Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Range Rover

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό koukos » 21 Φεβ 2005, 20:35

alp έγραψε:εχω μπερδευτεί πολύ με το ύψος του αυτοκινήτου :

Το αγόρασα ως εξής :

φοράει ελαστικά bridgestone dueler Α/Τ 255/65/16 τα οποία όπως όλοι ξέρουμε αντιστοιχούν σε 205/80/16 σε θέμα ύψους (29,14 έναντι 29,00 διάμετρο).
Επίσης, σύμφωνα με τα λεγόμενα του προηγούμενου ιδιοκτήτη η ανάρτηση δεν έχει πειραχθεί.

Το αυτοκίνητο όμως είναι πολύ χαμηλό. Βρίσκει κάτω ο κοτσαδόρος με το παραμικρό.

Θεώρησα πως έχουν "πέσει" τα ελατήρια και είπα να τα αλλάξω
(εκτέθηκα κιόλας, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα...)

Μετράω το ύψος από το κέντρο του θόλου (στο φρύδι) με το κέντρο του τροχού και μου είπαν πως αυτό είναι το ύψος του αυτοκινήτου και πως δεν έχουν πέσει τα ελατήρια". (42 πόντοι)

Επειδή καταρχήν τα ελαστικά είναι πολύ φαρδιά για τα γούστα μου και σχετικά χαμηλά, θα ήθελα να μου πει κάποιος που γνωρίζει αν μπορώ να βάλω 215/85 ή 235/85 με τα μαμίσια ελατήρια.

Ή ακόμη καλύτερα αν έχει μετρήσει κανείς την απόσταση κέντρου άξονα - κέντρου φρυδιού για να δω εάν ισχύει αυτό που μου είπαν και τελικά εάν από εκεί προέρχεται όλη μου η σύγχυση....

Φιλαρακο μου εγω εχω 235/70/16 Α/Τ με τα μαμισια ελατηρια
και ειναι μια χαρα.
Πρεπει να σου πω ομως πως εβγαλα τον κοτσαδορο γιατι ηταν
πολυ χαμηλα
HAKUNA MATATA

Stratego Adventure team
Άβαταρ μέλους
koukos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: 27 Σεπ 2004, 11:03
Τοποθεσία: Ν ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό alp » 22 Φεβ 2005, 10:18

koukos έγραψε:Φιλαρακο μου εγω εχω 235/70/16 Α/Τ με τα μαμισια ελατηρια και ειναι μια χαρα.
Πρεπει να σου πω ομως πως εβγαλα τον κοτσαδορο γιατι ηταν
πολυ χαμηλα


Φίλε koukos,
235/70/16 γιατί ?

Δεν κερδίζεις τίποτε σε ύψος και αντίθετα χάνεις σε μάγουλο
Άσε που είναι πιο φαρδιά (=χειρότερα στο χώμα)

Βέβαια από τα 255/65/16 που φοράει το δικό μου, είναι σίγουρα καλύτερα.

Θα μου πεις, λεπτομέρειες, γιατί όπως λέγανε και στο χωριό μου :
It's a Range Rover, Hakuna Matata, Hapana Μaneno
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Re: Range rover 2'' lift

Δημοσίευσηαπό alp » 22 Φεβ 2005, 10:24

Rangeroverakias έγραψε:Το αμαξι το εξοπλιζω για off road( Adventure και για εκδομες με αλλα 4χ4 κυριως αλλα και να πηγαινω αξιοπρεπωs με 120-130 χαλαρα και το χρησιμοποιω καθημερινα)

H αναρτηση αυτη ειναι η ποιο ποιοτικη και κραταει περισσοτερο σε σχεση με τις αλλες αλλα κοστιζει περισσοτερο.


Φίλε Ανδρέα,

Ο περιορισμός που βάζεις στην ταχύτητα (120-130) προέρχεται από τα ελαστικά ή από την ανάρτηση ?

Το βίτζι σου δεν μουρώνει το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου? πόσο περίπου ζυγίζει?

