|
|
|
discoman έγραψε:ευχαριστω για τις πληροφοριες αλλα θα ηθελα λιγες ακομα προληπτικα θα αλλαξω και δισκο πλατω και ιμαντα εκεντροφορου εχεις κατι να προτεινεις?
Καλή ιδέα και η αλλαγή δίσκου, πλατώ, ρουλεμάν.
Ζήτα επίσης να σου ελέγξουν και την κατάσταση του δίχαλου γιατί μερικές φορές τρώγεται και μπορεί να τρυπήσει και να σε αφήσει στη μέση του πουθενά. Κόστος πολύ χαμηλό σαν ανταλλακτικό και θα έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Μάλιστα αν μπορεί ο μάστορας να σου κολλήσει και μία ενισχυτική πλάκα στην πίσω μεριά (αν το δικό σου δεν έχει φαγωθεί) τότε ακόμη καλύτερα.
Καλή ιδέα και ο ιμάντας εκκεντροφόρων (το Mpi έχει δύο εκκεντροφόρους)
--------------
το airflow δεν το ξερω τι κανει?
Καλά είναι !!!!!!!! (αστειεύομαι)
Ειναι το κουτί που βρίσκεται μεταξύ των σωλήνων που έρχονται από το φίλτρο αέρος και καταλήγουν στην πολλαπλή εισαγωγής. Ουσιαστικά μετρά τον όγκο του αέρα που περνάει έτσι ώστε σε συνάρτηση και με την θέση της πεταλούδας στην πολλαπλή να δίνει την ανάλογη ποσότητα καυσίμου από τα μπεκ στον κινητήρα.
Στα Mpi το airflow (ερφλόου σημαίνει "ροή αέρος") δέχεται και πληροφορία για την θερμοκρασία του ψυκτικού υγρού του κινητήρα έτσι ώστε να ρυθμίζει το μείγμα αέρος/καυσίμου ανάλογα με το αν το μοτέρ είναι κρύο ή ζεστό.
---------------
τον τροφοδοτη λαδιου μπορεις να μου το βρεις? για τακακια στα φρενα ? τι να βαλω?
Ο τροφοδότης λαδιού μπορεί να βρεθεί.
Τακάκια γνήσια ή Kevlar.
--------------
οσο για τις υπερθεμανσεις που λες δεν εχω καταλαβει τιποτα ο δεικτης ειναι ακουνητος και ολα ειναι δουλευουν ενταξει
H υπερθέρμανση στην οποία αναφέρθηκα αφορούσε το σύστημα μετάδοσης κίνησης και συγκεκριμένα το κιβώτιο ταχυτήτων και το κεντρικό διαφορικό. Το Mpi ΔΕΝ έχει δείκτη ή ενδεικτική λυχνία υπερθέρμανσης του κιβωτίου ή του κεντρικού διαφορικού (το V8 έχει σε μερικές εκδόσεις όπως και τα αυτόματα). Ετσι δεν μπορείς να το έχεις δεί και ιδίως από τον δείκτη θερμοκρασίας του κινητήρα. Φαίνεται μόνο όταν βγάλεις τα λάδια/βαλβολίνες από το κιβώτιο και κεντρικό διαφορικό αλλά τότε είναι αργά. Καλύτερη λύση, ιδίως για την Ελλάδα, είναι η χρήση καλού λιπαντικού (τα είπαμε αυτά ήδη) όπως και η τοποθέτηση ενός ψυγείου λαδιού για το κιβώτιο ταχυτήτων (υπάρχει η αναμονή στο κιβώτιο). Αν το αυτοκίνητο κινείται με γρήγορους ρυθμούς σε αυτοκινητόδρομο για αρκετή ώρα ή το πιέζεις σε εκκινήσεις σε φανάρια με ζεστό καιρό, τότε είναι σχεδόν απαραίτητο, εκτός και αν σου αρέσει να αλλάζεις κιβώτια ή να τα επισκευάζεις.
---------------------
/ολα τα υλικα που θα χρειαστω μπορεις να μου τα προμηθευσεις? μηπως ξερεις και κανα καλο μαστορα? εδω κοντα?
Αυτά που δεν μπορούν ή δεν θέλουν να σου βρουν γίνεται να στα προμηθεύσω.
κάνε τηλ. (22950 37637) για να συζητήσουμε για τον μάστορα. Εχεις έναν πολύ καλό στη γειτονιά σου κοντά αλλά να καθήσεις μαζί με το αυτοκίνητο και να φέρεις τα δικά σου λάδια.
ευχαριστω και παλι
discoman έγραψε: ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑ ΤΑ 140 ΤΟ DISCO ΧΑΝΕΙ ΤΟ ΜΠΑΣΟ ΘΟΡΥΒΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΙΟ ΑΘΟΡΥΒΟ? ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ Ο ΚΑΤΑΛΥΤΗΣ? ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΓΝΗΣΙΑ
Επιστροφή στο You and Your Landy
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης