Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Αισθητήρας ABS για Freelander

Αισθητήρας ABS για Freelander

Δημοσίευσηαπό axilleas » 09 Ιουν 2006, 16:15

χαιρετε!
Νέοπας κι εγω στο χωρο της τετρακίνησης, μόλις αγόρασα το πρώτο μου Freelander, και θα ήθελα να κάνω μία ερώτηση, καθώς η απογοήτευση δεν ήρθε απο τον συμπλέκτη ή απο τις φλάντζες, αλλα απο τις τιμές των ανταλακτικών...
Ξαφνικά είδα τρείς ενδείξεις στον πίνακα οργάνων να αναβουν...
ΤC, ABS, και αυτό που δείχνει ενα τζιπάκι με κλιση...
Στην αντιπροσωπεία (ο θεός να την κάνει αντιπροσωπεία, καθώς εγώ προσωπικά χειρότερο και πιο βρώμικο συνεργείο αυτοκινήτων δεν έχω δει...) μου είπαν οτι χάλασε ο αισθητήρας του ABS στον αριστερό μπροστινό τροχό και με πολλή χαρά μου ανακοινωσαν και την τιμή!

600 ευρω μόνο ο αισθητήρας, χωρίς εργασία!
(Είναι λέει Bosch...)

Αναρωτιέμαι αν μπορω να βρω κάπου πιο φθηνό, στο ιντερνετ ή έστω μεταχειρισμένο...
Άβαταρ μέλους
axilleas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 09 Ιουν 2006, 15:55

Δημοσίευσηαπό stelioskal » 09 Ιουν 2006, 22:58

Αγαπητέ Αχιλλέα καλως ήλθες στο κλάμπ των καψούρηδων...
Έχοντας αντιμέτωπίσει πριν λίγο το ίδιο πρόβλημα σου απαντώ τάχιστα για να συνέλθεις
Μεταχειρισμένοι σένσορες δεν υπάρχουν (μάλλον γιατί είναι υπερβολικά ευαίσθητοι...)
Μπορείς να τον βρείς στο internet στο 1/3 έως 1/2 της τιμής Ελλάδας ανάλογα με το μοντέλο που έχεις.
Τέλος, ΔΕΝ κυκλοφορεί στο ελεύθερο εμπόριο.
Γενικότερα ενημερώσου για τις αγορές από Αγγλία γιατί οι τιμές είναι αρκετά φθηνότερες από Ελλάδα και η παράδοση των ανταλακτικών άμεση.
Επίσης, ενημερώσου και για άλλα συνεργεία, μή εξουσιοδοτημένα
Σου εύχομαι ολόψυχα να μην σου χρειαστούν αλλά όπως λέει και το τραγούδι "ας είμαστε ρεαλιστέεεεεεες....."
Δώσε μας περισσότερα στοιχεία για το "εργαλείο"
Άβαταρ μέλους
stelioskal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 28 Δεκ 2005, 22:52
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευσηαπό pantg » 10 Ιουν 2006, 09:45

Αχιλλέα καλημέρα,

ζήτησέ τους σε παρακαλώ να σου πούν τον κωδικό βλάβης που δείχνει το διαγνωστικό στο οποίο συνέδεσαν το αυτοκίνητο.
Θα πρέπει να είναι ένας αριθμητικό κωδικός με ένα ψηφίο στην αρχή, μετά παύλα και μετά άλλον ένα μονοψήφιο ή διψήφιο αριθμητικό κωδικό.
Αν ο πρώτος μονοψήφιος κωδικός είναι 2 τότε απλώς πρέπει να ρυθμίσουν την απόσταση του αισθητήρα από τα δόντια του μπιλιοφόρου/ημιαξονίου/μέρους της μεταδόσεως.
Αν είναι 4 τότε υπάρχει κάποια διακοπή στην καλωδίωση (ράγισμα, κόψιμο,σπάσιμο του καλωδίου)
Αν είναι 5 τότε δείχνει βλάβη στον αισθητήρα.
Ο μονοψήφιος ή διψήφιος κωδικός μετά την παύλα πολύ γενικά δείχνει το σημείο όπου υπάρχει η πιό πάνω βλάβη.

Η τιμή που σου είπαν είναι σωστή (582 Ευρώ τιμή λιανικής) για τις τιμές αντιπροσωπείας.

Μεταχειρισμένος δύσκολο να βρεθεί.

Σε aftermarket δεν γνωρίζω κάτι. Η ΒΟSCH πάντως στον επίσημο κατάλογό της δεν έχει αισθητήρα φρένων για το Freelander.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό stelioskal » 10 Ιουν 2006, 19:58

Αν ο σένσορας είναι παθητικός τότε μπορείς πολύ εύκολα να διαπιστώσεις την κατάσταση της καλωδίωσης με ένα πολύμετρο. Αν η αντίσταση που σου δίνει είναι 950Ω -1000 Ω τότε ο σένσορας είναι ΟΚ, αν δείχνει άπειρη τότε υπάρχει διακοπή στην καλωδίωσή του ή έχει πεθάνει το πηνίο μέσα στον σένσορα. Το σημείο σύνδεσης της καλωδίωσης του σένσορα στο κύκλωμα είναι πάνω στο φτερό στον χώρο της μηχανής στηριγμένο στο πλάι. Το βύσμα σύνδεσης είναι κυλινδρικό. Το ανοίγεις, μετράς, και προχωράς. Απειρη αντίσταση μπορεί (σε σπάνιες περιπτώσεις) να σημαίνει και κομμένο καλώδιο μέχρι το σένσορα. Το πιθανότερο ωστόσο είναι οτι έχει κοπεί το λεπτεπίλεπτο καλώδιο του πηνίου του σένσορα...
Η τοποθέτηση του καινούριου είναι πανεύκολη
Άβαταρ μέλους
stelioskal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 28 Δεκ 2005, 22:52
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευσηαπό Freelander » 10 Ιουν 2006, 20:37

Nα συμπληρώσω στα λεγόμενα του αδελφού Στέλιου οτι αν το αυτοκίνητο είναι χρονολογίας εως και το 2001 ο σένσορας είναι πράγματι παθητικός (gay) και μπορεί κάλλιστα να ωμομετρηθεί.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό axilleas » 11 Ιουν 2006, 19:52

Παιδια σας ευχαριστώ για την αμεση ανταπόκριση και τις πολυτιμες συμβουλες..

stelioskal το "εργαλείο" (που καθόλου δεν μου άρεσαν τα εισαγώγικα που έβαλες) :) είναι το παρακάτω!

Freelander, 5-door station wagon, 1.8 litre petrol, HOU-spec (K series), Left-hand drive (LHD), 5-speed manual (LT85, LT77, LT77S, R380 or other)
Model year: 1999, Solihull-UK και είναι σκούρο πράσινο,

έχει 87000χλμ και ΔΕΝ έχει καψει ακομα φλαντζα! Έχει όμως χαλασμενο συνεκτικό συμπλέκτη όπως διαπιστώσαμε με τον Παντελή πρίν 2-3 μέρες, χαλασμένη όροφή και τον αισθητήρα που ψάχνω εδώ...

Το παρακάτω το λέω για να το μάθετε αλλα και για να το πιστεψω...

"ΔΕΝ με πιασανε κορόιδο! Είμαι ερωτευμένος με αυτό το αυτοκίνητο..."

Είναι κάτι όμως το οποίο με απασχολεί και το έχω ήδη θέσει ως ερώτημα στον Παντελή...

Ακούω έναν περίεργο ήχο αμέσως μόλις ο κινητήρας ανάβει και λίγο πρίν κατεβούν οι στροφες του στο ρελαντι...
Εναν ήχο σαν να κουμπώνει ταχύτητα με μισό συμπλέκτη, ή κάτι σαν να κομπλαίρνει εκείνη την στιγμή... δηλαδή ενα γκρρρκ!

(Ρώτησα στην αντιπροσωπεία, αλλα μάλλον έχουν αρχίσει όλα και τα βλέπουν φυσιολογικα...)

Αν κανεις κατάλαβε τι γραφω και εχει ξανακουσει κατι τετοιο...

Ας βοηθήσει λιγακι!

Ευχαριστω και πάλι!
Άβαταρ μέλους
axilleas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 09 Ιουν 2006, 15:55

Δημοσίευσηαπό pantg » 12 Ιουν 2006, 08:53

Αχιλλέα καλημέρα και καλή εβδομάδα,

ρώτησα και μία ιδέα είναι μήπως και ξεμπλοκάρει λίγο πιό αργά το γρανάζι της μίζας από τα γρανάζια του βολάν.
Aν συμβαίνει αυτό ίσως η εξαγωγή και ο έλεγχος/καθαρισμός/γρασσάρισμα της μίζας να είναι μία πολύ καλή ιδέα. Και φυσικά δεν χρειάζεται να το κάνεις αυτό στην αντιπροσωπεία καθώς εκεί, αν υπάρχει πρόβλημα, θα σου πουν να αλλάξεις την μίζα ενώ σε έναν καλό ηλεκτρολόγο αυτοκινήτων απλώς θα την ανοίξει, θα την ξεματιάξει, θα την καθαρίσει και ίσως να αντικαταστήσει και ότι χρειαστεί.
Μην ξεχνάς ότι οι λάσπες, τα λασπόνερα, η άμμος και οι βρωμιές από την κίνηση ενός αυτοκινήτου εκτός δρόμου σε τέτοιο περιβάλλον σίγουρα πάντα βρίσκουν πρόσβαση σε διάφορα μέρη του οχήματος, και οι μίζες είναι ευπαθείς σε αυτά τα προβλήματα. Ελπίζω να είναι κάτι τέτοιο.

Υπάρχει και μία σαφώς πιό κακή περίπτωση (μέταλλα βάσεων του μοτέρ) αλλά δεν το νομίζω καθώς αυτά θα ακούγονταν και σε άλλες περιπτώσεις μάλλον.

Το κιβώτιο ταχυτήτων σου ανήκει στο "others".

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό stelioskal » 12 Ιουν 2006, 22:08

Φίλε Αχιλλέα όλοι ερωτευμένοι είμαστε με αυτό το αυτοκίνητο γι΄αυτό και βασανιζόμαστε... Αλλιώς θα καταπίναμε τη ζημιά και θα κοιτούσαμε καμμια γλυκιά γιαπωνεζούλα 8)
Και είναι αναμφίβολο οτι έχουμε υποστεί ζημιά και από τις βλάβες και -κυρίως- από την απαξίωση του αυτοκινήτου.
ΩΣΤΟΣΟ
Οι βλάβες που βγάζει το αυτοκίνητο κατ΄εμέ ΔΕΝ είναι τόσο πολλές (εκτός φλάτζας) ώστε να αποτελούν αποφασιστικό παράγοντα για την πώληση ενός αυτοκινήτου.

Κατ΄εμέ επίσης, η τρέχουσα τιμή του μεταχειρισμένου αποτελεί ευκαιρία αγοράς. Αρκεί ο ιδιοκτήτης να παρακολουθεί την κατάσταση των ψυκτικών.

Όσον αφορά τα εισαγωγικά στη λέξη "εργαλείο" τα έβαλα γιατί χωρίς αυτά θα εννοούσαμε πραγματικό εργαλείο (για τη δουλειά μας π.χ.) ενώ είναι εργαλείο μεταφοράς ή και διασκέδασης (χμμ τώρα που το ξανασκέφτομαι μάλλον δεν έπρεπε να τα βάλω...)
Άβαταρ μέλους
stelioskal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 28 Δεκ 2005, 22:52
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευσηαπό Freelander » 13 Ιουν 2006, 13:32

stelioskal έγραψε:Κατ΄εμέ επίσης, η τρέχουσα τιμή του μεταχειρισμένου αποτελεί ευκαιρία αγοράς. Αρκεί ο ιδιοκτήτης να παρακολουθεί την κατάσταση των ψυκτικών.

Συμφωνώ και επαυξάνω.
αυτό που συμβαίνει τώρα με τις τιμές των freelanders είναι περίπου το ίδιο με αυτό που έχει συμβεί εδώ και καιρό με τα disco 1ης γενιάς.
Αν το freebie του 2000 ή το mpi του '96 πωλείται 13-14Κ είναι αδύνατο να βρεθεί καινούργιο αυτοκίνητο με λογικά παραπάνω χρήματα που να διαθέτει τέτοιους χώρους, δυνατότητες και εξοπλισμό. Τι να λέμε τώρα.
Αν και διαφωνώ με τις συγκρίσεις μια ματιά που έριξα με ένα φίλο που ενδιαφερόταν για καινούργιο daihatsu terios που θεωρείται πολύ αξιόπιστο και μεγάλωσε λιγάκι σε διαστάσεις, κοστίζει σε μια καλούτσικη έκδοση 23-24Κ και αν μπείς μέσα μετά από landrover, σε πιάνουν όλα τα κλειστοφοβικά.
Στις τιμές της αγοράς και ιδιαίτερα των μεταχειρισμένων η αξιοπιστία είναι νομίζω ο κυριότερος παράγοντας που καθορίζει τις τιμές.
Eμείς διαθέτουμε τις πλέον τραγελαφικές (τράγος+ελάφι) τιμές μεταπώλησης αλλά αν τα μαζέψεις αυτά τα αυτοκίνητα... τα παντρεύεσαι.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό axilleas » 13 Ιουν 2006, 14:02

Παιδιά, εγω το αμαξι το πηρα 13000, που αν πεις οτι πας σε καινουργιο, παιρνεις μονο τα μικρά απο τις εταιριες! (Δηλαδη κατι σε Polo και με το ζόρι!)

Βέβαια, 5πορτο του '99, δεν βρήκα κατω απο 15 χιλιάρικα οταν έψαχνα, 15-16,000 πήγαιναν, που αυτή η τιμή δεν νομίζω να είναι και τόσο απαξιωτική για αυτοκίνητο 7 χρονων!
Δείτε και τα άλλα που έχουν καταντησει!

Το καλό στο Freelander είναι οτι η εταιρία σχεδιαστικά δεν έχει κανει και τις τρομερές αλλαγες στο αυτοκίνητο, οπότε ακόμα και τώρα φαινετε καινούργιο! (αν εξαιρεσεις το εσωτερικό του βεβαια)

Το μόνο που μετάνιωσα είναι οτι μπορούσα να παρω τα 13 χιλιαρικάκια, να παω να δω κανα-δυο αγώνες στο Μουντιάλ να το φχαριστηθω, να καβαλήσω μετά κανενα dieseloκίνητο ιπποποταμακι και να κατεβώ στην πατρίδα... :(
Άβαταρ μέλους
axilleas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 09 Ιουν 2006, 15:55

Δημοσίευσηαπό Freelander » 13 Ιουν 2006, 14:17

axilleas έγραψε:μπορούσα να παρω τα 13 χιλιαρικάκια, να παω να δω κανα-δυο αγώνες στο Μουντιάλ να το φχαριστηθω, να καβαλήσω μετά κανενα dieseloκίνητο ιπποποταμακι και να κατεβώ στην πατρίδα... :(

Ένα απο τα προβλήματα που θα είχες σε αυτή την περίπτωση θα ήταν οι πινακίδες.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό pantg » 13 Ιουν 2006, 17:15

Aχιλλέα και Στέλιο,

μιά και τέθηκε το θέμα της εξωτερικής εμφάνισης απλώς να σας πω ότι υπάρχει σετ μετατροπής των παλαιωτέρων αυτοκινήτων σε τελευταίο Look με τα φώτα, το προφυλακτήρα και την μάσκα των καινούργιων (και τα νέα φώτα είναι και πολύ πιό αποδοτικά το βράδυ, εκτός από πιό όμορφα)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό axilleas » 13 Ιουν 2006, 19:01

pantg έγραψε:Aχιλλέα και Στέλιο,

μιά και τέθηκε το θέμα της εξωτερικής εμφάνισης απλώς να σας πω ότι υπάρχει σετ μετατροπής των παλαιωτέρων αυτοκινήτων σε τελευταίο Look με τα φώτα, το προφυλακτήρα και την μάσκα των καινούργιων (και τα νέα φώτα είναι και πολύ πιό αποδοτικά το βράδυ, εκτός από πιό όμορφα)

Χαιρετώ


Και πόσο παει το μαλλι;
Ετσι για να ξερουμε αν το ρίξουμε πανω σε κανενα προπορευόμενο όχημα... (Αισθητήρας ABS ειναι αυτός!) :P

Freelander έγραψε:Ένα απο τα προβλήματα που θα είχες σε αυτή την περίπτωση θα ήταν οι πινακίδες.


Με 7-9 χιλιαρικακια βρίσκεις dieseloκίνητο σε καλή κατασταση...
750 εως 1000 euro αναλόγως με το πού είσαι ειναι τα μεταφορικά,
δινεις κι αλλα 2-3 χιλιάρικα και το εκτελωνίζεις (ίσως και λιγότερα αν το αυτοκίνητο είναι 5ετίας και άνω).
Και είσαι ετοιμος...

Ενδεικτικά
http://www.mobile.de/SIDLmPBWY0MHW5w1oB ... earch.y=11
Άβαταρ μέλους
axilleas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 09 Ιουν 2006, 15:55

Δημοσίευσηαπό pantg » 14 Ιουν 2006, 09:24

Φίλε Αχιλλέα δυστυχώς θα σε στεναχωρήσω με τους υπολογισμούς σου για το πόσο θα μπορούσε να στοιχίζει η εισαγωγή ενός μεταχειρισμένου Freelander.

To τέλος ταξινόμησης (δηλαδή οι εισαγωγικοί δασμοί με άλλο όνομα) ανέρχονται στο 40% της τιμολογιακής αξίας CIF του αυτοκινήτου όταν είναι καινούργιο (με βάση τις λίστες που έχουν στα τελωνεία και προέρχονται από τις επίσημες ελληνικές αντιπροσωπείες) και υπολογίζεται και για τον εξοπλισμό που φέρει το αυτοκίνητο. (σε περίπτωση οχήματος πάνω από 2000 κυβικά ο συντελεστής είναι 50%)

Τα αυτοκίνητα με ημερομηνία κατασκευής πάνω από 5ετία έχουν συντελεστή 140 ή 150% .

Για κάθε έτος παλαιότητας (είτε για μικρότερης ή μεγαλύτερης ηλικίας απο 5ετία) υπάρχει έκπτωση στην τιμολογιακή αξία κατά 7%.

Και φυσικά υπάρχει και η επιβάρυνση με τον ΦΠΑ 19%.

Ετσι τελικά τα νούμερα, δυστυχώς, δεν κυμαίνονται στα 2 με 3 χιλιάδες ευρώ.

Δυστυχώς.
pantg
 


Επιστροφή στο Freelander

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες