στεγανότητά τους.


Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 08 Σεπ 2005, 19:07

παντελή. πού μπαίνει ο διακόπτης αποσύνδεσης?

στην ασφάλεια?
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό thecretan » 08 Σεπ 2005, 19:46

Καλησπέρα Παντελή

Το έχω σημειώσει το MTF και έχω σημειώσει και κάτι αλλο που μου είχες αναφέρει για τις βαλβολίνες... Αν θέλεις ξαναπες μου για το τελευταίο έχω σημειώσει GLS 85... Αυτά πρέπει να γίνουν άμεσα ή να περιμένω μέχρι το επόμενο σερβις? Όσον αφορά το ABS έχει μια λογική αυτό που αναφέρεις για την ευστάθεια και ξέρω πολλούς που δεν το συμπαθούν.

Φιλικά

Χριστόφορς
Άβαταρ μέλους
thecretan
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 03 Μάιος 2005, 18:04

Δημοσίευσηαπό spartacus » 09 Σεπ 2005, 00:18

ας διευκρινησει καποιος στον Cretan απο τους ειδικους τη διαφορα μεταξυ του γκρρρ 1ης με 2α και του γκλανκ του θανατου απο το βοηθητικο...!!! να μαθαινει και τους ηχους το παιδι..οπως τα πιτσιρικια με το πλαστικο εκεινο ταμπλο που πατανε τα ζωακια για να δουν τι ηχο κανει το καθενα...Σοβαρα ομως εαν ειναι το γκλανκ του θανατου-βοηθητικο καλυτερα να μη μπει απο τωρα σε διαδικασια λυσιματος .....ας αλλαξει κανενα αμορτισερ τιμονιου για αρχη ...ας αλλαξει και τη θεση του...οπως εχει περιγραψει και ο Παντελης, ας το ψηλωσει λιγο..... να βαλει κανα λαστιχο της προκοπης ...κοψε προφυλακτηρα-ειναι χαμηλος...τρελλαινεσαι ή ακομη...:madman: ...γιατι αλλιως ας κανει βοηθητικο μαζι με τη συντηρηση και στεγανοποιηση του αλλου επισης και κιβωτιου μαζι....πωπωπωπω λογαριασμος......κουραγιο Cretan....οι καλες γκομενες που βγαζουν γουστα ,τρωνε φραγκα...παντως και ετσι οπως ειναι χωρις καμια μοντα βγαλτου το λαδι και φερτο στα ορια του να δεις τι μπορει να κανει..και μετα...εχει ο Θεος...και η τσεπη σου...


My other car is a Morgan +8
Land rovers dont get stuck,they simply get temporarily delayed!
Morgan +8 (with lucas electrics!)
Porsche 930/911 03/1975 (die erste turbo)
TVR Griffith
Άβαταρ μέλους
spartacus
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 03 Μαρ 2005, 02:18
Τοποθεσία: Aachen

Δημοσίευσηαπό pantg » 09 Σεπ 2005, 05:53

Φίλε Δημήτρη (spartacus)

το γκρρ στην αλλαγή πρώτης σε δευτέρα ή στο κατέβασμα από δευτέρα σε πρώτη είναι θέμα κιβωτίου.
Το κλανκ του θανάτου έχει αρκετές αιτίες. Η πιθανότερη είναι συνήθως το φάγωμα των δοντιών του κεντρικού άξονα μέσα στο κεντρικό διαφορικό αλλά υπάρχει πιθανότητα να οφείλεται και σε φθορά στο ίδιο εξάρτημα στο κιβώτιο ταχυτήτων, ή σε φαγωμένους σταυρούς, φαγωμένο a frame ball, φαγωμένα πολύσφηνα στους κεντρικούς άξονες, φθορά σε κορωνοπήνια, φθορά στα πλακάκια των διαφορικών με τους κεντρικούς άξονες κλπ.

-------

Το κιτ ανεβάσματος του αμορτισέρ τιμονιού έχει παγώσει καθώς δοκιμή του σε αριστεροτίμονα αυτοκίνητα έδειξε ότι εύρισκε η βάση στην εμπρός ράβδο του τιμονιού. Ο φίλος στην Αγγλία που το έφτιαξε για τα δεξιοτίμονα αυτοκίνητά του (τί αναποδιά και αυτη....) προσπαθεί να το προσαρμόσει στα ευρωπαϊκά δεδομένα (τιμόνι στα αριστερά) και περιμένω νέα του.

--------

Χριστόφορε συμφωνώ απολύτως με τα όσα σου προτείνει ο spartacus. Ζησε το αυτοκίνητο έτσι όπως είναι και πιστεύω ότι για την χρήση που το αγόρασες δεν χρειάζεσαι κάτι περισσότερο. Αν το χορτάσεις και θελήσεις α αρχίσεις βελτιώσεις τότε δεν υπάρχει σχεδόν όριο για το τί μπορείς να κάνεις. Εως και σύστημα τετραδιεύθυνσης υπαρχει.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 09 Σεπ 2005, 07:58

Φίλε κρητικέ,

έχω βαρεθεί να γράφω ότι ο Παντελής ξανα και ξανά και ξαναδίνει ρέστα.

Σωστά φίλε Παντελή λές, ζορίστηκε η τρόμπα και το ξέρω το πρόβλημα. Μαρκούτσια έχω αλλάξει, και έχω και ένα ζευγαράκι κάβα.

Επίσης πολύ σωστά λές ότι το κλάνκ είναι κυρίως λόγω του φαγώματος του άξονα του βοηθητικού.

Αντίστοιχα σωστή είναι η άποψη σου για το κιβώτιο, για το λιπαντικό και για το διπλοαμπραγιάρισμα - τεχνική γνωστή στους παλιούς φορτηγατζήδες με τα ασυγχρόνιστα κιβώτια.

Εχω όμως μία απορία. Εμένα τα συμπτώματα αυτά τα έκανε και τα γιάτρεψα ΠΟΛΥ ΦΘΗΝΑ στα 200 - 220 χιλιάδες χλμ και όχι στις 77 χιλιάδες :shock:

Μήπως κάποιος έχει πειράξει το κοντεράκι του φίλου μου απο την Κρήτη;

Τέλος φίλε - και κατά 50% συμπατριώτη - απο τη Κρήτη, το disco με αυτά τα λάστιχα είναι σα ποδοσφαιριστής με ...σκαρπίνια. Βάλε Α/Τ ή Μ/Τ και θα πάθεις πλάκα. Είναι ασύλληπτο το πού θα φτάσεις. Για λοιπές βελτιώσεις - τις οποίες και εγώ έψαξα και έκανα- θα σου έλεγα να περιμένεις μέχρι να δείς τι σου λείπει.
Έτσι κι αλλιώς το Disco ΠΑΕΙ ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΥΑ ΠΡΙΝ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΦΩΝΑΖΕΙ ΒΟΗΘΕΙΑ :wink:
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό pantg » 09 Σεπ 2005, 08:44

Φίλε Discoverer ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

Οσον αφορά τα θέματα του Χριστόφορου τώρα.

Πρώτα από όλα φίλε Χριστόφορε μην φοβάσαι τίποτα καθώς το όνομά σου είναι και το όνομα του Αγίου προστάτη των οδηγών (καλό αυτό ε?????)

Για το κιβώτιο σου ξέχασα να σου πω κάτι ιδιαιτέρως σημαντικό και το οποίο καλό είναι να γνωρίζουν όσοι έχουν το κιβώτιο ταχυτήτων LT77 στα Disco τους (firelord το δικό σου 200άρι έχει R380 όπως μου έχεις πει λόγω αντικατάστασής του από προηγούμενο ιδιοκτήτη)
Το LT77 λοιπόν έχει ένα φίλτρο λαδιού το οποίο σχεδόν ΚΑΝΕΙΣ μάστορας και ΠΟΤΕ δεν καθαρίζει καθώς οι περισσότεροι είτε αγνοούν την ύπαρξή του είτε βαριούνται να το βγάλουν και να το καθαρίσουν (ασε που υπάρχουν και μερικοί που επίτηδες δεν το καθαρίζουν για να χαλάνε τα κιβώτια πιό γρήγορα)
Το φιλτράκι αυτό είναι κρυφό και βρίσκεται πίσω από μία μεγάλη εξάγωνη βίδα κοντά στις βίδες γεμίσματος ή αδειάσματος των λιπαντικών του κιβωτίου (δεν θυμάμαι τώρα ακριβώς).
Οταν λοιπόν θα αλλάξεις τα λιπαντικά ΖΗΤΑ ΕΠΙΜΟΝΑ να σου βγάλουν και καθαρίσουν και το φιλτράκι αυτό. ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΟΝΟ ΚΑΘΑΡΙΣΜΑ.
Θεωρώ σχεδόν σίγουρο ότι θα είναι γεμάτο με κομματάκια μετάλλου τα οποία δυσκολεύουν την ροή του λιπαντικού προς την αντλία μέσα στο κιβώτιο και αυτό φυσικά θα πρέπει να έχει ως αποτέλεσμα και την μειωμένη πίεση παροχής λαδιού στα κινούμενα μέρη μέσα στο κιβώτιο και την αύξηση των τριβών (άρα και τα συγχρονιζέ μαγκώνουν και χτυπάνε τα γρανάζια)
Δες το και πές μας.