Είσαι και μακρυά ρε γαμώτο να πηγαίναμε βόλτα να έβλεπα την ανάρτηση, πόσο σκληρή είναι τελικά ? :(
μόλις ανέβω προς τα μέρη σου θα σε ενημερώσω για να μου φύγει η απορία...
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό vagelis » 22 Φεβ 2005, 10:28

alp έγραψε:
koukos έγραψε:Φιλαρακο μου εγω εχω 235/70/16 Α/Τ με τα μαμισια ελατηρια και ειναι μια χαρα.
Πρεπει να σου πω ομως πως εβγαλα τον κοτσαδορο γιατι ηταν
πολυ χαμηλα


Φίλε koukos,
235/70/16 γιατί ?

Δεν κερδίζεις τίποτε σε ύψος και αντίθετα χάνεις σε μάγουλο
Άσε που είναι πιο φαρδιά (=χειρότερα στο χώμα)

Βέβαια από τα 255/65/16 που φοράει το δικό μου, είναι σίγουρα καλύτερα.

Θα μου πεις, λεπτομέρειες, γιατί όπως λέγανε και στο χωριό μου :
It's a Range Rover, Hakuna Matata, Hapana Μaneno


Τα 235/70/16 και τα 205/16 ειναι αυτα που δινει ο κατασκευαστης και εχουν το ιδιο υψος περιπου 72 εκατοστα,διαφερουν μονο στο π-λατος.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό alp » 22 Φεβ 2005, 11:15

Καλημέρα σε όλους τους "Αριστοκράτες"

Μπορείτε να μετρήσετε αυτές τις αποστάσεις στα RARO σας, ώστε να έχουμε όλοι μας σημείο αναφοράς ?
(θέλει επίπεδο έδαφος και ξεφορτωμένο αυτοκίνητο)

Αν μαζεύαμε όλα τα νούμερα, πιστεύω θα είχαμε μια καλή βάση δεδομένων αναφορικά με το ύψος των αναρτησεών μας... :D


Εικόνα

ΥΓ. Το εικονιζόμενο RaRo δεν είναι δικό μου, είναι εθελοντής από το διαδύκτιο για τις ανάγκες της φωτογράφησης...
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό alp » 22 Φεβ 2005, 11:17

vagelis έγραψε:Τα 235/70/16 και τα 205/16 ειναι αυτα που δινει ο κατασκευαστης και εχουν το ιδιο υψος περιπου 72 εκατοστα,διαφερουν μονο στο π-λατος.


Φίλε vagelis,
καλά τα λες, δεν έχουν διαφορά στο συνολικό ύψος (μόνο ένα αμελητέο 0,4" )

Εχουν όμως διαφορά στο ύψος του "μάγουλου", κάτι το οποίο κατ'εμέ παίζει πολύ σημαντικό ρόλο για να επιλέξω ελαστικό...
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Re: Range rover 2 porto

Δημοσίευσηαπό spiros » 22 Φεβ 2005, 11:47

blackchris έγραψε:
alp έγραψε:
blackchris έγραψε:
strofimios1 έγραψε:Υπαρχει το PARTNER της FEDIMA σε αυτη τη διασταση.


Ρώτησα και δυστυχώς το Partner αντί για 77.5 cm που πρέπει να είναι σαν 215/85/16, είναι 82 cm !!! Το οποίο δεν μου χωράει ούτε με σφαίρες.


φίλε blackcrhis,

σε τι αυτοκίνητο δε θα σου χωράει ?
διότι εάν είναι λίγο πιο μεγάλο από 215 και σίγουρα μικρότερο από 235,τότε ίσως να είναι το ιδανικό για RaRo...


Αγαπητέ alp καμία σχέση με RaRo για Vitara 2.0L ψάχνομαι με Old mun και αποστάτες. Το 215/80/16 το φοράω σε street χωρίς πρόβλημα αλλά αυτός ο έξτρα πόντος του 215/85/16 (σε mud) μου φωνάζει καιρό και πρέπει να τον αποκτήσω :D


Τα Partner 215/85/16 έχουν 79cm διάμετρο.
Είναι πολύ μεγάλα για vitara.
spiros
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 12 Δεκ 2002, 08:54

Re: Range rover 2 porto

Δημοσίευσηαπό blackchris » 22 Φεβ 2005, 12:25

spiros έγραψε:
blackchris έγραψε:
alp έγραψε:
blackchris έγραψε:
strofimios1 έγραψε:Υπαρχει το PARTNER της FEDIMA σε αυτη τη διασταση.


