από pantg » 29 Φεβ 2004, 16:40
Φίλε Discoman,
Μην συγχέεις τη λέξη θρύλος με τα μέταλλα.
Τα αυτοκίνητα είναι εργαλεία δουλειάς ή συσκευές που παρέχουν χαρά. Τίποτα άλλο εκτός από μηχανήματα.
Κάτι σαν τις κατσαρόλες και τα ραδιόφωνα.
Τα αυτοκίνητα απλώς απαιτούν πιό πολύ πειθώ από την μεριά των εταιρειών και των διαφημιστικών/διαφημιστών για να τα πουλήσουν. Ετσι μας τα σερβίρουν σαν θρύλους, επεκτάσεις ανδρισμού, σύμβολα θηλυκότητας, αντικείμενα πόθου και ονείρων και τέτοια άλλα, συγγνώμη για τη λέξη, φούμαρα.
Απλώς τυχαίνει καμμιά φορά να συνηθίζουμε τις "κατσαρόλες" μας όταν αυτές μας καλύπτουν τις αναγκές αλλά και μας κάνουν να διασκεδάζουμε κιόλας.
Οσον αφορά την ερώτησή σου για το πιό αυτοκίνητο 4Χ4 εγώ θα έλεγα ότι μπορεί να έχει τον τίτλο του θρύλου?
Αυτός νομίζω ανήκει δικαιωματικά στο Willies. Aυτό ήταν το πρώτο ευρείας χρήσεως αυτοκίνητο πολλαπλών χρήσεων και εκτός δρόμου. Το γνωστό στρατιωτικό General Purpose (GP όπως τζιπ και σε μετεξέλιξη Jeep όπως το ονόμασε η παλαιά μητρική της Chrysler όταν πήρε τα δικαιώματα κατασκευής από την Willies λόγω το μεγάλων απαιτήσεων παραγωγής στη διάρκεια του Δευτέρου Παγκοσμίου)
Αν δεν υπήρχε αυτό πολύ απλά δεν θα υπήρχε ούτε η ιδέα των αδερφών Wilks (των ιδιοκτητών της Rover) να δημιουργήσουν το πρώτο Land Rover το οποίο άλλωστε και βασιζόταν κατά μεγάλο ποσοστό στο σχεδιασμό αλλά και στα εξαρτήματα του Willies/Jeep. Aπλώς οι Wilks πήραν την ιδέα και την βελτίωσαν σε πολλά σημεία (κυρίως το ανθεκτικότερο σασσί επειδή δεν μπορούσαν να φτιάξουν το αμάξωμα από λαμαρίνα, στην οποία υπήρχε τότε έλλειψη, αλλά υπήρχε (μετά τον πόλεμο αυτά) υπερπροσφορά σε κράμα αλουμινίου αεροπορικού τύπου.
Χαιρετώ
[/img]