---------

Λαδια στα διαφορικά προτείνω συνθετικά προδιαγραφών GL 5 και πυκνότητας 80/90 ή 85/90.
Τα 80/90 θα σου δείξουν πιό γρήγορα σταξίματα και ιδίως τους ζεστούς μήνες αλλά είναι λίγο καλύτερα όταν κάνει κρύο καθώς είναι πιό λεπτόρευστα.

---------

Τα χιλιόμετρα που το σύστημα μετάδοσης βγάζει ζημιές στα λαντ ροβερ έχουν σχετική σημασία καθώς υπάρχουν αυτοκίνητα με ΠΟΛΛΑ χιλιόμετρα που έχουν αποδειχθεί αλεξίσφαιρα και άλλα με λίγα χιλιόμετρα που έχουν βγάλει ζημιές.
Θεωρώ ότι έχει να κάνει τόσο με τον τρόπο χρήσης από τον/τους ιδιοκτήτη/τες των αυτοκινήτων όσο και από το πόσο μεθυσμένοι ήταν οι εργάτες που συναρμολόγησαν τα υποσυστήματα μετάδοσης στο εργοστάσιο.
Επίσης τα αυτοκίνητα με τα κεντρικά διαφορικά που έχουν το τρύπιο κεντρικό γρανάζι πίσω έχουν σαφώς μεγαλύτερες αντοχές στο "κλανκ του θανάτου" αλλά φυσικά υπάρχει και η λύση της τοποθέτησης του τροφοδότη λαδιού στο πίσω μέρος του κεντρικού διαφορικού (μέχρι στιγμής μέσω του συλλόγου έχουν έρθει 15 τέτοιοι τροφοδότες, αν είναι παραγγέλνουμε και άλλους καθώς μπαίνουν σε ΟΛΑ τα Landies με το κεντρικό LT230 δηλαδή σε Disco, RaRo Classic <1989 και σε ΟΛΑ τα Defender ακόμη και τα τωρινά. Και για να μην ρωτάτε η τιμή είναι στα 75 Ευρώ/τεμ για παραγγελία από 5 κομμάτια και πάνω)

--------

Για τα λάστιχα μην τους ακούς.
Ειναι μιά χαρά αν κυκλοφορείς το αυτοκίνητο σε δρόμο κατά 80%.
Μείνε στις εργοστασιακές διαστάσεις και σε πέλμα 80-20 για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο με βάση αυτά που είπαμε από τηλεφώνου αναφορικά με την χρήση που θελεις να κάνεις στο αυτοκίνητο.
Οταν θελήσεις ένα σετ ζάντες απλές σιδερένιες με ένα πιό άγριο (έως και ΠΟΛΥ αγριο) σετ λάστιχα (αναγόμωση) και είσαι έτοιμος για "ταρζανιές"
Και ένα σετ καλύματα καθισμάτων και λαστιχένια πατάκια για το εσωτερικό του αυτοκινήτου.

---------

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 09 Σεπ 2005, 10:14

μία 4άδα σιδερένιες ψάχνω Παντελή, για να ζαντάρω τα maxxis....

μήπως θα μπορούσες να το ψάξεις άραγες?

ευχαριστώ
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 09 Σεπ 2005, 13:27

ΕΧΩ ΕΧΩ !!!!!

4 αμεταχείριστες (εχουν μονο 100 χιλιόμετρα) modular 7 Χ 16 της Equipe αγορασμένες από το 4wheeldrive πριν από 15 ημέρες.
Πωλούνται καθώς εκ παραδρομής δεν ακυρώθηκε η παραγγελία για 4 heavy duty γνήσιες ζάντες απο Defender 130 οι οποίες και τελικά προτιμήθηκαν αντί των modulars.

Tιμή στα 300 Ευρώ και οι 4 αντί για 420 που στοιχίζουν καινούργιες.

Αν σε ενδιαφέρει πες μου.

Χαιρετώ
Παντελής
pantg
 

Δημοσίευσηαπό thecretan » 09 Σεπ 2005, 18:53

Καλησπέρα και πάλι

Παντελή έχω βρει ένα συνεργείο εδώ που ο τύπος έχει πάρει χαμπαρι ότι δεν ξέρω γρι απο μηχανικά και μου πουλάει μουρη.... Φαντάσου την εκπληξη του αν του πω για βαλβολινες ειδικου τυπου και κρυφα φιλρτα!!!!
Πλακα θα έχει...

Φίλε και μισοσυμπατριωτη DISCOVERER έχεις κατα νου κάτι συγκεκριμένο όσον αφορά τα λάστιχα ?? Διαστασεις κλπ ( κατα προτιμηση σε BRIDGESTONE)
ωστε να γίνω ... Μαχλάς?

