Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΑΛΛΑΓΗ ΤΡΟΜΠΑΣ ΝΕΡΟΥ?

ΑΛΛΑΓΗ ΤΡΟΜΠΑΣ ΝΕΡΟΥ?

Δημοσίευσηαπό BLLAND3 » 04 Φεβ 2008, 13:11

1) Ο εξάδερφος έχει Freelander 2005 όπως και το δικό μου. Πήγε σε γνωστό συνεργείο της Αθήνας για σέρβις στα 60000 χλμ χωρίς κανένα πρόβλημα και του άλλαξαν την τρόμπα νερού (γιατί λέει ήταν χαλασμένη-πως το κατάλαβαν όμως δεν είπαν) και ενώ ήταν στην εγγύηση του ζήτησαν να την πληρώσει και την πλήρωσε.
Εγώ έχω 54000 χλμ και σκέφτομαι αν θα μου κάνουν το ίδιο.
Γίνονται αυτά τα πράγματα?
2) Το δικό μου είναι 3πορτο και καμιά φορά το τζάμι της τρίτης πόρτας την ώρα που την κλείνω και πάει να τραβηχτεί αυτόματα προς τα επάνω βγαίνει από τον οδηγό της πόρτας!
3) Ο διακόπτης για τους υαλοκαθαριστήρες σας δουλεύει στην πολύ αργή σκάλα χωρίς να κολάει στην πρώτη κίνηση?
Καμιά λύση για τα παραπάνω?
Άβαταρ μέλους
BLLAND3
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 13 Δεκ 2007, 14:16

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 05 Φεβ 2008, 18:01

Καλησπέρα!

Εγω είμαι στα 43.000Km και το μόνο που συμβαίνει είναι όταν είμαι σε μποτιλιάρισμα, μετά ανάβει το λαμπάκι στάθμης ψυκτικού υγρού. Το οποίο όμως έχει την ίδια στάθμη και δεν έχω δει πουθενά διαρροή, δεν ανεβάζει θερμοκρασία, άρα μάλλον είναι ο αισθητήρας.

Όσο για τα άλλα :
1) Από που κι ως που του ζήτησαν λεφτά και γιατί ο ίδιος τα έδωσε;
2) Απλά άνοιξε το τζάμι και φτιάξτο εσύ
3) Αυτό για έναν καλό ηλεκτρολόγο θα είναι πολύ απλό

Πιστεύω ότι θα σε βοηθήσει πολύ αυτό http://www.haynes.co.uk/webapp/wcs/stor ... &langId=-1
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό pantg » 05 Φεβ 2008, 20:22

Γιώργο γειά,

για το θέμα της αντλίας νερού του εξαδέλφου σου αν το αυτοκίνητο είναι στην εγγύηση κανονικά δεν θα πρέπει να χρεωθεί για αυτήν.
Ας το κυνηγήσει για να του επιστρέψουν τα χρήματα και κυρίως να του αιτιολογήσουν το ΓΙΑΤΙ' του την χρέωσαν.
Αν δεν του επιστρέψουν τα χρήματα και δεν του δώσουν κάποια λογική και πραγματική εξήγηση και όντως το αυτοκίνητο είναι ακόμη στην εγγύηση αρχίζουμε και το κυνηγάμε με την αρωγή του κυρίου Πρινιωτάκη που είμαι σίγουρος ότι θα βοηθήσει και είναι ιδιαίτερα ευαίσθητος σε τέτοια θέματα μη σωστής συμπεριφοράς από τα συνεργεία.

Για το δεύτερο θα σου πρότεινα να το πας στην αντιπροσωπεία και να κάτσεις εκεί όταν στο φτιάχνουν.
Το αυτοκίνητό σου είναι στην εγγύηση αν θυμάμαι καλά και δεν θα ήταν φρόνιμο να ανοίξεις εσύ κάτι και μετά να δώσεις βάση σε αιτιάσεις για ακύρωσή της.
Θεωρητικά θα πρέπει να είναι ο οδηγός του τζαμιού που μάλλον θα έχει φύγει από την θέση του.
Αν θέλεις να σου στείλω πληροφορίες για το πώς φαίνονται τα πράγματα στην περιοχή εκείνη στείλε μου ένα e-mail.

Για το τρίτο δοκίμασες αγιασμό???? (να αστειευόμαστε λιγάκι)
Σοβαρά τώρα ισχύει και εδώ αυτό που προσωπικά θα έκανα και για το δεύτερο θέμα. Οσο καιρό το αυτοκίνητο είναι στην εγγύηση δεν θα έβαζα χέρι ούτε δικό μου ούτε ξένο προς την επίσημη αντιπροσωπεία και το δίκτυό της.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 05 Φεβ 2008, 23:21

Sorry από εμένα, αν το αυτοκίνητό σου είναι ακόμη στην εγγύηση, τότε συμφωνώ απόλυτα με τον Παντελή.
Το πας, και φεύγεις με φτιαγμένα τα προβλήματα. Αυτή είναι η δουλειά τους και το απαιτείς (αν και το τζάμι της 3ης πόρτας, έχω την εντύπωση ότι είναι απλό να φτιαχτεί).

Από την άλλη, περιμένω πώς και πώς να βγώ από την εγγύηση (Οκτώβριος) αν και αυτό μπορεί να βγει μπουμερανγκ. Αν όμως κάτσει στραβά, έχω εντοπίσει κάτι πολύ ωραία Td5 από Γερμανία...
:twisted: :twisted: :twisted:
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό BLLAND3 » 06 Φεβ 2008, 10:10

Πως καταλαβαίνεις οτι η αντλία νερού είναι χαλασμένη?
Άβαταρ μέλους
BLLAND3
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 13 Δεκ 2007, 14:16

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 06 Φεβ 2008, 15:08

Πρέπει να έχεις λίγη πείρα....

Α. από τον θόρυβο
β. από πιθανό τζόγο του άξονα
γ. από διαρροή ψυκτικού αοπό την τρυπούλα που έχει συνήθως κάτω από τον άξονα
δ. από την αίσθηση του ρουλεμάν στο χέρι (αφαιρείς τον ιμάντα και γυρνάς την τρόμπα με κρύο κινητήρα)
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό vagelis » 06 Φεβ 2008, 17:24

Συνηθως απο την τρυπουλα,αλωστε γι'αυτο την εχει,προσεξε ομως γιατι στην αρχη χανει μονο οταν ζεσταθει και σηκωσει πιεση και πολλες φορες την πατας γιατι το πρωι που πας να το παρεις δεν βλεπεις να εχουν τρεξει νερα.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 06 Φεβ 2008, 21:56

Σωστό και αυτό, γιαυτό λοιπόν, τo πιό σωστό είναι, να παρκάρεις μετά την βόλτα, να φύγεις από μπροστά του - για να σε δεί ότι έφυγες - και μετά από πέντε λεπτά να επιστρέψεις και να δείς αν υπάρχουν υγρά από κάτω...

Για να μην σε κοροιδεύει κιόλας, διότι πολλά έχουν αυξημένη νοημοσύνη...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική


Επιστροφή στο Freelander

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες