Καλημέρα παιδιά. Θα συμφωνήσω με όλους σας, και όπως είπα και παραπάνω, ότι "καλούδια" βάζει η εταιρεία, για βοήθημα στο εκτός δρόμου, είναι καλοδεχούμενα. Το είδα να δουλεύει στο χώμα, και τα κατάφερνε μία χαρά. Θα επιμείνω όμως στήν αποψή μου, ότι ένα καλό LSD στον πίσω άξονα, θά είναι πάντα πιό χρήσιμο.
Ο pajerinho πιό πάνω, έκανε μιά πολύ σωστή σκέψη : Μόνο και μόνο όμως ότι φρενάρει, σημαίνει ότι υπάρχει ισχύς που πηγαίνει χαμένη. Σε ακραία περίπτωση (σαν αυτή που ανέφερε ο gmak πριν με την πολύ γλίτσα) που και οι 4 τροχοί δεν θα έχουν καλή πρόσφυση, τότε όσο και να πατάς το γκάζι το μόνο που θα κάνει το αμάξι είναι να φρενάρει και να μένει ακίνητο.
Άν δε με απατά η μνήμη μου, σε κάποιο post, είχα δεί παλαιότερα, ένα ή δύο άτομα,(δέν θυμάμαι άν είχαν GV) να έχουν αναφέρει ότι, σε πορεία σε χιονισμένο χωματόδρομο, το αυτοκίνητο ακινητοποιήθηκε, γιατί άρχισε να σπινιάρει, και είχαν την εντύπωση ότι ήταν φρεναρισμένο, γιατί όσο γκάζι και να πατούσαν, δέν γύριζαν οι τροχοί (ή κάπως έτσι τέλος πάντων). Αυτό κατά τη γνώμη μου είναι απαράδεκτο !! Φανταστήτε μία κατάσταση, όπου ένα gv είναι κολλημένο στο χιόνι ή στη λάσπη, και στη παρέα, δέν υπάρχει κανένα μέσο, για να τον τραβήξουν, ούτε εργάτης, ούτε σχοινί αλλά ούτε συρματόσχοινο. Η μόνη ελπίδα ποιά είναι??? Το σπρώξιμο. Φανταστήτε λοιπόν να σπρώχνουν ένα αυτοκίνητο, και αντί αυτό έστω και σπινιάροντας να προχωράει, έστω και λίγα εκατοστά τη φορά, να είναι φρεναρισμένο.
Με αυτή τη λογική λοιπόν, υποστηρίζω, πώς ένα lsd, είναι πιό λειτουργικό στά εκτός δρόμου . Το TCS είναι καλό - χρυσό βοήθημα, αλλά πιστεύω ότι μπορεί και να σε βασανίσει.