Ρώτησα και δυστυχώς το Partner αντί για 77.5 cm που πρέπει να είναι σαν 215/85/16, είναι 82 cm !!! Το οποίο δεν μου χωράει ούτε με σφαίρες.


φίλε blackcrhis,

σε τι αυτοκίνητο δε θα σου χωράει ?
διότι εάν είναι λίγο πιο μεγάλο από 215 και σίγουρα μικρότερο από 235,τότε ίσως να είναι το ιδανικό για RaRo...


Αγαπητέ alp καμία σχέση με RaRo για Vitara 2.0L ψάχνομαι με Old mun και αποστάτες. Το 215/80/16 το φοράω σε street χωρίς πρόβλημα αλλά αυτός ο έξτρα πόντος του 215/85/16 (σε mud) μου φωνάζει καιρό και πρέπει να τον αποκτήσω :D


Τα Partner 215/85/16 έχουν 79cm διάμετρο.
Είναι πολύ μεγάλα για vitara.


:cry: :cry: κακώς έπρεπε να τα κάνετε 77 cm :evil: :D
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό vagelis » 22 Φεβ 2005, 12:52

alp έγραψε:
vagelis έγραψε:Τα 235/70/16 και τα 205/16 ειναι αυτα που δινει ο κατασκευαστης και εχουν το ιδιο υψος περιπου 72 εκατοστα,διαφερουν μονο στο π-λατος.


Φίλε vagelis,
καλά τα λες, δεν έχουν διαφορά στο συνολικό ύψος (μόνο ένα αμελητέο 0,4" )

Εχουν όμως διαφορά στο ύψος του "μάγουλου", κάτι το οποίο κατ'εμέ παίζει πολύ σημαντικό ρόλο για να επιλέξω ελαστικό...


Αν σ'ενδιαφερει το υψος του μαγουλου πηγαινε σε 15αρα ζαντα,εγω στο αλλο αυτοκινητο εβαλα 30χ9,5χ15,διαμετρος 75 εκατοστα και μεγαλο βαθος τακουνιου,σε BFG mud.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό alp » 22 Φεβ 2005, 13:37

vagelis έγραψε:
alp έγραψε:
vagelis έγραψε:Τα 235/70/16 και τα 205/16 ειναι αυτα που δινει ο κατασκευαστης και εχουν το ιδιο υψος περιπου 72 εκατοστα,διαφερουν μονο στο π-λατος.


Φίλε vagelis,
καλά τα λες, δεν έχουν διαφορά στο συνολικό ύψος (μόνο ένα αμελητέο 0,4" )

Εχουν όμως διαφορά στο ύψος του "μάγουλου", κάτι το οποίο κατ'εμέ παίζει πολύ σημαντικό ρόλο για να επιλέξω ελαστικό...


Αν σ'ενδιαφερει το υψος του μαγουλου πηγαινε σε 15αρα ζαντα,εγω στο αλλο αυτοκινητο εβαλα 30χ9,5χ15,διαμετρος 75 εκατοστα και μεγαλο βαθος τακουνιου,σε BFG mud.


15άρα ζάντα :nono: not for me, thank you.
Παραείναι αμερικανιά για τα γούστα μου.

Για μένα υπάρχει μόνο 7.00Χ16 - 7.50Χ16 και άντε 9.00Χ16 ....
Αφρικανοτραφής γαρ.... :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Re: Range rover 2 porto

Δημοσίευσηαπό spiros » 22 Φεβ 2005, 15:35

blackchris έγραψε:
spiros έγραψε:
blackchris έγραψε:
alp έγραψε:
blackchris έγραψε:
strofimios1 έγραψε:Υπαρχει το PARTNER της FEDIMA σε αυτη τη διασταση.


Ρώτησα και δυστυχώς το Partner αντί για 77.5 cm που πρέπει να είναι σαν 215/85/16, είναι 82 cm !!! Το οποίο δεν μου χωράει ούτε με σφαίρες.


φίλε blackcrhis,

σε τι αυτοκίνητο δε θα σου χωράει ?
διότι εάν είναι λίγο πιο μεγάλο από 215 και σίγουρα μικρότερο από 235,τότε ίσως να είναι το ιδανικό για RaRo...


Αγαπητέ alp καμία σχέση με RaRo για Vitara 2.0L ψάχνομαι με Old mun και αποστάτες. Το 215/80/16 το φοράω σε street χωρίς πρόβλημα αλλά αυτός ο έξτρα πόντος του 215/85/16 (σε mud) μου φωνάζει καιρό και πρέπει να τον αποκτήσω :D


Τα Partner 215/85/16 έχουν 79cm διάμετρο.
Είναι πολύ μεγάλα για vitara.


:cry: :cry: κακώς έπρεπε να τα κάνετε 77 cm :evil: :D


Υπομονή. Θα κάνουμε μια δοκιμή να τα πλύνουμε στους 90 βαθμούς.
Αν "μπουν" θα σου στείλω Π.Μ.
spiros
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 12 Δεκ 2002, 08:54

Δημοσίευσηαπό pantg » 23 Φεβ 2005, 17:56

Αγαπητοί φίλοι,

οσον αφορά το θέμα του ψηλώματος του Range (αλλά και όλων των Land Rover) η προσωπική μου άποψη είναι πως καλό είναι να αποφεύγεται καθώς το μόνο που στην ουσία κάνει είναι να αλλοιώνει προς το χειρότερο την συμπεριφορά του οχήματος στον χώρο που αυτό κινείται κατά 80% (σαφώς περισσότερο από τόσο, αλλά λέμε τώρα....) προσφέροντας οριακή βελτίωση σε συνθήκες που αφορούν λιγότερο από το ένα τοις χιλίους της συνολικής χρήσης του αυτοκινήτου.

Η βελτίωση που αρκετοί χρήστες αισθάνονται με την αλλαγή των εξαρτημάτων της αναρτήσεως τους με ανάλογα που προσφέρουν αύξηση ύψους (κυρίως αμορτισέρ και ελατήρια) είναι εντελώς ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΗ καθώς οφείλεται στην αντικατάσταση συνήθως υπερβολικά φθαρμένων ή και χαλασμένων ελατηρίων και αμορτισέρ με εντελώς καινούργια.
Νομίζω πως όλοι αντιλαμβανόμαστε πως όταν αλλάζουμε ένα εντελώς φθαρμένο ή χαλασμένο αμορτισέρ ή ελατήριο με ένα καινούργιο είναι απολύτως φυσικό η αίσθηση του αυτοκινήτου να μεταβάλλεται θεαματικά και να μας δημιουργείται η εντύπωση πως η εργοστασιακή ανάρτηση είναι "σούπα". Πως να μην είναι όταν έχει μερικές δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα (ίσως και εκατοντάδα χιλιάδες?) να αλλαχθεί και μετά καλείται να συγκριθεί με μία εντελώς καινούργια.
Ακόμη και η εντελώς εργοστασιακή αλλά καινούργια θα σας φανεί τέλεια.

------

Οσον αφορά τα ελαστικά και την αύξηση της διαμέτρου αυτών καλό είναι να υπενθυμίζουμε όλοι στον εαυτό μας ότι οποιαδήποτε τέτοια μεταβολή απαιτεί και την ανάλογη αλλαγή στις σχέσεις μετάδοσης του οχήματος και φυσικά αλλάζει τα δεδομένα στις απαιτήσεις στα ημιαξόνια.
Αρα μεγαλύτερο σε διάμετρο λάστιχο ίσως να απαιτεί και αλλαγή σε κορωνοπήνια, ή σχέσεις κιβωτίου ή κεντρικού διαφορικού ή και σε αλλαγή ημιαξονίων καθώς αυξάνεται η επιβάρυνση που δεχονται λόγω αύξησης της ροπής και των φορτίων στρέψης που εφαρμόζονται σε αυτά.

----

Να υπενθυμίσω ότι η αύξηση του ύψους της ανάρτησης συνεπάγεται και αλλαγή σε άλλα τμήματα του αυτοκινήτου όπως οι ράβδοι στήριξης του εμπρός άξονα, η ράβδος Panhard και τουλάχιστον ο εμπρός κεντρικός άξονας (αυτός που μεταδίδει την κίνηση από το κεντρικό στο εμπρός διαφορικό)

----

Η αύξηση ύψους με ελατήρια μπορεί να γίνει και με διατήρηση των ελατηρίων στο κανονικό ύψος, απλώς χρησιμοποιώντας σκληρότερα ελατήρια. Ετσι αφού το ελατήριο είναι σκληρότερο διατηρεί μεγαλύτερο ύψος με το ίδιο βάρος. Αυτό βεβαίως κάνει το αυτοκίνητο σκληρότερο αλλά από την άλλη το αυτοκίνητο έχει και μικρότερη τάση να γέρνει στις στροφές. Από την άλλη πλευρά βέβαια τα σκληρότερα ελατήρια περιορίζουν τη διαδρομή στην ανάρτηση (άρα ουσιαστικά χάνεις τμήμα του οφέλους στην εκτός δρόμου οδήγηση)

----

Τελικά, όπως ήδη έχουμε πεί πιό πριν, όλα είναι θέμα του τί θέλεις από το αυτοκίνητο και πού θέλεις να το χρησιμοποιείς.
Τα πιό πάνω φυσικά δεν έχουν τόση εφαρμογή αν συζητήσουμε για σύστημα αεροανάρτηση μεταβαλομένου ύψους και σκληρότητας.
Εκεί αλλάζουν ΟΛΑ. (και το κόστος δεν είναι ακριβότερο από αυτό που θα σου στοίχιζε ένα πλήρες σύστημα οριακά εξελιγμένης ανάρτησης μαζί με τα διάφορα συμπαραμαρτούντα όπως ράβδοι στήριξης αξόνων, κεντρικοί άξονες, ράβδος Panhard κλπ)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό alp » 23 Φεβ 2005, 20:57

Φίλε pantg συμφώνω 100 %

Δε νομίζω ο οποιοσδήποτε από εμάς να ξέρει καλύτερα από τον κατασκευαστή των καλύτερων off-road οχημάτων ....
ούτε να έχει ξοδέψει για έρευνα τα ποσά που αυτός έχει ξοδέψει.

Κανένα νέο για αδιαβροχοποίσηση και σάκους έχουμε ?
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό pantg » 23 Φεβ 2005, 21:43

φίλε alp γειά,

το θέμα των αναρτήσεων και της εξελίξεως αυτών είναι τεράστιο και θα επαναλάβω πως στην ουσία έχει να κάνει με τί θέλει να κάνει ο ιδιοκτήτης/οδηγός του οχήματος και πού θέλει να το χρησιμοποιήσει.

----

Οσον αφορά τα σετ αδιαβροχοποίησης έχω ένα για V8 και ένα για τετρακύλινδρα καθώς οι παραγγελιοδότες τους ΔΕΝ τα ζήτησαν.
Αν θέλεις ένα απο τα δύο (μάλλον το V8 ε???) μπορώ να στο δώσω.

Για τους αερογρύλλους (για να μην τους μπερδεύουμε με τους άλλους που κάνουν μπαμ στο εσωτερικό του αυτοκινήτου στην κακιά στιγμή) θα μπορώ να σου πω αν ετοιμάσουμε μιά μαζική (δηλαδή πάνω από 10 τεμάχια) παραγγελία.

Πάντως νομίζω ότι και ο Γιάννης Αθανασίου (ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ) έχει κάτι σχετικό στον τιμοκατάλογό του.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό alp » 24 Φεβ 2005, 16:30

Φιλε Παντελή,
το θέλω το σετ, τι τιμή έχει ? (αν θες στειλε ΠΜ)
Για αερογρύλλους, αν ισχύει ακομη η τιμή που μου είχες πει, υπολόγισε 2 για εμάς στην παραγγελία σου.
(πότε τους υπολογίζεις?)

ευχαριστω.
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες