ekarpod έγραψε:O Αντρέας τα είπε σωστά.
Δεν ωραιοποίησε τίποτε Σπύρο, το 14 το έχω δεί πολλές φορές σε διαδρομή 350 χλμ με 2/3 εθνική υψηλών ταχυτήτων (για LR) 120-150 και 1/3 επαρχιακή 80-100 και καλοκαίρι με aircondition...
Το 24+ μόνο σε σκληροπυρηνικές συνθήκες, εκεί που και τα jimny φτάνουν (σύμφωνα με τα γραφομενά τους σε 15-16 λίτρα...)
Όσο για το νέο diesel, καίει μέσον όρον 10-11 λίτρα πετρέλαιο, το πετρέλαιο είναι περίπου 10% ακριβότερο από την βενζίνη, δηλ, αντιστοιχία 12 λίτρων βενζίνης στα 100, δηλαδή διαφορά από τα 16 μέσον όρο του V8, 4 λίτρα διαφορά δηλ, για 15.000 χλμ το χρόνο είναι 600 λίτρα το χρόνο, θές 1.000, με 1.000 ευρώ το χρόνο διαφορά, απόσβεση διαφοράς τιμής (το νέο diesel έχει αγορά 45.000) στον αιώνα τον άπαντα, εκτός αν κάποιος κάνει 60.000 χλμ το χρόνο...
Και δεν έχεις ούτε το γκάζι, ούτε την ροπή, ούτε την απλότητα συντήρησης του V8...
Μανόλη μπορεί να έχεις δει τα 14 (με προσπάθεια), αλλά συμπήρωσε και το MO για την πόλη; Η για το εκτος δρόμου;
Στο MPI το 12-13 είναι το συνηθησμένο και με το ζόρι (και σε εξαιρετικές περιπτώσεις εκτός δρόμου με κοντά) άντε να δεις 16.
Στα τελευταία χρόνια πριν το δώσω το Disco, έκανα συχνά τη διαδρομή Αθήνα - Βουκουρέστι, 12.5 -12.7 ΜΟ.
Με το 110 TD5 (που δεν είναι τόσο οικονομικό όσο το TD4) στην ίδια διαδρομή (αλλά με περισσότερη άνεση - δεν προσπαθούσα να κάνω οικονομία) έβγαλα 8.8-9.0.
Πρέπει να σημειώσω βέβαια ότι πέρσι με το Μαριο που προσπαθήσαμε να κάνουμε οικονομία (μέχρι αηδίας )στην ίδια διαδρομή με το 90V8 (με ασφάλτινα λάστιχα) κτυπήσαμε 15.5
Τώρα τα άλλα για το κόστος σε βάθος χρόνου σε συνδιασμό με το κόστος αγοράς έχεις απόλυτο δίκιο!