ermis1975 έγραψε:Απλά προσωπικά θα προτιμούσα και 1 κουμπάκι που να δίνει κίνιση μόνο στους πίσω τροχούς χωρίς κανένα ηλεκτρονικό βοήθημα! Κάτι τέτοιο αφήνει όταν το θές...περιθώρια για "παιχνίδια"!
Δεν έχεις άδικο.
Όμως, ακόμη και αν υπήρχε τέτοια επιλογή για "καθαρή" πίσω κίνηση, μην ξεχνάς πως υπάρχει και το ESP.
Υπάρχει βέβαια και το ανάλογο κουμπάκι για την απενεργοποίησή του (ESP), αυτή όμως είναι μόνο μερική - αν τα ηλεκτρονικά αντιληφθούν μεγάλες αποκλίσεις από την προδιαγεγραμμένη τροχιά, επεμβαίνουν και διορθώνουν. Βλέπεις, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει την δυνατότητα απενεργοποίησης του ESP για κάποιες ειδικές περιπτώσεις (πχ εκκίνηση σε χιόνι) και όχι για να κάνεις μπαντιλίκια
Επίσης, το ESP δεν είναι νέο κόλπο στα KK - το ίδιο σχεδόν πακέτο ηλεκτρονικών έχουν και τα KJ από το 2006 και μετά. Σαφώς και υπάρχει και εδώ το κουμπάκι απενεργοποίησης, αλλά για drifts κλπ... ούτε να το σκέφτεσαι...
Άμα θέλεις KJ για τέτοιου είδους παιχνίδια, ψάξε να βρεις αυτοκίνητο πριν το 2006 και με το πίσω LSD διαφορικό (ακόμη κι αν δεν έχει LSD, αυτό μπαίνει εύκολα και εκ των υστέρων).
Η γενικότερη τάση της εποχής πάντως, να γίνονται τα αυτοκίνητα ασφαλέστερα, σημαίνει ταυτόχρονα ότι γίνονται και λιγότερο διασκεδαστικά - πάνε αυτά που ξέραμε...
----------------------
ermis1975 έγραψε:Μια που μιλάμε για το καινούριο.. Στην αγορά υπάρχει και το μοντέλο LIBERTY εισαγωγής απο Αμερική με χαμηλότερη τιμή και εγγύηση 3 χρόνια. Είναι σα το limited χωρίς δέρμα αλλά με οροφή, αν δε κάνω λάθος.
Στην Αμερική τα KJ /KK δεν λέγονται Cherokee αλλά Liberty.
Αυτό που είδες λοιπόν (στον Πουλικίδη στον Αγ. Στέφανο να υποθέσω?
), είναι παράλληλη εισαγωγή. Το θέμα της 3ετούς εγγύησης θέλει λίγο προσοχή, αφού δεν είναι από την επίσημη αντιπροσωπεία αλλά από τον έμπορο.
Χ.