Paslemotos έγραψε:Καλημερα.
Πεφτει λοιπον στα χερια μου περιοδικο μηνος Οκτωβριου που εχει συγκριση X-Trail,Rav,C-rv.
Αφου βγαζει το NISSAN τελευταιο,δεν μενω σε αυτο,λεει σε καποια στιγμη οτι ακουγονται αεροδυναμικοι θορυβοι πανω απο τα 140 χλμ ενω για το Rav οτι ειναι αθορυβο εσωτερικα κλπ.Και ρωταω,τι ισχυει ΤΕΛΙΚΑ?Εχω διαβασει απο αλλες,διαφορετικες πηγες οτι το Rav ειναι θορυβωδες κλπ.Τωρα ποιον να πιστεψεις?Ειναι θεμα συντακτη?Παιζονται και αλλα παραπισω?Μου φαινεται οτι χανεται η μπαλα τελικα οταν κοιτας τετοιες συγκρισεις.Αναμενω τις γνωμες σας για το αποτελεσμα και γενικοτερα σχολια.
Ευχαριστω...
Πες μας και σε ποιο περιοδικό το διάβασες.Το θεωρώ πάντως πιθανό γιατί το RAV έχει τόσο θόρυβο από τον κινητήρα που δεν μπορείς ν΄ακούσεις τους αεροδυναμικούς θορύβους
!
Πάντως είναι γεγονός ότι εάν ένας δημοσιογράφος δεν έχει σοβαρά επιχειρήματα για να σπρώξει ένα μοντέλο σε σχέση μ΄ένα άλλο,αρχίζει και τραβάει από τα μαλλιά θέματα του τύπου:"πολύ πρακτικό το διχτάκι στις πλάτες των καθισμάτων" ή "πολύ μικρό είναι το καθρεφτάκι στο σκιάδιο του συνοδηγού".Αυτά τα τεστ είναι πολύ σχετικά και ενδεικτική αξία θα έλεγα οτι έχουν, κυρίως ως προς το θέμα της τελικής κατάταξης.Και αυτό γιατί και τα τρία αυτοκίνητα είναι πολύ καλά και το καθένα υπερτερεί σε κάποιο τομέα ενώ υστερεί κάπου αλλού.Χώρια που πιστεύω ότι οι δοκιμές αυτές είναι της ξεπέτας τις περισσότερες φορές.Πολύ συχνά, π.χ. , διαβάζεις για ένα SUV ότι έχει περιορισμένες δυνατότητες εκτός δρόμου αλλά όταν το βάλεις στο χώμα κάνει παπάδες(για τις ανάγκες του μέσου οδηγού) και τότε καταλαβαίνεις ότι το συμπέρασμά τους έχει καθαρά θεωρητική υπόσταση, δηλαδή το αυτοκίνητο δεν βγήκε από την άσφαλτο.Δέχομαι σαν αξιόπιστα πάντως τα τεστ που το περιοδικό DRIVE ονομάζει TROPHY , όπου τα αυτοκίνητα δοκιμάζονται δίπλα-δίπλα για αρκετές ημέρες και από διαφορετικούς οδηγούς σε όλα τα εδάφη.
Το Χ-trail το έχω πάει με 140 αλλά δεν με ενόχλησε κάποιος θόρυβος.Και κάτι άλλο:Σπάνια πηγαίνω πάνω από 140.Στο τεστ που αναφέρεις θα μ΄ενδιέφερε η επιχειρηματολογία της κατάταξης.