Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Καλό χειμώνα απο την όμορφη Κρήτη

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 19 Σεπ 2005, 09:41

Μπα τι warn και κουραφέξαλα...

Το πτώμα κανενός Αλβανού εργάτη θάναι!!!!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό xontros » 19 Σεπ 2005, 12:20

thecretan έγραψε:Καλημέρα και καλή εβδομάδα
Βασίλη περιμένω την απάντησή σου όσον αφορα το κάλυμα... έχω βρει κάτι στο internet αλλά είναι απο Αμερική ( www.formula4X4.com )

Φίλε μου η εταιρεία που αναφέρεις είναι στην Αγγλία:

Showroom
Formula 4x4 Limited
Stafford Road,
Stone,
Staffordshire
ST15 OUN
United Kingdom


Πιστεύω ότι μπορείς να παραγγείλεις άφοβα καθότι φαίνονται υπερβολικά τυπικοί. Είχα παραγγείλει ένα δωρεάν κατάλογο πριν από χρόνια, και από τότε μου στέλνουν κάθε χρόνο :lol: :lol: :lol:
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό pantg » 19 Σεπ 2005, 13:10

Χριστόφορε γειά,

Η εμπρός ποδιές ΟΝΤΩΣ έχουν προκαλέσει πρόβλημα ψύξης σε κιβώτια και κεντρικά διαφορικά σε φίλους μου και μέλη του συλλόγου ιδιοκτητών αυτοκινήτων camel trophy ίδιως όταν τα αυτοκίνητα αυτά (που έχουν τις συμπαγείς εμπρός ποδιές χωρίς τρύπες) καλύπτουν μεγάλες αποστάσεις σε δρόμο και με υψηλή ταχύτητα (110 με 120 χαω)
Ομως αν η ποδιά έχει τρύπες ΙΣΩΣ να μην υπάρχει πρόβλημα.
Η καλύτερη λύση βέβαια είναι η τοποθέτηση ενός ψυγείου λαδιού για το κιβώτιο ταχυτήτων τουλάχιστον.

Οσον αφορά τον εργάτη αν αποφασίσεις να τον βάλεις θα πρέπει να υπολογίσεις ότι θα χρειαστείς ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ αλλαγή στα εμπρός ελατήρια ( με σκληρότερα) και ίσως και λίγο πιο ενισχυσμένα αμορτισέρ.
Αν δεν πρόκειται να κάνεις πολύ συχνή χρήση του εργάτη προτείνω να ΜΗΝ το τοποθετήσεις.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 20 Σεπ 2005, 20:38

άλλως Χριστόφορε πάρε και δεύτερο Ντίσκο και κάνε το 200άρι αρκούδι!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό thecretan » 23 Σεπ 2005, 09:17

Καλημέρα και πάλι

Φίλε xontros εχεις δικιο αγγλικο ειναι το site και ηδη παρεγγειλα και εγω καταλογο....
Firelord τελικα βρέθηκε λυση για να μην χρειαστει να βάλω τα σκαλοπατια... το παρκαρω διπλα στο πεζοδρομιο !! οποτε το γλιτωσα το δευτερο DIsco

Πρόσφατα είχα και την πρωτη μου ζημιά σε μια εκτος δρομου περιπέτεια μου έκοψε η εξατμιση... ευτυχως... και εξηγω...

Οταν πήγα να την αλλαξω με εκπληξη άκουσα τον μάστορα να μου λεει οτι το Disco μου φορουσε την εξατμιση του Diesel !!! ?? και οχι την δικια του.... Εκτοτε η συμπεριφορα του εχει αλλαξει αρδην προς το καλυτερο εκτος απο ενα περιεργο χούι που έχει αποκτησει. Οταν κατεβαινω μια συγκεκριμενη αποτομη κατηφορα με δευτερα στο κιβώτιο και στο τέλος της ακολουθει μια πολυ κλειστη δεξια στροφη... καπου εκει πατωντας φρενο και απομονονοντας τον συμπλεκτη οι στροφες πεφτουν κατω των 500 και στιγμιαια και κανει πως θα σβησει.... Μια φορα εσβυσε τις υπολοιπες ξαναζωντανεψε μονος του.... Που μπορει να οφειλεται αυτο??

Χαιρετω

Χριστόφορος
Άβαταρ μέλους
thecretan
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 03 Μάιος 2005, 18:04

Δημοσίευσηαπό pantg » 23 Σεπ 2005, 09:53

Xριστόφορε καλημέρα,

βολική λύση το να δέσεις μόνιμα ένα πεζοδρόμιο στο πλάι του Disco. Μάλλον θα χάνεις λίγο από επιτάχυνση λόγω βάρους αλλά θα έχεις σαφή βελτίωση στα κρατήματα στις στροφές λόγω μείωσης του κέντρου βάρους με τόσο βάρος χαμηλά
(αστειεύομαι φυσικά)

Για την εξάτμιση δεν εκπλήσσομαι καθώς κάποια εποχή υπήρχε έλλειψη στην αντιπροσωπεία και σε ελευθέρου εμπορίου υπήρχαν μόνο για τα Tdi ή τα V8. Tων V8 έχουν άλλα προβλήματα (βουητό στα 110 με 120 χαω)
Πάντως μου κάνει εντύπωση που αισθάνεσαι το αυτοκίνητο καλύτερα τώρα με την δική του εξάτμιση (του Mpi δηλαδή αν κατάλαβα καλά ότι έβαλες τώρα)
Η εξάτμιση του Tdi θα πρέπει να είναι πιό ελεύθερη από του Mpi, καθώς το σύστημα για το πετρελαιοκίνητο πρέπει να μπορεί να αποβάλει περισσότερα καυσαέρια από τον μικρό βενζινοκίνητο.
Από την άλλη πλευρά μόνο η ίδια η Land Rover ξέρει πώς έχει φτιάξει την εξάτμιση και ίσως τελικά του Mpi να είναι πιό ελεύθερη.

-------

Οσον αφορά το θέμα της αυξομείωσης του ρελαντί δώσε του λίγο χρόνο και κυρίως σανίδωσέ το λίγο μήπως και στρώσει με τον χρόνο και το έντονο δούλεμα.
Ισως θα ήταν σκόπιμο να αποσυνδέσεις και την μπαταρία από το αυτοκίνητο για μερικές ώρες έτσι ώστε να σβύσουν οι μνήμες βλαβών στον εγκέφαλο όπως και οι ρυθμίσεις που έχει κάνει το ίδιο το μοτέρ με την παλαιά εξάτμιση (τραβηγμένο αυτό αλλά ποτέ δεν ξέρεις)

Χαιρετώ
Παντελής
pantg
 

Δημοσίευσηαπό spartacus » 23 Σεπ 2005, 10:21

Pantelh auto isxuei kai gia Defender .........!!!!!????????eee re gelia...... :banging: :banging: :banging: :hesitantdevil:
Land rovers dont get stuck,they simply get temporarily delayed!
Morgan +8 (with lucas electrics!)
Porsche 930/911 03/1975 (die erste turbo)
TVR Griffith
Άβαταρ μέλους
spartacus
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 03 Μαρ 2005, 02:18
Τοποθεσία: Aachen

Δημοσίευσηαπό pantg » 23 Σεπ 2005, 11:55

Δημήτρη γειά.

ελπίζω να είσαι πλέον εντελώς εντάξει μετά την περιπέτεια σου.

Το "αυτό" στο οποίο αναφέρεσαι είναι το πεζοδρόμιο αντί για σκαλοπάτι (αστειεύομαι) ή ο τρόπος θεραπείας της αυξομείωσης του ρελαντί?

Το 3.5 με καρμπυρατέρ δεν έχει εγκέφαλο (αφού δεν έχει και injection) άρα δεν αυτορυθμίζεται ούτε σβύνει μνήμες και καθαρίζει κωδικούς βλαβών.

Τι πρόβλημα έχεις με τα αυτοκίνητά σου?

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό spartacus » 23 Σεπ 2005, 20:44

Xaire Παντελη και γεια σας κοσμε,
ευτυχως με το αυτοκινητο μου δεν εχω απολυτως κανενα προβλημα , βεβαια δεν εχω και το χρονο να το αναλυσω στο αλλο θεμα συζητησης περι ιαπωνικων και LR ,εχει διανυσει 148 000 χλμ και οι επισκευες που απαιτησε το καημενο μεχρι τωρα ηταν αναξιες αναφορας....αλλο που απο δικο μου ψωνιο ηθελα να αλλαξω καποια πραγματουδια,.....απλως καμια φορα σκεφτομαι τη συγκριση injection - carburator και λεω να την κανω την αλλαγη η οχι...μετα βλεπω αυτα τα διαολεμενα ηλεκρικα και ηλεκτρονικα συστηματα και λεω καλα ειμαστε για τη δουλεια που το θελουμε.Γιατι αν ειναι να μπουνε ολα αυτα θα ηθελα να τοποθετηθουν σε κονσολα στην οροφη για να εχω την κεφαλη μου ησυχη και αααααλλα πολλα..........Παρεπιπτωντος -δεν ξερω βεβαια αν ειναι αναγκαια νεα θεματικη ενοτητα,αλλα δεν νομιζω μια οικογενεια ειμαστε - τι γνωμη εχετε για radius arms ειτε για defender ειτε για disco ,αναφερομαι στα γνωστα απο scorpion και απο qt ,αξιζει τον κοπο η τζαμπα εξοδα??? Επισης μιας και αναφερθηκατε σε εργατη οποιος ενδιαφερεται ας μου στειλει πμ

χαιρετω σας

My other car is a Morgan +8
Land rovers dont get stuck,they simply get temporarily delayed!
Morgan +8 (with lucas electrics!)
Porsche 930/911 03/1975 (die erste turbo)
TVR Griffith
Άβαταρ μέλους
spartacus
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 03 Μαρ 2005, 02:18
Τοποθεσία: Aachen

Δημοσίευσηαπό spartacus » 23 Σεπ 2005, 20:45

ααα να μην ξεχασω ευχαριστω για την ερωτηση ...μια χαρα ειμαι ...συνεχιζω φυσιοθεραπεια για γοφο και κατα τα αλλα εφημεριες ,διανυκτερευσεις και κλεφτες ματιες στο forum εδω.........
Land rovers dont get stuck,they simply get temporarily delayed!
Morgan +8 (with lucas electrics!)
Porsche 930/911 03/1975 (die erste turbo)
TVR Griffith
Άβαταρ μέλους
spartacus
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 03 Μαρ 2005, 02:18
Τοποθεσία: Aachen

Δημοσίευσηαπό pantg » 24 Σεπ 2005, 10:30

Δημήτρη γειά,

πολύ καλά λοιπόν τα νέα σου όσον αφορά την υγεία σου.
Ελπίζω μόνο στην φυσιοθεραπεία να έχεις κάποια όμορφη ύπαρξη για γιατρό και όχι κανέναν μπουνταλά αρσενικό.

Τώρα όσον αφορά τις ερωτήσεις σου.

Το injection έχει τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά του. Πάντως ότι και να κάνεις (αλλαγή των απλών SU ή Στρομπεργκ με injection ή άλλο τύπο καρμπυρατέρ) σίγουρα θα δεις βελτίωση στον τρόπο λειτουργίας του αυτοκινήτου σου και στην οικονομία καυσίμων.

Το θέμα της αδιαβροχοποιήσης λύνεται εύκολα και σχετικά φθηνά τόσο όσον αφορά τα ηλεκτρικά όσο και τα ηλεκτρονικά είτε στους κινητήρες με καρμπυρατέρ είτε σε αυτούς με Injection.

Αναφορικά με τις εμπρός κόντρες (ράβδους στήριξης του εμπρός άξονα) όλοι όσοι τις έχουν τοποθετήσει έχουν μείνει ευχαριστημένοι από την αποκατάσταση της αίσθησης και της επαναφοράς του τιμονιού.
Παράλληλα είτε οι μεν είτε οι δε (SR ή QT) μειώνουν και την φερόμενη μάζα στο εμπρός σύστημα άρα έχει και κάποια θετική συνεισφορά στην αίσθηση της ανάρτησης και την μείωση των αναπηδήσεων του εμπρός άξονα.
Οι τιμές είναι παρεμφερείς με αυτήν των της QT να είναι κατά τι ακριβότερη. Από την άλλη πλευρά οι κόντρες της QT είναι πιό σέξυ με τις τρύπες που έχουν και το χρυσό χρώμα λόγω ανοδίωσης. Η ανοδίωση αυτή τις κάνει και λίγο πιό ανθεκτικές σε σκουριά από χτυπήματα καθώς οι κόντρες της SR έχουν βαφή πούδρας η οποία είναι επίσης εξαιρετικά ανθεκτική αλλά σίγουρα όχι τόσο καλή λύση όσο η ανοδίωση για τα θέματα σκουριάς (αν και προσωπικά είμαι οπαδός του γαλβανισμού έναντι της σκουριάς)

Xαιρετώ
pantg
 

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης