από ZooL » 22 Ιαν 2009, 12:36
Θεωρητικά, ένα όχημα 2τ που έχει κάτσει στη λάσπη μέχρι το σασί (κι έχει βεντουζώσει δηλαδή), μπορεί να φτάνει να ζυγίζει μέχρι και 2-3 φορές το βάρος του...
Θεωρητικά επίσης, ο κίτρινος ιμάντας των 3τ με τον συντελεστή ασφαλείας 7:1 δεν θα σπάσει πριν δεχθεί 21τ βάρους /τάσης.
Με το παραπάνω σκεπτικό λοιπόν, που σίγουρα έχει πολλές παραδοχές, θεωρώ πως ο 3τ καλύπτει και το Cherokee, αλλά και τα JKL που είναι μόλις λίγο πιο ελαφρύ.
Τώρα, για το μήκος, καλό είναι να υπάρχει κι ένας μικρός, πχ 3-5 μέτρα, αλλά κι ένας μεγαλύτερος, πχ 10 μέτρα.
Για τα ναυτικά κλειδιά , όπως λέει κι ο Μάνος, πρέπει να είναι τα τεσταρισμένα: αυτά δηλαδή που έχουν τον βαμμένο κόκκινο πύρρο.
Μην το παρακάνετε ως προς το θέμα αντοχή, γιατί ανάλογα με το βάρος που μπορούν να δεχτούν αυξάνεται και το μέγεθος τους, με αποτέλεσμα καμιά φορά να μην χωράνε στις θηλιές πρόσδεσης (τις δικές σας ή αυτών που θα πάτε να σώσετε /θα έρθει να σας σώσει).
Καλό είναι να υπάρχει κι ένα μεγαλύτερο κλειδί πάντως, επιπροσθέτως όμως των κανονικών.
Και το στριφτάρι είναι επίσης πολύ χρήσιμο (μήπως μιας και θα κατεβείτε μέχρι εκεί να μου πάρετε κι εμένα ένα που δεν έχω?)
Τέλος, πάρ'τε αν δεν έχετε και κα'να-δυό ζευγάρια γάντια εργασίας - είναι πάμφθηνα και πολύ απαραίτητα.
Χ.
'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt_____
JPForum.gr - το Ελληνικό Jeep forum