Δεν είναι μύθος!
Ισχύει βέβαια για όσα τετρακίνητα δεν έχουν κεντρικό διαφορικό ή σύστημα συνεκτικού συμπλέκτη για την μετάδοση στον δεύτερο άξονα της κίνησης.
Όταν η κίνηση μεταδίδεται με tranfer case, ή έχουμε κλειδωμένο το κεντρικό διαφορικό/ συνεκτικό συμπλέκτη, δεν επιτρέπει το σύστημα την διαφοροποίηση του αριθμού των στροφών στους άξονες, με αποτέλεσμα άν υπάρχει αυξημένη πρόσφυση να "κουρντίζεται" όλο το αυτοκίνητο από τις στεπτικές δυνάμεις που αναπτύσσονται.
Άρα κλειδωμένο κεντρικό σύστημα μετάδοσης, σημαίνει κίνηση μόνο σε ευθεία ή πολύ ανοιχτές στροφές σε επιφάνειες αυξημένης πρόσφυσης αλλιώς υποφέρει τόσο το σασί/αμάξωμα όσο (κυρίως) και τα διαφορικά, ημιαξόνια, και προπαντός οι πλύμνες αυτόματης εμπλοκής που κύρια καταπονούνται.