Γειά σε όλους!
Πολύ ενδιαφέρον άρθρο για το νέο θερμοστάτη:http://web.tiscali.it/elise_s1/
ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΙ στο αντιψυκτικό!!! ΜΟΝΟ οργανικά! Λόγω πολύ μακριών βιδών-μπουζονιών κατά τη θέρμανση και διαστολή τους περνάει αντιψικτικό στη φλάντζα και την καταστρέφει!
Ερώτηση: γνωρίζουμε περίπτωση με τον νέο θερμοστάτη, τη νέα φλάντζα, το νέο δοχειο διαστολής, τη νέα τάπα και χρήση αποκλειστικά μόνο οργανικού αντιψυκτικού, που να έκαψε φλάτζα, και αν ναι, στα πόσα χλμ? Μήπως πρέπει να εντάξουμε στο service των 60.000 χλμ ΚΑΙ την αλλαγή φλάντζας??(κόστος 450 € χώρίς αλλαγή μπουζονιών- 600 € μέ αλλάγή)
Υπάρχει (Παντελή) κάποιος "Κατάσκοπος" μηχανικός LR να μας πεί αν το καπάκι με τον σένσορα στάθμης από RR είναι κατάλληλο για FR? και εννοώ βέβαια και άν βιδώνει αλλά και -κυρίως- αν λειτουργούν στην ίδια πίεση. Το να αντιληφθείς ΕΓΚΑΙΡΑ απώλεια ψυκτικού μπορεί να σε γλιτώσει από ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ!!
Τέλος, όπως μπορείτε να δείτε στο
http://www.myfreelander.com/overview.htm το πίσω παράθυρό κατεβαίνει λόγω bug στο software της CCU και θέλει αλλάγή. Έχει κανένας γνώση πως το αντιμετωπίζει η εδώ αντιπροσωπεία?
Παρεπιπτόντως, κουφάθηκα με αυτά που άκουσα για τη νέα αντιπροσωπεία! Μακάρι τα παιδιά αλλά αν έχουν να υποστηρίξουν "κουλό" προιόν είναι θέμα χρόνου να μαζευτούν αλλιώς θα φαλιρήσουν.
Εχω αποφασίσει να κρατήσω το FR μου!! Όταν δουλεύει ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ!!! και δεν πρόκειται να το δώσω για 10.000 €
Πάντως ρε παιδιά, πέρα από το θέμα
της φλάτζας (άλλαξα καπάκι)
της οροφής (χάλασε έξι φορές - την εγκατέλειψα, εξ΄άλλου είναι ψιλοάχρηστη)
και του πίσω παραθύρου (μου έχει ανοίξει δίς παρκαρισμένο αλλά ευτυχώς μόνο σε βροχή!!)
έχω αλλάξει μόνο:
μια τρόμπα συμπλέκτη,
Στα 85.000 χλμ η οποία σημειωτέων ΔΕΝ χάλασε απλώς σπάσανε κάποια "αυτάκια" που συγκρατούν την επαναφορά (όχι ή ασφάλεια) και μου ήρθε ο συμπλέτης στη μούρη. Έβαλα ένα ξύλινο τάκο να σταματάω την επαναφορά και συνέχισα. Έφτιαξα τα "αυτάκια" και τον έχω στο πορτ μπαγκαζ για κάθε ενδεχόμενο!
Μια αντλία βενζίνης
Να πώ την αλήθεια αυτή είχε πρόβλημα εξ΄αρχής και μου είχανε πεί να την αλλάξουμε στη εγγύηση αλλά το αμέλλησα..
Έχω κάνει τη εξής εκτίμηση πάντως: Αν βγάζει με τον νέο θερμοστάτη και φλάτζα έστω και 80.000 χλμ τότε με δύο πρλοληπτικές αλλαγές φλάντζας (2x 500 €) βγάζεις 160.000 km -περίπου 8 χρόνια ακόμη.
ΔΕΝ ΤΟ ΔΙΝΩ ΓΙΑ 10.000 €!!!
Άψογη θέση οδήγησης (bucket καθίσματα) - μεγάλοι χώροι
Ξεκούραστη ανάρτηση
Εξαιρετικά συστήματα τετρακίνησης (HDC, φρενάρισμα του τροχού που ολισθαίνει, ουσιασική τετρακίνηση- τα βλέπω κάθε χριστούγενα να δουλεύουν 'ολα άψογα στη χιονισμένη-παγωμενη Φλώρινα)
Ικανότατος κινητήρας - χαμηλά η ροπή - ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ! (καλά ντέ!)
ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΜΕΣΑ - ΕΞΩ!! Ναί, είναι πολύ σημαντικό για μένα να μου αρέσει το αυτοκίνητο που οδηγώ!
Στοιχεία: Μοντέλο 2000, 91.000 χλμ, το "σκοτώνω" για 23.000€
ΥΓ Ξέρει κανένας πως εισάγονται στο κείμενο αυτά τα (#%&**%$@) icons?