mav2007 έγραψε:Παιδιά καλησπέρα,
Τέταρτος χρόνος λοιπόν με το mav μου,41000 απροβλημάτιστα χιλιόμετρα και ηρθε η ώρα για το σέρβις του 4ου χρόνου.Γίνετε να μου πείτε τι θα αλλάξω και πόσο θα πάει?Σημειωτέον οτι δεν εχω ποτέ αλλάξει υγρά φρένων, υγρά τιμονιού, βαλβολίνες καί ψυκτικό υγρό.Μήπως θα χρειαστεί να αλλάξω κα΄ποια απο αυτά?Επίσης εδώ και δύο μέρες ακουω εναν θόρυβο στο φρενάρισμα απο τους πίσω δίσκους(οχι πάντα) σαν να τριβετε μέταλο,μήπως χρειαζονται αλλαγή και στα τακάκια? επειδή δεν εχω αλλάξει ποτέ.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας.
Γειά και χαρά στους "απροβλημάτιστους".Εύχομαι και τα επόμενα 41000χιλιόμετρα βα είναι το ίδιο απροβλημάτιστα.
Για τα πίσω φρένα θα τα δούν μαζί με τις σιαγόνες του χειρόφρενου και οτι πούν.
Οσο για τα άλλα, εκτός απο τα τυπικά, αλλαγές φίλτρων και λαδιού ολα τα "υγρά" που ανέφερες πρέπει να αλλαχθούν.Το λάδι στο χειροκίνητο κιβώτιο δεν χρειάζεται να αλλαχθεί ούτε και στο πίσω διαφορικό εκτός και αν έχεις βουτήξει σε βαθειά νερά.Το λιπαντικό όμως στο "transfer box" ή PTO οπως το αποκαλεί η Ford πρέπει να αλλαχθεί.
Αν σου πούν οτι δεν χρειάζονται όλες αυτές οι αλλαγές, και θα στο πούν, εσύ να επιμείνεις να γίνουν.
Τώρα οσο να αφορά το κόστος και εφόσον πράγματι κάνουν αυτά που τους πείς, τα εργατικά είναι τρείς ώρες σύν το κόστος των λιπαντικών, υγρών και φίλτρων που δεν ξεπερνούν τα 180 Ευρώ.