Καταθέτω τα αναβαθμισμένα συγκεντρωτικά μου σχόλια, βγαλμένα απ'τα πρώτα 4.700 χλμ - ξεκινώντας από τέλη Νοεμβρίου 2009.
(+) // ΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ
----------------------------
-εμφάνιση (θα τη χαρακτήριζα "μη βαρετή utility")
-κόμπακτ διαστάσεις (=χωράει ανάμεσα απ'τα αυτ/τα κ στενά περάσματα)
-"ανθρώπινο" βάρος (=σπρώχνεται, τραβιέται, ξεκολλάει)
-άξονας (=αξιοπιστία/ησυχία/έλλειψη συντήρησης)
-(πολύ) "κοντή" μετάδοση (=καθαρίζει στα δύσκολα) που κάνει το μηχ/μα να "σκάει" στα περίπου στα 50 χλμ (το πολύ)
-άψογο σαζμάν
-πολύ καλή κατανάλωση (κινείται μεταξύ 4,5-7 λτ/100 χλμ, με ρεαλιστικότερο μέσο όρο τα 5,3 λτ), αν κουνάς σωστά το μεγάλο δάκτυλο
-αξιοπρεπέστατη τελική (~ 90 χλμ), επιτρέποντάς σου να κινείσαι με ασφάλεια κ οικονομικά με 50-65 χλμ/ώρα
-αξιοπρεπές κράτημα/αναρτήσεις/μπρός φρένο
-λόγω μικρών διαστάσεων/βάρους οδηγείται ΑΠΟΛΥΤΑ με το σώμα (=σαν να κάνεις σέξ ένα πράμα!)
-λάστιχα (φοράει Kenda Pathfinder) που δουλεύουν ικανοποιητικά παντού κ δείχνουν ότι θα "βγάλουν" 10.000 χλμ (=μιά χαρά γιά γουρούνι)
-τα 2 χειρόφρενα
-το διπλό κύκλωμα φρένων
-η κορδονιέρα εκκίνησης
-η αντοχή των πλαστικών
-το καλό όνομα της Kymco (=αξιοπιστία/μεταπώληση)
-φαρδιά σέλλα με λογική σκληρότητα (=κάθεσαι ώρες!)
-τα σκαλοπάτια/μαρσπιέδες (=αποτελεσματική προστασία απ'τα πάντα όλα)
-ήσυχη εξάτμιση
-γενναίες σχάρες φόρτωσης
-άκρως διασκεδαστικό κ παιχνιδιάρικο σε άσφαλτο κ χώμα
-δυνατή κόρνα
-σηκώνει πανεύκολα τροχό κ εύκολα τροχούς! (αν έχεις κέφι )
-δεν έχει...υψοφοβία (= καλή λειτουργία σε υψόμετρο)!
(-) // ΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ
-------------------------------------
-ότι το παρέλαβα κακομονταρισμένο (=βίδες σφιγμένες μονόπατα κ ηλεκτρικά χύμα)
-οι φτηνιάρικες βίδες παντού
-η μέτρια συναρμογή των πλαστικών
-οι τριγμοί συντονισμού
-τα "τσιριχτά" φρένα (εξ αρχής) [ακουμπάνε ελαφρά τα τακάκια]
-κολλημένες βάσεις καθρεφτών στο τιμόνι
-τακαρισμένες βάσεις μανετών/διακοπτών, κατά τη νέα τακτική (=δεν μπορείς να "φέρεις" χειριστήρια όπου σε βολεύουν)
-το τελικό κούμπωμα ταχύτητας (=αν δεν περιμένεις να ακουστεί μετά από 2-5" ένα "τσίκ", κλωτσάει)
-φαρδιά σέλλα εμπρός (=δεν σου επιτρέπει να έρθεις πολύ εμπρός γιά "κεφάτη" οδήγηση)
-περιορισμένοι χώροι γιά συνεπιβάτη κ έλλειψη θέσης ξεκούρασης ποδιών του
-ξύλινη αίσθηση πίσω φρένου
-βαρύ+ασήκωτο τιμόνι με δεύτερο άτομο, έστω κ 50 κιλών!
-με βαρύ 2ο άτομο θέλουν υπομονή ("ψοφάνε") τα περιορισμένα κυβικά, πχ ανάβαση Πεντέλης
-λόγω στενού μετατροχίου αναπηδά (κ ταλαιπωρεί οδηγό/επιβάτη) στα φρεάτια της ασφάλτου (κ έχει πολλά, γαμώτο!)
-μεγάλη διατομή σωλήνων σχαρών κ έλλειψη "αγκίστρων" (=δεν δουλεύουν κοινά χταπόδια κ το στερέωμα φορτίων είναι πρόκληση)
-φώτα έπρεπε να είχαν καλύτερη δέσμη, από φωτεινότητα άψογα
-περιορισμένο μεταξόνιο (=νευρικότητα σε αλλαγή κατεύθυνσης στα "πολλά")
-σηκώνει πανεύκολα τροχό κ εύκολα τροχούς!!! (αν δεν έχεις κέφι;;; )
-καθρέπτες θολώνουν εύκολα το χειμώνα
-αργεί να έρθει σε θερμοκρασία λειτουργίας το χειμώνα
-σωλήνας εξάτμισης περνάει αρκετά κοντά στο αριστερό πόδι, ώστε να το ψήσει το καλοκαίρι
-ότι χρειάζεται να γυρίσεις "ρεζέρβα" με το μισό τεπόζιτο γεμάτο
-ότι οι διακόπτες έχουν λειτουργίες/ευχρηστία παλαιότερης γενιάς μοτ/τών (πχ σινιάλο φώτων)
-οι καλωδιώσεις του θέλανε λίγο...μεράκι!
-χρειαζόταν λίγο φαρδύτερα πλαστικά φτερά εμπρός, ώστε να μη πετάει νερά/λάσπες στα...φώτα του!
Γενικώς, τα κάνει όλα κ συμφέρει κ κρίνεται άριστο "σχολείο" γιά κάτι πιό εξειδικευμένο στο μέλλον, αν + όποτε ήθελε έρθει.
Ένα τίμιο μηχάνημα που αξίζει κάθε σέντ απ'τα λεφτά του.
Δείχνει ικανό να καλύψει πολλές χιλιάδες χλμ με ελάχιστα απρόοπτα κ αυτό το μετράω πολύ!
Γιά όποιον κινείται κυρίως σε άσφαλτο/χώμα/άμμο ΧΩΡΙΣ στενά περάσματα αξίζει να του βάλλει κανείς αποστάτες τεφλόν στους 4 τροχούς με ~ Ε 200.
Από συντήρηση, μου άλλαξαν λάδια στα 300 χλμ (~Ε 25), 1ο σέρβις στα 1.000 χλμ (Ε 85), στα 3.000 λάδια κ το επόμενο στα 5.000. Επίσης μιά βαλβίδα οξυγόνωσης (μάλλον τσάμπα...) στην εγγύηση.
Το απολαμβάνω κάθε στιγμή κ μου αρέσει ΠΙΟ ΠΟΛΥ από καινούριο, όταν απλώς φανταζόμουν τι μπορεί να κάνει!!!