Και έχω και δυο ερωτήσεις... Πρωτον πως μπορώ να μετατρέψω αυτο το πλαστικο που υπάρχει μπροστά απο τον συνοδηγό σε ντουλαπάκι?
Δευτερον υπάρχει κάποιος που να φτιαχνει καλύματα για την ρεζέρβα αλλά να γράψει επάνω κατι που θελω εγω?

Φιλικά

Χριστόφορος Μαράκης
Άβαταρ μέλους
thecretan
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 03 Μάιος 2005, 18:04

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 10 Σεπ 2005, 09:29

Φιλε Χριστόφορε,

απο λάστιχα θα ακούσεις τόσες γνώμες όσα και τα μέλη του φόρουμ

Εγώ για ασφάλτινα φοράω Michelen Synchrone 235/70/16 τα οποία βρήκα άριστα σε θόρυβο, οικονομία, απόδοση και επίσης δεν είχαπρόβλημα σε ΟΧΙ ΠΟΛΥ ΥΓΡΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ.
Για χειμώνα - και εφέτος το καλοκαίρι γιατί βαριόμουνα το βάλε-βγάλε - φοράω τα BF Goodrich M/T 225/75/16. Αυτά ανέβασαν την κατανάλωση κατά 10-15% αλλά και την απόδοση στη λάσπη και τη πέτρα σε επίπεδα που δε φαντάζεσαι. Απλά δεν έχω σταματήσει πουθενά. Και απο ότι λένε έχουν πολύ χαμηλό θόρυβο. Απο ασφάλεια στην άσφαλτο δεν έχω μεγάλες διαφορές γιατί
1. έχουμε μόνιμη τετρακίνηση που διορθώνει πολλά κουσούρια
2. και σημαντικότερο δεν πλακώνω το αμάξι. Σπανια πάω πάνω απο 130, ενώ με τα Michelin πήγαινα και με 150 στην εθνική. Όπως όμως λέει και ο Παντελής όποιος πλακώνει το Disco του δεν θα το έχει στα δύσκολα.

Καλυματάκι για τη ρεζέρβα μπορείς να βρείς με κατα παραγγελία εκτύπωση - εμένα φοράει - αλλά περισσότερα θα ρωτήσω να μάθω πρίν σου πώ.

Με εκτίμηση,

Βασίλης :wink:
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό michailbm » 10 Σεπ 2005, 10:44

BRIDGESTONE 694 Dueler A/T!!!!
Αψογο!
Ρωτα και τον firelord που τα εχει στο 200 Disco!
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό pantg » 10 Σεπ 2005, 13:18

Χριστόφορε γειά,

λάστιχα θα σου πρότεινα να βάλεις στην ίδια διάσταση που φοράει το αυτοκίνητο από το εργοστάσιο (205 Χ 16) και να μην διαλέξεις κάτι φαρδύτερο καθώς αυτό θα σου αυξήσει την κατανάλωση, μειώσει τις επιδόσεις (κυρίως τελική) και θα κάνει το αυτοκίνητο να είναι πιό ευαίσθητο σε γλυστρίματα στο βρεγμένο.
Μόνο σημείο που ίσως να έχει θετικά αποτελέσματα η κίνηση στην μαλακή άμμο και μόνο αν το πέλμα δεν είναι άγριο.

--------

Τώρα όσον αφορά το ντουλαπάκι αυτό που προτείνεις δεν γίνεται γιατί ακριβώς από πίσω από το πλαστικό κάλυμα εμπρός από τα γόνατα του συνοδηγού (εκεί που λές να βάλεις το ντουλαπάκι δηλαδή) είναι ο μεταλλάκτης θερμότητας του αιρ κοντισιον.
Μπορείς όμως να αντικαταστήσεις την άχρηστη υφασμάτινη τσάντα με πλαστικό ντουλαπάκι που κλειδώνει και έχει και χρήση υποβραχιονίου ("τεμπέλη") ανάμεσα στα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού.
Υπάρχει σε γνήσιο σε ακριβώς το ίδιο χρώμα με το μπλε του εσωτερικού του αυτοκινήτου σου.
Εστειλα ένα στον firelord όταν είχε πάρει το Disco του. Δεν θυμάμαι τώρα πόσο πάει σε χρηματική βάση αλλά αξίζει τα λεφτά του από πλευράς εξυπηρέτησης (έχουν και τα δύο δικά μου και το ξέρω)
Αν σε ενδιαφέρει στείλε μου e-mail για να σου πω.

Χαιρετώ
pantg
 

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης