από tornados » 18 Δεκ 2010, 15:44
παντως εαν οδηγησεις hilux με αυτοματο κιβωτιο και μετα χειροκινητο θα νομισεις οτι σου πηραν τη χαρα(οπως στο λεω),αλλο αμαξι το ενα αλλο τ'αλλο,καμια σχεση,χωρια που στην περιπτωση του αυτοματου hilux εχεις και την αισθηση οτι οδηγεις κατι ακριβο κατι τζιπ,στο αλλο λες ειμαι σε αγροτικο,αν γινομαι κατανοητος.......τωρα κατι αλλο,οδηγησα το amarok,αισθηση οτι πηρες ακριβο τζιπ μεσα,δε σε κοπαναει η αναρτηση και τα παιδια και η συζηγος λιγο θα νιωσουν οτι μπηκαν σε αγροτικο,κινητηρας πολυ "πραος"λες και δεν ειναι ντιζελ πραγματικα,παει καλα......ωραια ηλεκτρονικα καλουδια,εβαλα 4χ4 low ομως και οταν πηγα να τα βγαλω δε βγαινανε,ισως κατι πατησα λαθος,επισης η πιο μεγαλη καροτσα και βαθια,ομως ο 2,0cc ειναι ρισκο,δεν ξερω αν προχωρησε τοσο η τεχνολογια των υλικων,τη στιγμη που ολοι σχεδον τραβανε τα μαλλια τους με τα γκολφ και τα ναβαρα,τη στιγμη μαλιστα που η νισαν μαλλον ειδε την παπαρια που ειδε η τουοτα και η ισουζου και εκανε 3,0 cc.....τελος μπηκα σε φορουμ αργεντινικο και ηδη εκει συζητανε για το αν ειναι φυσιολογικο να δουλευει το αμαροκ σε θερμοκρασια νερου 120-130 βαθμους κελσιου,κανονκα δουλευει 90,οταν ομως εχει ζεστη και φορτιο παει μεχρι 130,κλασικο vw προβλημα να τρελλαθεις,δε λενε να λυσουν το προβλημα με τα νερα τους οι χαζογερμανοι