TasosOffRoad έγραψε:kyr έγραψε:Πρόσεξε το θέμα του αυτόματου. 4άρι ή 5άρι , ποιά η λειτουργία του ?
Η εμπειρία που έχω απο 3 αυτόματα ΙΧ δεν είναι και τόσο καλή...
Σε τι δεν ηταν καλα αυτα που αναφερεις? Το New L200 παντως εχει φοβερο 4αρι με οβερ. Για το Hilux δεν ξερω αν εχει καν οβερ ή αν ειναι 5αρι η 4αρι.
Τώρα το είδα.
Λοιπόν lancia Y10 μοντ 91: ΚΙβώτιο τύπου cvt , ίδιο με Σουμπαρού Τζάστυ , μεταβαλλόμενων πολλαπλών σχέσεων , είχε και επιλογή Low !!! κάτι που "ζωντάνευε" το αυτοκίνητο , πολύ καλό και προοδευτικό στο γκάζι.
Honda civic μοντ 98 : Κιβώτιο 4άρι που αποφάσιζε ανάλογα με την πίεση του γκαζιού να αλλάξει ταχύτητα. Δηλαδή μπορεί να έμενες και κρεμασμένος χωρίς επιτάχυνση σε προσπέραση
Φυσικά οι 4 σχέσεις είναι πολύ λίγες και αναγκαστικά πολύ μακριές. (τώρα που μιλάμε κυκλοφορούν ΚΑΙ 7άρια κιβώτια)
BMW 5 μοντ 01 : Κιβώτο 5άρι και με σειριακή λειτουργία(+-) και με λειτουργία σπορ. Αρκετά καλό αν και τα καινούρια έχουν πιο γρήγορες αλλαγές και περισσότερες σχέσεις.