Όταν το διαφορικό είναι άνω των 25% ΄σφιχτό΄ τότε δημιουργεί πρόβλημα κατά τη ΄καθημερινή του χρήση. 'Κουρδίζει' δυσκολεύει σε κλειστές στροφές, σε γλίτσα τείνει να υπερστρέφει περισσότερο από ότι αν το διαφορικό ήταν ελεύθερο...
Τα θετικά ενός Limited Slip Differentila (Περιορισμένης ολίσθησης) έιναι μόνο στο χιόνι-λάσπη. Το αυτοκίνητο δύναται να κινηθεί με περισσότερη ευκολία και ευθυγραμίζεται ευκολότερα.
Οι Αμερικάνοι έχουν βγάλει πάλι ένα σύστημα που είναι LSD και 100% μπλοκέ. Ακόμη δεν έχουν παράξει για NISSAN . Έχουν όμως για TOYOTA , SUZUKI αν δε κάνω λάθος. Η εταιρεία είναι www.e-trac.com
To διαφορικό είναι LSD και με το πάτημα ενός κουμπιού ενεργοποιείτε ένας ηλεκτρομαγνήτης και εμπλέκει 100% το διαφορικό...
Τώρα το TERRANO όπως και NAVARA έχουν LSD αλλά δεν είναι τόσο ευαίσθητα. Η προσωπική μου εκτίμηση είναι 25% και όχι 75% ( Η αλήθεια των αριθμών. Οι marketing managers της NISSAN κάναν αντιστροφή)