Ουφ κουραστηκα
Η εξαγωγη στα κυλινδρα μεγαλωσε και γυαλιστικε .... ανεβηκε λιγο ωστε να φταση στις 195 μοιρες .Η κεφαλη αλλαχτηκε με μια PRO DESIGN με θαλαμους καυσης 18cc και η συμπιεση ανεβηκε στα 150 Psi
ερχομαστε τωρα στις εξατμησεις που προτιμιθηκαν οι Paul Turner γιατι εχουν πολυ δυναμη σε ολο το φασμα των στροφων και επειδη βγαινουν χαμηλα
δεν ζεστενονται τα ποδια ... χμ και ειναι και οι ομορφοτερες....
αυτααααααα....... παιδια..
Ετσι εχουμε ενα Banshee ....
1) Πολυ ομορφοτερο με τα νεα πλαστικα - καντραν - και γυαλισματα
2) Με βεντιλατερ και νεα κεφαλη ωστε να μην ζεστενεται ΠΟΤΕ
3) Με τελεια αμορτισερ ωστε να σκαρφαλωνει παντου χωρις να κρεμανε τα χερια
4) Με ρευματα δυνατα ωστε να εχουμε μπαταρια και δυνατους προβολεις
5) φαρδυτερο μπρος-πισω για ατελειωτο Drifting
6) και το κυριοτερο γκαζι γκαζι γκαζι ...... απο πολυ χαμηλα .....
απο παρα πολυ χαμηλα (λογο YPVS + κυβικα + συμπιεση + REED)
παιδια απλα ντριφταρει συνεχως και μονιμα!!!!
το γελιο τις αρκουδας ..... το τελειο παιχνιδι για αγορια
υποδυναμη δεν ξερω αλλα οταν το δυναμομετρησω θα σας ενημερωσω...
θα το παρουσιασουμε και σε περιοδικο αυτες τις μερες