Κάποτε είχα γράψει για την ποδιά που έχω βάλει για προστασία του κεντρικού διαφορικού (τρέχα γύρευε όμως που βρίσκεται....).
Να πω εν συντομία ότι δεν είμαι ιδιαίτερα ευχαριστημένος. Προστατεύει μεν πολύ αποτελεσματικά το διαφορικό και τον καταλύτη, αλλά έχει τραβιχτεί πολύ προς τα πίσω και κλέβει ύψος. Αποτέλεσμα να χτυπάω πιο εύκολα σε αναχώματα, κορυφές από ανηφόρες κλπ. Χτυπάει βέβαια η ποδιά και δε με νοιάζει, αλλά είναι ενοχλητικό ν' ακους γκουπ εκεί που έπρεπε να περνάς αέρας. Μάλλον θα πάω να την πετσοκόψω λίγο, για να μην πηγαίνει τόσο πίσω.
Αν την έφτιαχνα μόνος μου τώρα, θα έκανα κάτι σαν αυτό του Νικόλα με τοποθέτηση εγκάρσιας κοιλοδοκού πίσω από το διαφορικό.
Ή πιθανόν να έκανα κάτι άλλο, με στήριξη μόνο στην εγκάρσια δοκό που πατάει το transfer. Κάτι σαν αυτό που είχε δείξει ο ST-pinin αν θυμάμαι καλά για το Hummer. Μόνο που επειδή μια λαμαρίνα 5mm με στήριξη στη μία πλευρά θα λυγίσει στο 1ο σοβαρό χτύπημα, θα της έκανα ενισχύσεις στα πλαϊνά. Σκεφτείτε μία λάμα 3-4cm που θα πηγαίνει πλάτη στην πίσω μεριά της εγκάρσιας δοκού (και θα έχει και τις βίδες), λαμαρίνα που να προχωράει μέχρι το διαφορικό και λίγο πιο πίσω και δύο τριγωνικές λάμες στις δύο πλευρές της λαμαρίνας, συγκολλημένες σε αυτήν και στην λάμα που έχει τις βίδες. Αυτή η "μονή" στήριξη έχει ίσως το πλεονέκτημα ότι μεταφέρει τις δυνάμεις που θα δεχθεί η ποδιά στην εγκάρσια δοκό του transfer που και ανθεκτική είναι και έχει και ελαστικούς συνδέσμους για ν' απορροφά μέρος της σύγκρουσης.
Ελπίζω να είναι κατανοητό αυτό που λέω και να μην τα μπέρδεψα....